Suzuki Suzuki DL 650 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
28 Kas 2005
Mesajlar
429
Motorun sahibi Yaşar abi senden çok iyi endurocu olur dedi :mrgreen: Bir sürü motor vardı ninjadan, 1000 RR a kadar ben gittim v-strom u seçtim :cherry:
Transalpten vazgeçemem ben, o benim hep hayalimdi :)

ikisinide kullan farkı anlarsın derım :)

bende TA alıcaktım ilk zamanlarda sonra DL yi gördüm diğeri tarih oldu :)

selamlar
tansel
 
Katılım
30 Nis 2007
Mesajlar
128
arkadaşlar dl 650 nin sehpası lazım bana aciliyetli yokmu kimse ???bazıları kendi yaptırmış diye duyuyorum,birde arka granaj koruma demirleri bodrumda sordum türkiyede yok yurt dışından geliyor dediler aslı varmıdır?bu konuda bilgilerinize ihtiyacım var...
 
Katılım
4 Ocak 2007
Mesajlar
6
arkadaşlar dl 650 nin sehpası lazım bana aciliyetli yokmu kimse ???bazıları kendi yaptırmış diye duyuyorum,birde arka granaj koruma demirleri bodrumda sordum türkiyede yok yurt dışından geliyor dediler aslı varmıdır?bu konuda bilgilerinize ihtiyacım var...

Altan motor, Korlas veya İzmir Doğa motorla bir temas etsen faydası olur kanaatindeyim hocam.
 
Katılım
9 Ağu 2005
Mesajlar
773
arkadaşlar dl 650 nin sehpası lazım bana aciliyetli yokmu kimse ???bazıları kendi yaptırmış diye duyuyorum,birde arka granaj koruma demirleri bodrumda sordum türkiyede yok yurt dışından geliyor dediler aslı varmıdır?bu konuda bilgilerinize ihtiyacım var...

Orta sehpayı yapan benim, ama sana nasıl yardımcı olabilirim? İmalat bilgin var mı?
 
Katılım
23 Tem 2005
Mesajlar
454
Arkadaslar V-Stroma ses sistemi için artık ilk adımı attım motorumun kontuk altında ekoanfi icin yer mevcut oraya anfiyi yerlestırcem aku zaten hemen yanında baslarıdnan elektrik alıp anfiyi beslıcem ınfıden motorun on tarafıan bir acıp kapama için dugme goturcem kenwood 2 adet hoparloru koyacagım yerleri buldum bunların yerleri hazır . Mp3 calarla saglam bi ses elde etmeyi dusunuyorum . Simdi bu tip bir sistemde aküm cabuk boşalırmı motorun aksamında veya calısması ile ılgılı bir sorun yasarmıyım . Konu ile ilgili bilgi lütfen .
 
Katılım
26 May 2007
Mesajlar
2
mrb arkadaşlar.bu siteye yeni üye oldum. Bi konuda görüşlerinize ihtiyacım var:
2.el motosiklet almak istiyorum ve transalp ile V-strom arasında gidip geliyorum.hangisini tavsiye edersiniz.
 
Katılım
14 Nis 2007
Mesajlar
2
Kesinlikle DL 650 :)

satıyorum ihtiyaçtan 2007 absli 500 km ' de 17,750 ytl görüşelim düşünürsen

0212 659 61 78 -79
Esat Önal
 
Katılım
23 Tem 2005
Mesajlar
454
Yaaaa DISHY sen DL cileri yolundan dondurmeye neden kalkıyorsun :p yada bırak artık bu honda sevdasını DL topiğinde Transatlantik için V-Strom dan iyi diyecek arkadas çıkmaz anca bir Trans çı gelip de bunu soyler :mrgreen: Tinki sende 42 sayfalık bu topiki okuduğun zaman zaten DL sahibi olursun ...
 
Katılım
23 Tem 2005
Mesajlar
454
Orda adı gecen motorlar enduro ama DL enduro değil DL nin diğerlerinden daha fazla tutulmasınında sebebi bu . O yuzden V-Strom a karşı Transalp i rakip görmüyorum ... :mrgreen: Ordaki motorlar içinde GS sanırım en ciddi rakibi olur. Sende yanılmaktan korkar bir hava gordum hehehe ...

HONDA XL 650 V TRANSALP (enduro)
Bu konuya 157 cevap yazıldı 5129 kere görüntülendi

( mesajların yarısı DISHY nin ):mrgreen:


SUZUKI DL 650 ciler Burada Buluşuyoruz....:)
Bu konuya 837 cevap yazıldı 28504 kere görüntülendi
 
Son düzenleme:
Süper Moderatör (BBRR)
Katılım
12 Haz 2005
Mesajlar
8,442
Orda adı gecen motorlar enduro ama DL enduro değil DL nin diğerlerinden daha fazla tutulmasınında sebebi bu . O yuzden V-Strom a karşı Transalp i rakip görmüyorum ... Ordaki motorlar içinde GS sanırım en ciddi rakibi olur. Sende yanılmaktan korkar bir hava gordum hehehe ...

DL bir DP dir yani dual purpose yani hem arazide hemde yolda sürülebilecek modeller diyebiliriz buna bu segmentte motorlar bir çizgi üzerinde değerlendirilir ise DL çizginin yol ağırlıklı bölümünde yer alır..

çizginin solunu arazi ortasını her ikiside sağını ise yol olarak düşünün sıralama şöle olacaktır

ktm, bmw f650 dakar, yamaha xt 660 .. ortak özellikliğine bakıldığında tümünün tek silindir olduğunu görürüz

çizginin ortasında

f650 gs, transalp, aprilla pegaso gibi eşit ağırlıklı motorlar ise tek ve çift silindirli olabilmektedir ..

uzun yol kullanımları 2. grupta daha rahattır..

yol ağırlıklı düşünürsek

DL , fazer, bmw f 650 cs yi saymak mümkündür..

bu motorların çift silindirli olduğunu görüyoruz ..cs hariç oda bu farkı kayış aktarmayla kapatıyor..

motorların beygir güçlerini incelersek soldan sağa gittikçe arttığını görürüz..

DL bir dual purpose"dur aynı transalp gibi...
ama yola daha yatkındır..iri kalıbı ağır cüssesi arazide çok büyük dezavantajlar yaratır..
 
Katılım
18 Ara 2006
Mesajlar
17
Siz Gezin Tozun Yeyin Icin Motorsurus Keyfini Yasayin Fani Seyler Bunlar Guzel Olan Hersey Insana Sevdirilen Seylerdir Herkez Esmer Sevmezki

Oyle Olsaydi Sarisinlar Saclarini Boyatirdi:)
 
Son düzenleme:
Katılım
1 Haz 2005
Mesajlar
8,608
:cat::cat::cat::cat::cat::queen::queen::queen::cat::cat::cat::cat::cat:

Komik olan nedir ?

herkes herşeyin farkında abim doğru sölüyosun herkes kendi topicine baksın :p

DL'ciler transalp topicine girerlerse forumda ne TA kullanan kalır ne F650.. :queen:

Ay gerçekten iyice merak etmeye başladım, yaşını yani ? Ben 87 doğumluyum ama hava da kara da harcarım seni...

DL bir DP dir yani dual purpose yani hem arazide hemde yolda sürülebilecek modeller diyebiliriz buna bu segmentte motorlar bir çizgi üzerinde değerlendirilir ise DL çizginin yol ağırlıklı bölümünde yer alır..

çizginin solunu arazi ortasını her ikiside sağını ise yol olarak düşünün sıralama şöle olacaktır

ktm, bmw f650 dakar, yamaha xt 660 .. ortak özellikliğine bakıldığında tümünün tek silindir olduğunu görürüz

çizginin ortasında

f650 gs, transalp, aprilla pegaso gibi eşit ağırlıklı motorlar ise tek ve çift silindirli olabilmektedir ..

uzun yol kullanımları 2. grupta daha rahattır..

yol ağırlıklı düşünürsek

DL , fazer, bmw f 650 cs yi saymak mümkündür..

bu motorların çift silindirli olduğunu görüyoruz ..cs hariç oda bu farkı kayış aktarmayla kapatıyor..

motorların beygir güçlerini incelersek soldan sağa gittikçe arttığını görürüz..

DL bir dual purpose"dur aynı transalp gibi...
ama yola daha yatkındır..iri kalıbı ağır cüssesi arazide çok büyük dezavantajlar yaratır...

Ağzına sağlık Barış abi, ne güzel konuşmuşsun, ama tabii anlayana... :bounce:
 
Katılım
23 Tem 2005
Mesajlar
454
Neyse topik de suzuki v-strom yerine bir laf dalaşı donmeye başladı . Barıs abi senin soylediklerine de katılıyorum . Transalp ve DL arasındaki farklari saymakla bitiremeyiz her iki motorda iyidir diyip gereksiz yere actıgız tartışmayı bitirmek isityorum . Lütfen sadece V-Strom üzerine sorun, bilgi ve düsüncelerimizi paylaşalım . Tesekkurler.
 
Katılım
18 Ara 2006
Mesajlar
17
Evet Dl 650 Mi Digerlerimi Hadi Buyrun Simdi Cikardim Garajdan Dl Mi Soyle Bakdim Bilmiyorum Yani Kirpiye Yavrusu Kuzgun Gorunur Diyecem Yok Hakkatten Koc Gibi Allah Icin Alin Ve Keyfini Surun Ne Diyim

Kusura Bakma Sana Booo Getirdigim Icin Ben Ilk Defa Yapiyorum Bu Espriyi Aha Yakaladim Super Espri Dedim Ama Tuhh Tutmadi Ama Soz Sana Guzel Bi Espri Yapicam:)
 
Son düzenleme:
Süper Moderatör (BBRR)
Katılım
12 Haz 2005
Mesajlar
8,442
DL ile araziye girdiğinizde anlaşılıyor zaten hendikapları.. yanılmıyosam 600-650 cc DP ler arasında en iri kalıplısı hatta Varedero kadar yapılı ..yani 1000 lik tadında bir 650..Ha kötü motor demek anlamına gelmiyo bu ..çok iyi bir motor hatta ..uzun yolda diğer DP lerden farkını hemen gösteriyor zaten ..

Bu arada ilk mesajı güncelledim
teknik bilgiler , satış fiyatı, web adresi ve resimler ...
 
Son düzenleme:
Katılım
30 Nis 2007
Mesajlar
128
İmalat bilgisi derken aslında örnek resim çizim veya benzer bişey busam demirciye yaptırırım hocam.Böyle bişey varsa yollarsan sevinirimm


Devrim teşekkür ederimm.

Orta sehpayı yapan benim, ama sana nasıl yardımcı olabilirim? İmalat bilgin var mı?
 
Katılım
5 Nis 2007
Mesajlar
25
Arkadaslar V-Stroma ses sistemi için artık ilk adımı attım motorumun kontuk altında ekoanfi icin yer mevcut oraya anfiyi yerlestırcem aku zaten hemen yanında baslarıdnan elektrik alıp anfiyi beslıcem ınfıden motorun on tarafıan bir acıp kapama için dugme goturcem kenwood 2 adet hoparloru koyacagım yerleri buldum bunların yerleri hazır . Mp3 calarla saglam bi ses elde etmeyi dusunuyorum . Simdi bu tip bir sistemde aküm cabuk boşalırmı motorun aksamında veya calısması ile ılgılı bir sorun yasarmıyım . Konu ile ilgili bilgi lütfen .
25-05-2007 23:59 PM
Kıvanç arkadaşım az önce servisle görüşdüm ve bana dl'de ses sisteminin motora zarar vereceğini söyledi sebebi motorun rolantisini motor kendi elektronik beyni ayarlıyor motorun her şeyi elektronik tornavidayla değil dolayısıyla böyle bir aktivite zararlı olabilir bence vazgeç selamlar...
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst