Suzuki Suzuki DL 650 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
23 Tem 2005
Mesajlar
454
Sagol kardesım ben elektırık işini motordan almaktan vaz gectim ayrı bir aku takıp ondan alıcam elektiriği aku sarj aletide alıp bittimi yeniden şarj edıcem . Su an ıcın denıyorum aldıgım aku ile sistem ne kadar calısak ... Motosikletimin uzerınden hiçbir baglantı alıp kullanmamaya karar verdım ... Tesekkurler ...
 
Katılım
30 Nis 2007
Mesajlar
128
Sağ klik,
Yeni Pencerede Aç.


En olası nedenler:
Internet'e bağlı değilsiniz.
Web sitesi sorunla karşılaşıyor.
Adreste yazım hatası olabilir


Çıkıyor sanırım dosya siteden kadrılmış olabilir hedefi farklı kaydet i de denedim ama dosyaya ulaşılamıyor yazdı...olmuyor..
 
Katılım
30 Nis 2007
Mesajlar
128
sayın sereye,
ilgine çok teşekkür ederim bu kadar zahmet verdiğim için üzgünüm.olmadı ama artık önemli değil tabiki uğraşma.yükleme yaptım demişsin,sende dosya varsa direk mail atabilirsin [email protected] ,yoksa canın sağolsun,çok teşekkür ederim :rendeer:

Sorun şu olabilir verdiğin link senin login olup kullandığın bir sayfaysa ben giremiyor olabilirim ki " /sereye " diyor.
 
Son düzenleme:
Katılım
9 Ağu 2005
Mesajlar
773
Mail ile geldi mi bluewind?
Şehirlerimiz uzak olmasa da yapılmışını görebilseniz.
 
Katılım
26 Mar 2006
Mesajlar
587
Bir suredır kendı sıtemızle gezmekten buralara bakamamıstım. bayagı hengame olmus yanı..

Ben hala anlamıyorum. Bu DL cekememezlıgı nedendır.. Bakın ben yazdım. DL geldıgı seneden sonra TA satısları bu memlekette bıcak gıbı kesılmıstır. Yok efendımı yolda ıyıymıs dagda ıyı degılmıs vsvs. Bunların hıcbırı gercekcı degıl arkadaslar . Sankı 24 saat dagdaymısıs gıbı yazanları anlamıyorum..

Ben daga cıkıcam dıyen bu makınelerın hıcbırı ıle cıkamaz kımse hayal kurmasın. Alır bır XT basar gıder. Kım 200 kıloluk makınelerle daga bayıra cıkabılır gercekcı olalım..

Bu arada durmadan gezdıgımızden benım motor 28 bıne dayandı.Gorusmedıgımız donemde Bır edırne bır Kandıra bır bolu yaptı makıne.. Hepsı de sorunsuz ve rahat..

Gecen hafta onune kamera aparatı taktım. Ayrıca otocode denen alarmı eklettım.. Altan motorda Motul yag koydurdum.

Sımdılık hersey cok guzel..

Selamlar
 
Katılım
30 Nis 2007
Mesajlar
128
Bir suredır kendı sıtemızle gezmekten buralara bakamamıstım. bayagı hengame olmus yanı..

Ben hala anlamıyorum. Bu DL cekememezlıgı nedendır.. Bakın ben yazdım. DL geldıgı seneden sonra TA satısları bu memlekette bıcak gıbı kesılmıstır. Yok efendımı yolda ıyıymıs dagda ıyı degılmıs vsvs. Bunların hıcbırı gercekcı degıl arkadaslar . Sankı 24 saat dagdaymısıs gıbı yazanları anlamıyorum..

Dağlarda yaşamıyoruz :) zaten .Dl nin kıymetini sadece sahipleri anlar diyorum :cat::cat::cat:
 
Katılım
19 Mar 2007
Mesajlar
10
burası tıpkı bır DL okulu gibi birşey oldu,bahsettıgınız hersey km kadranındakı rakamlar buyudukce karsıma cıkıyor,ama ben yadırgamıyorum cunku yalnız olmadıgımı bılıyorum cozumunude,hep acaba ben mı safım neden anlayamıyorum dedıgım 5000-6000 devır dekı gıvı koruma demırının hıssettırdıgı nahos duyguya artık bende sahıbım :) ne demıstınız vıdalar sokulecek sabıtleyıcı kullanılacak... :)
 
Katılım
28 Nis 2007
Mesajlar
6
selam

haftasonu motorum ( dl650 2005 ) yan yattı maalesef. yan ayak, motorun bası yokus asagı bakar vaziyette tutmadıgını bana gosterdi..

sayesinde ;

sol sinyal
debriyaj kolu (baret, manet ?)
vites pedalı
sol granajda 3/5 sıyrık
ve korumaya bayaa bi hasar verdi ..

arkadaslar yokuslarda motora hakim olmakta zorlanıyorum ..

bunu herkes yasıyormu ya da tecrube ile giderilecek bir sey mi ya da bunun icin egitim mi almalıyım ??

ayrıca yukarıda bahsi gecen parcaları daha uygun nasıl temin edebilirim orjinal parcaları toplamda 250 ytl ye mal oluyor ..

sinyal mobilet sinyalı uyuyor diye okumustum sirkeciden alıcam galiba tanesi 2/3 ytl ye..

debriyaj olayını nasıl halledebilirim ? hyosung un bir modelininki birebir uyuyor diye okumustum ama aklımda kalmamıs..

vites pedalı nı kaynak yaptıran varmı ?

yardımlarınız icin simdiden tesekkurler.
 
Katılım
13 Nis 2007
Mesajlar
27
burası tıpkı bır DL okulu gibi birşey oldu,bahsettıgınız hersey km kadranındakı rakamlar buyudukce karsıma cıkıyor,ama ben yadırgamıyorum cunku yalnız olmadıgımı bılıyorum cozumunude,hep acaba ben mı safım neden anlayamıyorum dedıgım 5000-6000 devır dekı gıvı koruma demırının hıssettırdıgı nahos duyguya artık bende sahıbım :) ne demıstınız vıdalar sokulecek sabıtleyıcı kullanılacak... :)

hoşgeldin givi koruma demiri mağdurları klübüne:)
ben civata sabitleyici yaptırdım,sonuç değişmedi başka bir şey bulmak lazım,yada kafaya takmamak.
 
Katılım
23 Tem 2005
Mesajlar
454
BABYLON gecmiş olsun kardesım . Sanırım zamanla aşacagın bir durum şayet bende birkere ayagım geldi yani ayagım boşa geldiği icin yana yatırdım ama hiçbişi oladı koruma demiri sadece biraz cizildi ! DL cusseli ve buyuk bir makıne dikkatli olmak lazım ...

TRADER Ahhh abi nerelerdesiniz beynimin etini yediler tek basıma kaldım koskoca topiğimizde anlatmaya calışsamda anlatamadım neyse artık tartısmaya bile gırmek istemiyorum . Bİrde dağda performansı yok diyenlere Dikilide Çağlan köyü yamaçlarında stabilize yollarda nasıl gidiliyor bir video ya çekip koycam siteye ...
 
Katılım
28 Nis 2007
Mesajlar
6
Saolun

Yokusta Harbi Zor Yaa Makina Cok Agir Artik Yokuslardan Nefret Ediyorum .. Uzun Boy Bu Motorda Avantaj Artik Ben Buna Inaniyorum
 
Katılım
30 Nis 2007
Mesajlar
128
Yokuşta makina kesinlikle dikey kalmalı arkadaşlar,yani yokuşu tamamlamadan yön vermeye çalışmadan düz durabiliyosunuz ama hafif yan aldıysanız bileğe kuvvet :).düşmesi ayrı rezillik tabi...yinede dl 650 bir numara kim ne derse desin...:rendeer:
 

mes

Katılım
21 Ocak 2006
Mesajlar
1,018
herkese selam.Bu düşme konusunda ben bayağı uzmanlaştım:queen:Bir kere köy yolundan ana yola çıkarken mıcır rampada durup sol trafiği kontrol edeyim dedim,makina durduğu yerde aynen yattı sayemde çünkü çok ağır .Bi süre havada tuttum ama gücüm bitince maalesef bıraktım ve yattı.Sonuç;sağ koruma demiri çizildi ve ön fren manetinin topuzu kırıldı.Bi kere de İzmir de ara sokakta 20km hızla seyrederken ön freni ani sıkınca kaydırdım ve yattı.Ufak tefek şeyler ama insanın canı sıkılıyo_O sefer de sol ayna ve sinyal kırıldı.:pale:sinyal orijinali 100 ytl,mobiletin ki 7,5ytl:)hemen aldım kendim taktım.Ama aynaya 100 kaaat bayıldım.Makina mükemmel,kimse bişey diyemez.Yolda görünüşü herkesi ürpertiyor:queen:karizma o biçim...eee, enduro bu düşecek de kalkacak ta...Önemli olan düştükten sonra hiçbirşey olmamış gibi yola devam etmesi:cat:....Sevgiyle kalın
 
Katılım
28 Nis 2007
Mesajlar
6
merak ettim moblet sinyali kolay monte edilebiliyormu ? ve cift mi degistirmek gerekiyor ? diraz detay verebilirmisin ? sekil semal cok bozuyor mu ? ve moblet derken yamahanın galaxy modeli sanki benziyor ..biraz detay verebilirseniz bende orjinal almaktan kurtulucam kaldıki 55/60 ytl diyorlar ..

pesin tesekkurlerimle..
 
Katılım
30 Nis 2007
Mesajlar
128
mes üstad nette yok ama ben gördüm onun motoru güzel oluyor sinyali kırarsamda yaptırırım hiç te sırıtmıyor .tabi bu dikdörtgen çift alman lazım ..para değil :),:cat:
 

mes

Katılım
21 Ocak 2006
Mesajlar
1,018
işte mobilet sinyalleri.Yerine cuk oturuyor.Büyük bir keyifle kendim taktım.Hem de 7,5 ytl:queen:

sinyal1vz3.jpg


sinyal2id4.jpg
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst