- Katılım
- 23 Tem 2005
- Mesajlar
- 454
Sagol kardesım ben elektırık işini motordan almaktan vaz gectim ayrı bir aku takıp ondan alıcam elektiriği aku sarj aletide alıp bittimi yeniden şarj edıcem . Su an ıcın denıyorum aldıgım aku ile sistem ne kadar calısak ... Motosikletimin uzerınden hiçbir baglantı alıp kullanmamaya karar verdım ... Tesekkurler ...