Suzuki Suzuki DL 650 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
25 Nis 2007
Mesajlar
11
ıceshadow gülegüle kullan çok iyi etmişsin motor sesine zamanla alışacaksın en iyisi başka bir dl ile yanyana gelip mukayese et
 
Katılım
28 Nis 2007
Mesajlar
6
selam

1 aydır forumu takip ediyorum .. sayenizde ktm mi satıp 2005 model bir dl 650 satın aldım ptesi islemleri hallolucak ve uzerine binebilecegim..

cok tehlikeli olan bu topigi actıgınız için teşekkur ediyorum .. :)

aşağı yukarı siteden edindiğim vstrom ile ilgili olumsuzluklar ;

1-bozuk satıhta ön amartisörden gelen ama zararı olmayan ses
2-fren sistemi
3-rezervi olmayışı
4-yagısta kötü yol tutuşu

ve olumluluklar

1-güçlü motoru
2-sessizliği
3-titresimsizliği ( benim eski katıra göre )
4-yakıttaki cimriliği
5-uzun yol rahatlığı ve artçısına sunduğu konfor
6-heybetine göre kıvraklığı
7-ön cam sayesinde bedenin rüzgarla az teması

ptesi motorun üzerine bindiğimde aktaracağım soru/sorular ve paylaşacağım şeyler olabilir ki bana cevap vereceğinizden eminim.. çünkü beni gaza getiren sizlersiniz :)

sevgiler
 
Katılım
19 Mar 2007
Mesajlar
10
yeni alan arakadaslara hayırlı olsun kı benımkı 1,5 ay oldu rodajı doldu artık :) ,ben bır olumsuzluğunu görmedim henüz,2 kere kocaeli/gölcuk yaptım ıkıncıde geceye kaldım ve uzun sure yagmurda surmek zorunda kaldım,acayıp keyıflıydı tırstım tabıkıde ama çok hoştu ''tatlı su motorcusu'' olmamak,sadece sıfır almanın olumsuzluğu bence aksesuarlara ekstra ekstra yapılan odemeler sonu yokmus gıbı gelıyor ...
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
15 Mar 2007
Mesajlar
273
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
DL 650 A VSTROM'daki "A" ABS anlamına mı geliyor? Öyleyse 2007'lerin hepsi ABS'li mi?

Bir de ABS dışında 2007 lerde farklılıklar var mı?

Teşekkürler,
 
Katılım
23 Tem 2005
Mesajlar
454
Arkadaslar DL lerinize bu enjeksiyon sistemini temizleyen benzin katkısı kullanan var mı ? Kullanılmasını tavsiye ediyormusunuz ?
 
Katılım
20 May 2006
Mesajlar
73
Arkadaşlar merhaba;

2 hafta önce Urla dan aldığım 97 oktan benzinden bu yana motorun normal seviyesi ve vibrasyonu değişti.En önemlisi ilk çalıştırmada duyduğumuz benzin otomatiği veya enjeksiyon sesimi bilmiyorum ( cızzzzz diye gelen ses) kesilmeyip devam ediyor.Aldığım benzin kalitesiyle ilgili diye düşünmekteyim.Bu arada Kıvançın bahsettiği gibi enjeksiyon temizleyiciler işe yarar mı?Yoksa servise mi gösterelim şaşırdım kaldım.O sesin dışında motorun akıcılığı da azaldı.Gaz kestiğinizde birden kapaklanıyor.Eskiden akıp gidiyordu.Oktan sayısının değişmesi vuruntuyu doğurabilir ama o ilk benzin püskürtmeden gelen sesin devamıyla ilişkili olduğunu sanmıyorum.

Tecrübeli arkadaşlar yorum yaparlarsa çok sevinirim.

Sevgiler saygılar.
 
Katılım
28 Kas 2005
Mesajlar
429
DL 650 A VSTROM'daki "A" ABS anlamına mı geliyor? Öyleyse 2007'lerin hepsi ABS'li mi?

Bir de ABS dışında 2007 lerde farklılıklar var mı?

Teşekkürler,

2007 modeller ABS li
4 adet bujı var

Arkadaslar DL lerinize bu enjeksiyon sistemini temizleyen benzin katkısı kullanan var mı ? Kullanılmasını tavsiye ediyormusunuz ?

ben kullandım kıvanc zararını görmedım acıkcası bıraz da faydası oldu depo boşken koydum 1-2 depo bıraz sarsıntılı çalışıyo sonra duzelıyo sankı rölantısı duşukmuşde stop edıcekmış gıbı ses cıkarıyo sonra duzelıyo

Arkadaşlar merhaba;

2 hafta önce Urla dan aldığım 97 oktan benzinden bu yana motorun normal seviyesi ve vibrasyonu değişti.En önemlisi ilk çalıştırmada duyduğumuz benzin otomatiği veya enjeksiyon sesimi bilmiyorum ( cızzzzz diye gelen ses) kesilmeyip devam ediyor.Aldığım benzin kalitesiyle ilgili diye düşünmekteyim.Bu arada Kıvançın bahsettiği gibi enjeksiyon temizleyiciler işe yarar mı?Yoksa servise mi gösterelim şaşırdım kaldım.O sesin dışında motorun akıcılığı da azaldı.Gaz kestiğinizde birden kapaklanıyor.Eskiden akıp gidiyordu.Oktan sayısının değişmesi vuruntuyu doğurabilir ama o ilk benzin püskürtmeden gelen sesin devamıyla ilişkili olduğunu sanmıyorum.

Tecrübeli arkadaşlar yorum yaparlarsa çok sevinirim.

Sevgiler saygılar.

arkadasım ben de 98 oktan koymuştum calışmasından cekısıne kadar fark ettı hatta ekzosdan cıkan duman bıle. servısle konustum 95 oktan kullanın dıyo baska kullanmayın sen 95 e gerıdön duzelır eğer sorun devam ederse servıse gösterırsin

saygılar
tansel
 
Katılım
29 Haz 2005
Mesajlar
108
DL 650 A VSTROM'daki "A" ABS anlamına mı geliyor? Öyleyse 2007'lerin hepsi ABS'li mi?

Bir de ABS dışında 2007 lerde farklılıklar var mı?

Teşekkürler,
2007 modellerin hepsi ABSli degil, A =ABS
ilk ciktiginda iki versiyon 2007 vardi ABS li ve ABS siz, ABS olmayan model 200€ civari daha ucuzdu .
simdi Suzuki sitesine baktigimda herkes ABS li modele yöneldiginden olsa gerek
sadece DL650A görülüyor, bu ABS siz 2007 olmadigi anlamina gelmiyor.

teknik farklarini bu konu basliginda yazmistik , biraz geriye dönük göz atarsan aradaki tüm farklar daha önce yazildi.

ibo kardesim o cizzzzz sesi normal enjeksiyondan gelen ses olmali .
katki kullanmak ne kadar dogru tartisilir , ama kitapciginda bazi bilgiler var
bir bakin... bazi karisimlarin motora zarar verebilecegi yazilmis..


saygilar
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
15 Mar 2007
Mesajlar
273
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
2007 modellerin hepsi ABSli degil, A =ABS
ilk ciktiginda iki versiyon 2007 vardi ABS li ve ABS siz, ABS olmayan model 200€ civari daha ucuzdu .
simdi Suzuki sitesine baktigimda herkes ABS li modele yöneldiginden olsa gerek
sadece DL650A görülüyor, bu ABS siz 2007 olmadigi anlamina gelmiyor.

teknik farklarini bu konu basliginda yazmistik , biraz geriye dönük göz atarsan aradaki tüm farklar daha önce yazildi.

saygilar

Teşekkür ederim, tam olarak onu sormak istemiştim. Demek ki anahtar teslim 18.500 lük fiyatlar ABS'siz versiyonlar.

Eski sayfaları taradım, yine sizin verdiğiniz bir bilgi var farklar konusunda. Orada Idle Speed Control ( leerlaufregelung) dediğiniz bir fark var. Aradım rölanti hız ayarı olarak çevrilmiş, bu otomatik jigle demek mi ? Teşekkürler
 
Son düzenleme:
Katılım
23 Tem 2005
Mesajlar
454
Bu enjeksyon temizleyicileri kullanmak icin Bildigim kadarıyla depoyu tamamen doldurmak gerekiyormuş.
 
Katılım
25 Nis 2007
Mesajlar
11
Bir tecrübemi paylaşmak isterim Ayvalığa giderken Susurlukta mola verdim bilirsiniz o arada arabaları yıkarlar bende DL yi yıkatma gafletinde bulundum çayımı içtikden sonra tam yola koyulacakken motoru bir türlü çalıştıramadım her yeri kontrol ettim bujilere hava tuttum kablolara baktım tam bir saat uğraştıkdan sonra İst. dan Erdal arkadaşa telefon açdım meğer adam DL yi kurlarken ön fren elciğinin altındaki soketi yerinden çıkarmış küçük bir soket fakat bütün akım teması oradan aktarıldığı için eliniz kolunuz bağlı kalıyorsunuz .Benden tavsiye aradabir bunu kontrol edin sevgıler
 
Katılım
23 Tem 2005
Mesajlar
454
Selcuk arkadasım bak her işte bir hayır var derler ya onun gibi bişi hem motorun baya bi dinlenmiş hemde bakım gormus :) Cok basit bir olay ama her arkadasımızın basına gelebilir paylaştıgın icin tesekkurler ...
 
Son düzenleme:
Katılım
29 Haz 2005
Mesajlar
108
necropolis "Eski sayfaları taradım, yine sizin verdiğiniz bir bilgi var farklar konusunda. Orada Idle Speed Control ( leerlaufregelung) dediğiniz bir fark var. Aradım rölanti hız ayarı olarak çevrilmiş, bu otomatik jigle demek mi ?"

Motorun Rolanti de daha düzenli calismasini kontrol eden bir sistem, özellikle cold start denen durumda ve soguk havalarda motorun stabil calismasina yardimci oldugu suzuki internet sitesinde yazilmis.. otomatik jigle denebilir mi bilemiyorum.

direk sorunun cevabini vermeyip gecmisteki sayfalara göndermemin sebebi daha önce bir cok sorunun cevabinin verilmesinden ötürü, aksi takdirde bu DL650 konusu kendi kendini tekrar edip duracakti, bu olmasin diye daha önce yazildi dedim, fakat kendi yazimi bulayim derken bende bayagi bir aradim, :queen:
bir dahakine link vererek yapayim eziyetli ismis .haklisin.

link asagida
http://www.motosiklet.net/forum/mot...0-ciler-burada-bulusuyoruz-29.html#post617804

bir baska forumda, dl650x adli bir modelden bahsediliyor ,
2007 ABS siz model üzerine standart el, motor karter koruma takili olarak satisa sunulacakmis Offroad kullanim icin falan denmis X o anlam geliyormus mus mus ...
ön cam olarak yeni katalogda kullanilan sportif ön cam kullanilmis , motor ayni motor bir iki ayar mayar söz konusu mu bilemiyorum , gerci ön cam disinda benimki otomatik olark X olmus durumda ,herhalde pazarlama stratejisi olsa gerek ya da balon haber :)

http://www.motorcyclenews.com/MCN/N...to-may-6/may0107newdl650xvstrom/?&R=EPI-90914

V%20Strom.JPG


resimdeki X model olarak lanse edilmis ama bu haber gercekse lastiklerde degismek zorunda
bu haberin yazari söyle demis (Ingilizce )

by Ben Purvis

Suzuki has revealed a more extreme version of the V-Strom 650 in the form of the DL650X. Based on the non-ABS version of the V-Strom 650, the X is aimed at riders who intend to use the bike’s off-road ability. On top of the standard specification, the bike gets a new screen, a sump guard, crash bars and hand guards. They will be available in red or black, colours unique to the DL650X. Despite the extra kit, the bike is actually £50 cheaper than the basic V-Strom, with a price of £5,199.
 
Son düzenleme:
Katılım
23 Tem 2005
Mesajlar
454
kıvanç lastiklerle ilgili memnuniyetin devammı


Lastikler mukemmel . Gecen izmirde servise gittim birçok kişi bilir izmirli motrcu Ali. Kendiside motoru test etti lastikler çok hoşuna gitti . Kolay bulunan bir lastik olmadıgınıda soyledi bilmiyorum nederece doğru . Bir diğer bakışta lastiklerin diş araları oldukça iyi . Yani rolantili uslu bir kullanmda bu lastiğin 50.000 km rahat yol gideceği soylendi. :cat: Ben motoru 2. el aldıgımda Bristone tastikler vardı orjinal lastikleri o lastiklele bırakın gitmeyi yolda zor duruyordum her an düşecekmişim gibi hissediyordum . Lastiklerin motorun üzerindeki etkisini kimse ile tartışmadan en önemli parçası olarak belirtirim ... Fren ABS olmuş lastiğin iyi değilse neye yarar ... Saygılar ...

Not olarak ABS nin kötu yanıda var mesela duramayacağınız ber mesafe var lastiği kitlemeniz motoru yatırmanız lazım ABS de bunu nasıl yapıcaksınız ?
 
Katılım
20 May 2006
Mesajlar
73
Arkadaşlar merhaba;

Ön camı en yükseğe aldığım halde kaskıma patlayan rüzgar rahatsız ediyor.Buna çözüm olarak MRA cam denen klipsli sökülebilir uzatma cam takmayı düşünüyorum.Kullanan arkadaş var mı?
Bu konuyla ilgili tavsiyeleriniz ne olabilir?

Sevgiler saygılar.
 
Katılım
29 Haz 2005
Mesajlar
108
bu konuda da önceki sayfalarda bilgi var diyecegim beni tasliyacaksiniz :queen: :) :)

ben Suzuki den Touring cam aldim , gayet memnunum, fiyati 111€ idi .

iyiki almisim diyorum hala, ilk aldigimda bu ne böyle buna 100 küsür ödedim demistim ama degiyor dogrusu..




linkleri vereyim bir göz at..
sayfanin asagilarinda Touring cam takili mavi Strom benimki
http://www.motosiklet.net/forum/mot...uzuki-dl-650-ciler-burada-bulusuyoruz-11.html

sayfanin 9.siradaki mesajinda Nurkan arkadasimiz bir link vermis
http://www.motosiklet.net/forum/mot...uzuki-dl-650-ciler-burada-bulusuyoruz-14.html

verdigi link burada ...
http://www.ikiteker.org/modules.php?name=Forums&file=viewtopic&t=8366&highlight=burgman+650
 
Son düzenleme:
Katılım
4 Tem 2006
Mesajlar
257
Arkadaşlar merhaba;

Ön camı en yükseğe aldığım halde kaskıma patlayan rüzgar rahatsız ediyor.Buna çözüm olarak MRA cam denen klipsli sökülebilir uzatma cam takmayı düşünüyorum.Kullanan arkadaş var mı?
Bu konuyla ilgili tavsiyeleriniz ne olabilir?

Sevgiler saygılar.

arkadaslar herkese hayırlı cumalar dılıyorum GÜNAYDINNN

öncamla ilgili olarak tamamen degıstırmenıze gerek yok kck bır aparat parcayla
bu sıkayetler ortadan kalkıyor cok palıda bır parcada degıl
bu arada dl650 icin ellık koruma ve orta sehpa da var motorunuzu park edıptemızlık daha kolay oluyor
LASTIKLER KONUSUNDA DA TLF LA YADA UGRAYARAK DETAYLI DILGI ALABILIRSINIZ

S&S TAMER :cat: :rendeer:
 
Katılım
23 Tem 2005
Mesajlar
454
Arkadaşlar merhaba;

Ön camı en yükseğe aldığım halde kaskıma patlayan rüzgar rahatsız ediyor.Buna çözüm olarak MRA cam denen klipsli sökülebilir uzatma cam takmayı düşünüyorum.Kullanan arkadaş var mı?
Bu konuyla ilgili tavsiyeleriniz ne olabilir?

Sevgiler saygılar.

Selam arkadasım izmirde karşıyakada bu dediğini satan bir yer var fiyatıda 70 YTL di sanırsam gidip alıp takıtırıp bir tur atıp tamam alıyorum demek yada memnun kalmassan geri vermek gerekir :) buna satıcı yanasırmı bilmiyorum ... En iyisi sen al memnun kalırsan bende alıyım :mrgreen:
 
Katılım
27 Eki 2006
Mesajlar
413
bu parça cam üzerine takılan kollu ve katlanabilir bir parça. geçen gün sahibinden.com da vardı. fiyat olarakta 60 ytl yazıyordu.

fakat şimdi ilanı bulamıyorum. cam üzerinde küçük bir parça etkisi şüpheli gibi görünüyordu. alıp deneyen varsa fotoğraflarla birlikte lütfen tecrübelerini paylaşsın.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst