- Katılım
- 25 Nis 2007
- Mesajlar
- 11
ıceshadow gülegüle kullan çok iyi etmişsin motor sesine zamanla alışacaksın en iyisi başka bir dl ile yanyana gelip mukayese et
DL 650 A VSTROM'daki "A" ABS anlamına mı geliyor? Öyleyse 2007'lerin hepsi ABS'li mi?
Bir de ABS dışında 2007 lerde farklılıklar var mı?
Teşekkürler,
Arkadaslar DL lerinize bu enjeksiyon sistemini temizleyen benzin katkısı kullanan var mı ? Kullanılmasını tavsiye ediyormusunuz ?
Arkadaşlar merhaba;
2 hafta önce Urla dan aldığım 97 oktan benzinden bu yana motorun normal seviyesi ve vibrasyonu değişti.En önemlisi ilk çalıştırmada duyduğumuz benzin otomatiği veya enjeksiyon sesimi bilmiyorum ( cızzzzz diye gelen ses) kesilmeyip devam ediyor.Aldığım benzin kalitesiyle ilgili diye düşünmekteyim.Bu arada Kıvançın bahsettiği gibi enjeksiyon temizleyiciler işe yarar mı?Yoksa servise mi gösterelim şaşırdım kaldım.O sesin dışında motorun akıcılığı da azaldı.Gaz kestiğinizde birden kapaklanıyor.Eskiden akıp gidiyordu.Oktan sayısının değişmesi vuruntuyu doğurabilir ama o ilk benzin püskürtmeden gelen sesin devamıyla ilişkili olduğunu sanmıyorum.
Tecrübeli arkadaşlar yorum yaparlarsa çok sevinirim.
Sevgiler saygılar.
2007 modellerin hepsi ABSli degil, A =ABSDL 650 A VSTROM'daki "A" ABS anlamına mı geliyor? Öyleyse 2007'lerin hepsi ABS'li mi?
Bir de ABS dışında 2007 lerde farklılıklar var mı?
Teşekkürler,
2007 modellerin hepsi ABSli degil, A =ABS
ilk ciktiginda iki versiyon 2007 vardi ABS li ve ABS siz, ABS olmayan model 200€ civari daha ucuzdu .
simdi Suzuki sitesine baktigimda herkes ABS li modele yöneldiginden olsa gerek
sadece DL650A görülüyor, bu ABS siz 2007 olmadigi anlamina gelmiyor.
teknik farklarini bu konu basliginda yazmistik , biraz geriye dönük göz atarsan aradaki tüm farklar daha önce yazildi.
saygilar
kıvanç lastiklerle ilgili memnuniyetin devammı
Arkadaşlar merhaba;
Ön camı en yükseğe aldığım halde kaskıma patlayan rüzgar rahatsız ediyor.Buna çözüm olarak MRA cam denen klipsli sökülebilir uzatma cam takmayı düşünüyorum.Kullanan arkadaş var mı?
Bu konuyla ilgili tavsiyeleriniz ne olabilir?
Sevgiler saygılar.
Arkadaşlar merhaba;
Ön camı en yükseğe aldığım halde kaskıma patlayan rüzgar rahatsız ediyor.Buna çözüm olarak MRA cam denen klipsli sökülebilir uzatma cam takmayı düşünüyorum.Kullanan arkadaş var mı?
Bu konuyla ilgili tavsiyeleriniz ne olabilir?
Sevgiler saygılar.