Suzuki Suzuki DL 650 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
18 Ara 2006
Mesajlar
17
Bende Ankaradayim Ama Keyifle Okuyorum Aynen Devam Hersey Burda Olmali Sikilan Okumasin

Icim Gidiyor Ankaradan Atlayip Demir Atima Ilk Firsatta Bu Guzel Organizasyonlara Katilmak Istiyorum
 
Son düzenleme:
Katılım
28 Kas 2005
Mesajlar
429
Bende Ankaradayim Ama Keyifle Okuyorum Aynen Devam Hersey Burda Olmali Sikilan Okumasin

Icim Gidiyor Ankaradan Atlayip Demir Atima Ilk Firsatta Bu Guzel Organizasyonlara Katilmak Istiyorum

nejdet ne demek eğer gelmek istersen aramızda görmek isteriz yazdım senide listeye :cat:

Güncel kalalım arkadaşlar liste şekilleniyo yavaş yavaş

2.Geleneksel suzuki DL 650 V-stromcular şile buluşması 29.04.2007

1.Uzman / Pendik
2.Trader / içerenköy
3.dr.t / Harbiye
4.Bodyhan / Harbiye
5.Roland / Ataşehir
6.Rahmi & Halime / Merter
7.Cafein / Kadıköy
8.tarden / Üsküdar
9.batris / Mecidiyeköy
10.sedat/ şile
11.cucumber/ istanbulda olursa gelıcek
12.Ballantyne/Erenköy
13.poyrik/çamlıca
14.Nurkan/istanbul
15.Ersan/İstanbul
16.Hakkı/Bostancı
17.Çiğdem/Bostancı
18.nejdet/ Ankara (gelmeyi çok istiyo)
19.mtoprak/Bostancı
20.
 
Son düzenleme:
Katılım
26 Mar 2006
Mesajlar
587
tansel sen rotayı arkadasla konusup sekıllendırıver ben de detayları kalame alıp otekı tarafı organıze edeyım..

selamlar
 
Katılım
19 Mar 2007
Mesajlar
10
benım gıbı vaktı az olanları neolur forum sayafalarında bogmayın topıc topıc aratmayın dl ıle ılgılı herseyi,neyalan soylıyım benım sık kulanılanlara eklı bu sayfa, pc yı acıyorum ılk buraya bakıyorum buradan takıp edıyorum...uzakta olanlar uzulmesın bız dl cıyız 29 unda sıle de, bır gun ankara da bır baska gun adana da olabılırız....
buarada 29 nısan bulusmasını ajandama ekledım bıle :)
 
Katılım
28 Kas 2005
Mesajlar
429
tansel sen rotayı arkadasla konusup sekıllendırıver ben de detayları kalame alıp otekı tarafı organıze edeyım..

selamlar

tamam murat abi hafta sonuna kadar şeklıllendırıcez rotayı ve organızasyonu

benım gıbı vaktı az olanları neolur forum sayafalarında bogmayın topıc topıc aratmayın dl ıle ılgılı herseyi,neyalan soylıyım benım sık kulanılanlara eklı bu sayfa, pc yı acıyorum ılk buraya bakıyorum buradan takıp edıyorum...uzakta olanlar uzulmesın bız dl cıyız 29 unda sıle de, bır gun ankara da bır baska gun adana da olabılırız....
buarada 29 nısan bulusmasını ajandama ekledım bıle :)

işte budur :cat:


Günceliz :)

2.Geleneksel suzuki DL 650 V-stromcular şile buluşması 29.04.2007

1.Uzman / Pendik
2.Trader / içerenköy
3.dr.t / Harbiye
4.Bodyhan / Harbiye
5.Roland / Ataşehir
6.Rahmi & Halime / Merter
7.Cafein / Kadıköy
8.tarden / Üsküdar
9.batris / Mecidiyeköy
10.sedat/ şile
11.cucumber/ istanbulda olursa gelıcek
12.Ballantyne/Erenköy
13.poyrik/çamlıca
14.Nurkan/istanbul
15.Ersan/İstanbul
16.Hakkı/Bostancı
17.Çiğdem/Bostancı
18.nejdet/ Ankara (gelmeyi çok istiyo)
19.mtoprak/Bostancı
20.
21.
22.

ewet başka v-stromcu yok mu?? DL1000 kullanan arkadaşlar sizleride bekliyoruz... DL almayı düşünen arkadaşlar sizlerde buyrun gelin
 
Katılım
14 Tem 2006
Mesajlar
9
merhaba arkadaşlar,

gezi eşli mi yoksa erkek egemen mi diye sorsam abes olurmu ?

hadi hayırlsı...
 
Katılım
5 Nis 2007
Mesajlar
25
Merhaba Arkadaşlar

Bende arkadaşımla beraber tek motorla katılmak istiyoruz.BİYERDE (DL-BAHANE) dostluk arkadaşlık şahane...
 
Katılım
14 Tem 2006
Mesajlar
9
eşli yada yalnız gelmekten ziyade gezi tertibi erkek muhabbeti üzerine kurulduysa hadiseyi bozmayalım diye sorayım dedim.

çogunluk yalnız gelecekse ona göre ayarlanabilinir.

hadi hayırlısı...
 
Katılım
28 Kas 2005
Mesajlar
429
Bende arkadaşımla beraber tek motorla katılmak istiyoruz.BİYERDE (DL-BAHANE) dostluk arkadaşlık şahane...

bekleriz arkadaşım her zaman

eşli yada yalnız gelmekten ziyade gezi tertibi erkek muhabbeti üzerine kurulduysa hadiseyi bozmayalım diye sorayım dedim.

çogunluk yalnız gelecekse ona göre ayarlanabilinir.

hadi hayırlısı...

İsteyen herkes eşiyle gelebilir arkadaşlar. Gezıye eşiyle katılım gösterecek arkadaşlar var dilersenız sizde eşinizle gelebilirsiniz sorun yok yani

Pınarr;638822' Alıntı:
bayansız gezilere karşıyım :)

pınarrr hn sizide aramızda görmek isteriz buyrun gelin lutfen
bizlerde bayansız gezılere karsıyız :p
listeye ekledım isminizi

ewet şimdi listeyı bır daha güncelliyelim

2.Geleneksel suzuki DL 650 V-stromcular şile buluşması 29.04.2007

1.Uzman / Pendik
2.Trader / içerenköy
3.dr.t / Harbiye
4.Bodyhan / Harbiye
5.Roland / Ataşehir
6.Rahmi & Halime / Merter
7.Cafein / Kadıköy
8.tarden / Üsküdar
9.batris / Mecidiyeköy
10.sedat/ şile
11.cucumber/ istanbulda olursa gelıcek
12.Ballantyne/Erenköy
13.poyrik/çamlıca
14.Nurkan/istanbul
15.Ersan/İstanbul
16.Hakkı/Bostancı
17.Çiğdem/Bostancı
18.nejdet/ Ankara (gelmeyi çok istiyo)
19.mtoprak/Bostancı
20.saatciyakup/istanbul +1
21.pınarr /Gültepe
22.devrımbebe/beylikdüzü
 
Son düzenleme:
Katılım
6 Nis 2007
Mesajlar
18
uzman kardeşim diğer tarafa yazdım kafamdaki rotayı hafta sonu gelirsen dahada netleşmiş olur. bi ihtimal bende istanbula gelebilirim cuma günü bakım için :cat: motorun rodajı dolmak üzere istanbuldada görüşebiliriz
 
Katılım
28 Kas 2005
Mesajlar
429
uzman kardeşim diğer tarafa yazdım kafamdaki rotayı hafta sonu gelirsen dahada netleşmiş olur. bi ihtimal bende istanbula gelebilirim cuma günü bakım için :cat: motorun rodajı dolmak üzere istanbuldada görüşebiliriz

tamamdır sedat hafta sonu gelmeye çalışacağım haberleşiriz.
cuma gunu gelırsen belkı görusemeyebılırız cunku işten gec çıkma durumum olabılır ama yınede haberleşiriz. Rota işinide en kısa zamanda sonuçlandırmakta fayda var tabii
 
Katılım
18 Nis 2007
Mesajlar
3
Merhaba.

Beni ve eşimi de ekleyin :) Devrim & Sinem BEBE - İstanbul / Beylikdüzü
gezi ile ilgili detayları takip edeceğim. umarım hava güzel olur
 
Admin
Yönetici
Katılım
14 Nis 2003
Mesajlar
7,150
Motosikleti
Yamaha MT-09 Tracer
 MT Site yönetimi uyarı mesajı.
Uyarı Sebebi:   - Motosiklet Modelleri forumunda yer alan konular marka model bilgi paylaşımı için hazırlanmıştır. Konu başlıkları içinde Gezi, Toplantı, Buluşma vb. duyuruların yapılması konu başlığının amacı dışına çıkmasına ve karışıklığa neden olmaktadır. Gezi duyuruları sitede sadece Duyurular forumunda yapılabilinir. Kesinleşmemiş gezi önerilerini ise yine aynı forum içinde bulunan "Gezi önerileri ve gezi konulu sohbetler bu başlıkta..." adlı başlık altında yapabilirsiniz.

Saygılar

Forum Kuralları:

- Duyurular forumu moderasyone tabidir, gezi veya benzeri duyurularınız için başlık açabilirsiniz fakat yönetim başlığa onay vermedikçe konu yayına girmez. Başka bir forum bölümü altında duyuru yapmak yasakdır, MT üyelerini ilgilendiren ve motosiklet.net üzerinden duyurulan gezi veya organizasyonlar MT yönetimi tarafından onaylanmalıdır.

- Başka sitelerde yapılan gezi ve org. duyurularının sitemizde yapılması yasaktır bu tarz başlıklar silinecektir. Başka bir siteye ait duyuru yapılmadan önce site yönetimden izin alınması gerekir.

- Duyurular forumu moderasyone tabidir, gezi veya benzeri duyurularınız için başlık açabilirsiniz fakat yönetim başlığa onay vermedikçe konu yayına girmez. Başka bir forum bölümü altında duyuru yapmak yasakdır, MT üyelerini ilgilendiren ve motosiklet.net üzerinden duyurulan gezi veya organizasyonlar MT yönetimi tarafından onaylanmalıdır.
 Forum admin ve yöneticileri kurallara uymayan mesajlari degistirme ve silme hakkina sahiplerdir.
 Foruma üye olan herkes forum kurallarını kabul etmiş sayılır.
 Forum Kurallarını okumak için tıklayın..
 Şikayetleriniz için tıklayın
 
Katılım
6 Nis 2007
Mesajlar
18
şimdi sizin tecrübelerinize ihtiyacım var arkadaşlar dlmi nerde bakım yaptırmalıyım aldığım bayinin servisliği onaylanma aşamasında daha önerilerinizi bekliyorum::saskin::
 
Katılım
18 Nis 2007
Mesajlar
3
blueangel , sanırım anadolu yakasında oturuyorsun. korlas var yanlış hatırlamıyorsam. ben aksarayda tekayda yaptıracağım. recep usta var iyidir kendisi. tavsiye ederim ama karşıdan aksayara gelirmisin bilmem :)
 
Katılım
26 Mar 2006
Mesajlar
587
Gezi ile İlgili Önemli Not..

Arkadaşlar

Erhan arkadaşımızın uyarısını hepiniz okumuşunuzdur. Motosiklet.net yönetiminin bu kararı kendi felsefesi içinde dogru görünüyor.Kendisi ile bizzat konuştum ve ikna oldum..

Ancak bizler bu toplantıyı bir şekilde realize etme düşüncesindeyiz ve edeceğiz. Katılım belki daha az olacak ama kısmet diyelim.

Bunun için motosiklet net yönetimini de zor durumda bırakmadan [email protected] mail adresi ve msn i
ile
[email protected] mail adresi ve msn ine

ya mail yollar ya da msn lerı kaydederseniz gezimizi kimseyi rahatsız etmeden ve topic üzerinde yer almadan organize edeceğiz.

Gezi ile ilgili bir ikinci mesaj daha atmamanız rica olunur.

Kimseyi zor durumda bırakmayalım..Bu mesajımın da MT yönetimince hoşgörü ile karşılanacagını umuyorum..

Saygılar selamlar..



Saygılar Selamlar..
 
Katılım
10 Kas 2006
Mesajlar
1,209
abi çaktırmadan beni de listeye yaz :D

Bu topicte Buluşma organize edilmeme kuralı çok saçma buluyorum ve protesto ediyorum :queen:

(komik smiley koyduğuma bakmayın ciddiyim)
 
Katılım
9 Nis 2007
Mesajlar
10
Selam arkadaşlar...

Yönetim bu konuda haklı olabilir..biz de o zaman bu geziyi dedikleri topic altın da açıp derleyelim..böylelikle kimseyi rahatsız etmemiş oluruz..ayrıca gizli kapaklı birşey yapmıyoruz kanımca..İlgili arkadaşlar topic i geziler bölümüne taşıyalım..yoksa maillerden takibi zor olacak. Ne dersiniz? Ayrıca geziye avrupa yakasından katılacaklar içinde avrupa yakasında bir toplanma bölgesi seçelim..ana toplanma bölgesine daha rahat gideriz..
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst