Bende Ankaradayim Ama Keyifle Okuyorum Aynen Devam Hersey Burda Olmali Sikilan Okumasin
Icim Gidiyor Ankaradan Atlayip Demir Atima Ilk Firsatta Bu Guzel Organizasyonlara Katilmak Istiyorum
tansel sen rotayı arkadasla konusup sekıllendırıver ben de detayları kalame alıp otekı tarafı organıze edeyım..
selamlar
benım gıbı vaktı az olanları neolur forum sayafalarında bogmayın topıc topıc aratmayın dl ıle ılgılı herseyi,neyalan soylıyım benım sık kulanılanlara eklı bu sayfa, pc yı acıyorum ılk buraya bakıyorum buradan takıp edıyorum...uzakta olanlar uzulmesın bız dl cıyız 29 unda sıle de, bır gun ankara da bır baska gun adana da olabılırız....
buarada 29 nısan bulusmasını ajandama ekledım bıle![]()
merhaba arkadaşlar,
gezi eşli mi yoksa erkek egemen mi diye sorsam abes olurmu ?
hadi hayırlsı...
Bende arkadaşımla beraber tek motorla katılmak istiyoruz.BİYERDE (DL-BAHANE) dostluk arkadaşlık şahane...
eşli yada yalnız gelmekten ziyade gezi tertibi erkek muhabbeti üzerine kurulduysa hadiseyi bozmayalım diye sorayım dedim.
çogunluk yalnız gelecekse ona göre ayarlanabilinir.
hadi hayırlısı...
Pınarr;638822' Alıntı:bayansız gezilere karşıyım![]()
uzman kardeşim diğer tarafa yazdım kafamdaki rotayı hafta sonu gelirsen dahada netleşmiş olur. bi ihtimal bende istanbula gelebilirim cuma günü bakım için :cat: motorun rodajı dolmak üzere istanbuldada görüşebiliriz
|
||||||||||