Selamlar , eğer konfor arıyorsan, yolcu ve çantalarınla 500 km üstü seyahatlere çıkarım diyorsan yazdığın bütçe ile en doğru tercih Vstrom dur..
Vstromun rüzgar konforu ve titreşimsiz motoru 100bin liralık motorlardan daha iyidir, cüssesine göre hafif ağırlığı ile şehir içinde de üzmez ,yazın sıkışık trafikte ne bacağı nede popoyu haşlamaz , frenleri yazıldığı gibi berbat değildir ama ABS li 2007 ve üstü modelleri şiddetle tavsiye ederim..
abs li modeller silindir başına çift bujidir,enjeksiyon sistemi daha yeni teknoloji dolayısıyla ciddi yakıt tüketim farkı vardır(eski modeller 5 , yeniler 4 lt civarı tüketir) ayrıca yeni modellerin arka maşası daha uzun dur..
pişman olmayacağın bir makinadır , olursanda zarar etmeden satarsın![]()
Teşekkür ederim, çok faydalı oldu.





