Herkese Selamlar,
Aranıza antalyadan katılıyorum, 32 yasındayım devlet memuruyum cocuklugumdan bugüne kadar hep kücük cc motosikletler kullandım ve son üç yıldır cbf 150 kullanıyorum.
Son zamanlarda dl 650 ye acayip şekilde kafayı takmış bulunuyorumİnşallah cok yakında temiz bulabilirsem almayı düşünüyorum. Çevremde hiç v stromu olan arkadaşım yok malasef millette bi racing aşkıdır gidiyor. v stromla ilgili kafama takılan sorular var. yardımcı olabilirseniz sevinirim.
1.Bildiğim kadarıyla antalyada suzuki servisi yok, antalyada v strom kullananlar bakımlarını nereye yaptırıyor.
2.genelde uzun yol motoru olduğu için 2. ellerde km hep yüksek ve bu sebepten dolayı triger zinciri vb. gibi sorunum olurmu.
3.2006 ve 2007 modeller arasında çift buji ve abs harici bir fark varmı?
4.ikinci el bir motorda genellikle beni ne gibi masraflar bekleyebilir?
Şİmdilik aklıma takılanlar önemli sorular bunlar. Herkese çok teşekkür ederim....
Hocam merhaba, bütçen ne kadar?
Sende benim gibisin. Bende bu sınıfta motor alacağım da. Kendimle eğri oturdum doğru konuştum, şu sonuca vardım.
Şimdi ortalama 2007 modeller şöyle temizi 20.000 TL civarı (en az 50.000km'de bunlar). lastik buji yağ zincir ister büyük ihtimalle. Aşşa yukarı 2-3 bin TL de öyle gider diye tahmin ediyorum. Çünkü kimse yeni bakım yapıp motoru satmaz. Genelde satılacak motor pek ellenmez.
Çok km yapmış yorulmuş motor neredeyse 10 yılını doldurmuş olunca kafamı çok kurcaladı. Ben de 26.000 Tl (9200 euro bayiler bu fiyata iniyor.) civarına ABS li sıfır km kawasaki versys 650 olduğunu gördüm. Büyük ihtimalle versys alacağım. Yeni kasası da tipi çok güzel olmuş.
http://www.motoplanete.com/newsmpb/images/Kawasaki-1000-versys-2015-2.jpg
Size de tavsiye edeyim ve diğer arkadaşların görüşlerini alayım diyorum.?
Hocam merhaba, bütçen ne kadar?
Sende benim gibisin. Bende bu sınıfta motor alacağım da. Kendimle eğri oturdum doğru konuştum, şu sonuca vardım.
Şimdi ortalama 2007 modeller şöyle temizi 20.000 TL civarı (en az 50.000km'de bunlar). lastik buji yağ zincir ister büyük ihtimalle. Aşşa yukarı 2-3 bin TL de öyle gider diye tahmin ediyorum. Çünkü kimse yeni bakım yapıp motoru satmaz. Genelde satılacak motor pek ellenmez.
Çok km yapmış yorulmuş motor neredeyse 10 yılını doldurmuş olunca kafamı çok kurcaladı. Ben de 26.000 Tl (9200 euro bayiler bu fiyata iniyor.) civarına ABS li sıfır km kawasaki versys 650 olduğunu gördüm. Büyük ihtimalle versys alacağım. Yeni kasası da tipi çok güzel olmuş.
http://www.motoplanete.com/newsmpb/images/Kawasaki-1000-versys-2015-2.jpg
Size de tavsiye edeyim ve diğer arkadaşların görüşlerini alayım diyorum.?
Ben motorumu 85 bin km de aldım![]()
Şubat ayının başında Versys650 almayı düşünüyordum, yeni kasasını çok beğenmiştim. Tam o sırada bir tanıdık Bodrum'da bir doktorun 2010 model Suzuki DL650'sini satmayı düşündüğünü söyledi, hemen Bodrum'a gidip motora baktım, henüz 6400 km.deydi, km.si %100 orijinal, zaten basamaklardan, disklerden hemen belli ediyordu kendini, motorun değil kazası, olduğu yerde düşmesi dahi yoktu, pırıl pırıldı. Tam istediğim aksesurları vardı ayrıca, Givi maxia 3'lü top case seti, yan çanta demirlerine kadar Givi, Hepco Becker koruma demiri vardı. 20.500TL'ye aldım ben, gelir gelmez yağını ve filtresini değiştirdim, motoru saat gibi. Sadece lastiklerinde çatlaklar oluşmuş, eh haliyle 5 yıllık orijinal lastiği, şimdilik idare eder, 1-2 aya bir takım Metzeler Tourance aldım mı tamamdır. Muğla plaka olduğu için trafik sigortası 55 TL tuttu, şaka gibiVersys 650 26 bin Tl, çantaları, koruma demiri derken 2-3 bin lira da onlara harcamam gerekecekti, DL650 çok daha mantıklı bir tercih oldu. Ki 2010 modeli 6400 km de bulmak da büyük şans, kala parayı sezondaki gezilerimde kullanırım
Ufak tefek aksesuarlar alıcam sadece şimdi; elcik koruma, orta sehpa, belki sis farı vs.. Motoru da çok sevdim, 15 yıldır hep 4 silindirli SS kullandım, ilk endurom, keşke daha önce alsaymışım dedim, V-Strom amma konforlu motormuş.)
Muyluyum, haziranda Akdeniz beni bekler![]()
Sizin km nin maşallahı varmış. siz motorunuzu ne zaman ve kaç paraya aldınız sakıncası yoksa yazabilirmisiniz
NEY OLDU bellı olmayan motor... enduro degıl bu motor
habıre doğa içinde çekilmiş resim eklemeyin KENDİNİZ KANDIRMAYIN ..enduro degıl
bunu yerıne fazer yada tdm 900 al bın kat ıyı
ayrıca 70 bın 80 bın km gelınce arkana bakmadan kaçın
Normalde pek yazmak istemem fakat madem istediniz belirtiyim.
2008 model.
2.000 liralık yoshimura egzoz.Orjinalide verdi yanıda.
Elcik koruma.
Topcase
Elcik ısıtma
Navigasyon
Sis farı
Çakarlar
Radyatör koruma
Motor koruma demiri
Amortisör kelepçesi
Tur camı
Karter koruma
Orta sehpa
Çakmaklık
Bunlar üzerinde vardı.
Devir göstergesinde problem vardı. Ani gaz açışlarında dip yapıp düzeliyordu. Normalde kullanımda normal gösteriyordu.
Bu şekilde 17.250 liraya aldım geçen yazın ortasında.
Belki uyguna almış olabilirim . Ama 2004 modellerede milletin 18-19 demesi çok abes geliyor.
yok istemez ama tabi sen 6 vitesteysen 2 3 bin devirlere gelirsen alıverirsin bi alt vitese sorun kalmaz..Arkadaşlar selam, vstrom kullanan sizlere bir sorum olacaktı. yeni versy almayı düşünüyordum fakat düşük devirlerde çok fazla titreşim yaptığından şikayetçi bazı arkadaşlar. Tamam düşük devir zaten sağlıklı değil de v strom da nedir bu durum acaba ? demek istediğim hızınızı azalttığınızda 3000 devir e geldiğinde makina zangır zangır titreyip alt vitesi istiyor mu?![]()
yok istemez ama tabi sen 6 vitesteysen 2 3 bin devirlere gelirsen alıverirsin bi alt vitese sorun kalmaz..