Suzuki Suzuki DL 650 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
1 May 2014
Mesajlar
204
Sn. EGELİ,


V strom ile CBF1000 arası karşılaştırma yazısı yazmaya ne dersiniz? İki motoru da şu sıralar düşünüyorum


Intruder 800 den Gv250 ye geçtim şehiriçinde iyi uzunyolda da aslında sorunsuzca gezdim ancak nedense gücüne alıştıktan sonra şu an yadırgıyorum biraz zayıf tabi 800 intruder a göre.


Şimdi farklı bir tarzı denemek istiyorum.9 yıldır motosiklet kullanıyorum 125 den 1000 liğe kadar çok motor denedim.Görüşleriniz bu yüzden önemlidir.
 
Katılım
23 May 2010
Mesajlar
219
Vstrom tam Türkiyenin yollarına uygun motor,her yolda her türlü hava şartında sizi üzmez,sıkıntıya sokmaz,yolculuğunuzu keyifli hale getirir,zevk alırsınız,yakıtta cimridir hele yeni 650 ler dahada cimri,artçınız varsa rahat eder,motor kolay kolay yolda kalmaz yapacağı arızalar bellidir onların çözümleride belli tek canınıza sıkacak şey kasise,lakaya veya çukura düştüğünüzde önden gelen tak sesi,hararet yapmaz hem yağ hemde su soğutması var,torku iyidir hızıda iyidir,yalnız ABSli ve abs siz frenleri kötüdür,kötü derken o kadarda değil ama bir honda bir bmw nin frenleme sistemleriyle kıyasmaka abes olur,hız her motora göre 185 ile 215 arası değişir.motorun yolda daha stabil ve konforlu olabilmesi için amartisör kelepçesi takılmasını öneririm tabi birde tur camı.ben 3 dl650 ile toplam 1000.000 km civarı yaptım her km.si ayrı zevkti kısacası haddini bilen bir motor.CBF1000FA'yı motorsuz kalmamak ve denemek amacıyla aldım,yazın 3 ayda 6.000 km civarı yaptım,cbf1000'nin torku mükemmel,daha öncede race motorları kullandım onların performansıyla kıyaslanmaz ama bu CBF bambaşka frenleri bmw kadar mükemmel ön arka kombine ve abs,yolculuğu dl650 kadar yumuşak değil ama asla yormuyor,artçı dlde daha rahat eder CBF biraz daha sert motor.ivmelenmesi çok güzel alt devirlerde eğer vites yukarda kalmışsa hiç alt vitese atmanıza gerek yok anında toparlar,virajları mükemmel ne isterseniz yapar şehiriçinde manevrası falan iyikıvrak yalnız erken fan açar,yakıt tamamen size kalmış 4.5 lt ile 7 lt arasında yakar.ortalama 130 km.ye kadar 5 lt civarlarında tüketir,elinizin altında 1000 lik makinanın gücü var ister kullanın ister kullanmayın onun verdiği güveni insanı hissettiriyor.yakışıklı motor,bakımı maliyetli değil,ön camının elle alçaltılıp yükseltilebilmesi çok güzel,gösterge paneli çok kullanışlı ve şık,cbf1000 le asfalttan ayrılmanızı tavsiye etmem haa toprak veya bozuk yolda gitmiyormu gidiyor ama makinaya yazık son hız 240 civarlarında ama 3 çantayla gerek yok 230 dan itibaren kafa başlıyor sallanmaya.ama 200 lere kadar inanılmaz keyifli yolculuğu var hele 120 -130 civarlarında yayla gibi gidiyor.
valla aklıma gelenler bunlar.
ben şimdi yeni çıkacak tel jantlı dl650 yi bekliyorum inşallah bunu satacak yerine onu alaacağım.umarım bi fikir sahibi olmanıza yardımcı olabilmişimdir.hangi motoru tercih ederseniz edin pişmanlık duymazsınız,dl650 de cbf1000 de farklı kategorilerde harika motorlar.
 
Katılım
1 May 2014
Mesajlar
204
hocam bu camia 1200GS den inip tekrar DL ye binenleri gördü, cbf 1000 in hiç şansı yok vstromu bilenler için :bounce:



Ben v strom u biliyorum.2008 yılında bir süre kullanımım olmuştu.


Biraz ağır bir motor ama torkunu çok sevmiştim onu hatırlıyorum.30 la giderken son vitesten bile hızlanıyordu.
 
Katılım
16 Şub 2011
Mesajlar
8,913
Ben v strom u biliyorum.2008 yılında bir süre kullanımım olmuştu.


Biraz ağır bir motor ama torkunu çok sevmiştim onu hatırlıyorum.30 la giderken son vitesten bile hızlanıyordu.



10 kg hafifletilmiş yeni kasa vstrom u denemenizi tavsiye ederim..

Bosch yeni nesil ABS fren sistemi eski kasadan çok daha güvenli..

rüzgar konforu eski kasadan çok çok daha iyi..

aerodinamik dizayn ile eski kasadaki yüksek hızda kafa sallama sıfırlanmış..

yakıt tüketimi zaten efsane idi 100 km de min 1 lt daha düşük (ist trafiğinde kış sezonunda şu an 4,4 lt yakıyorum,yazın 3,8 e kadar düşmüştü)
 
Katılım
23 May 2010
Mesajlar
219
10 kg hafifletilmiş yeni kasa vstrom u denemenizi tavsiye ederim..

Bosch yeni nesil ABS fren sistemi eski kasadan çok daha güvenli..

rüzgar konforu eski kasadan çok çok daha iyi..

aerodinamik dizayn ile eski kasadaki yüksek hızda kafa sallama sıfırlanmış..

yakıt tüketimi zaten efsane idi 100 km de min 1 lt daha düşük (ist trafiğinde kış sezonunda şu an 4,4 lt yakıyorum,yazın 3,8 e kadar düşmüştü)

Vstrom DL650XT dahada güzel olacak.
 
Katılım
1 May 2014
Mesajlar
204
10 kg hafifletilmiş yeni kasa vstrom u denemenizi tavsiye ederim..

Bosch yeni nesil ABS fren sistemi eski kasadan çok daha güvenli..

rüzgar konforu eski kasadan çok çok daha iyi..

aerodinamik dizayn ile eski kasadaki yüksek hızda kafa sallama sıfırlanmış..

yakıt tüketimi zaten efsane idi 100 km de min 1 lt daha düşük (ist trafiğinde kış sezonunda şu an 4,4 lt yakıyorum,yazın 3,8 e kadar düşmüştü)



Çok güzel gül güle kullanın.


yalnız dostum ufak bir sorun var ki yeni kasa v stromun görünüşünü hiç sevmedim sevemedim.Hani en ufak heyecan uyandırsa bakardım ama yok işte.Eskisi çok daha şık duruyor gözümde.
 
Katılım
16 Şub 2011
Mesajlar
8,913
benim ilk vstromum 2004 idi..70 bin kullandım tık demedi

satarken çok üzüldüm bende çok seviyordum görünüşünü ve rengini

bendeki şu linkde fotoğraflarda gördüğünüz sadece 2004 de gelen lansman rengi mavi idi

http://www.motosiklet.net/forum/motosiklet-fotograflari/140664-fotograf-calismalarim.html


ama yenisini kullandıkça eski kasadaki sorunların giderilmesi memnuniyetimi artırdı

ve bu keratayı da sevmeye başladım,insanın gözüde alışıyor sanırım zamanla :)
 
Katılım
23 Haz 2006
Mesajlar
1,239
Cbf 1000 den vazgeçtim fiyatı şişirilmemiş dosta gidecek 2004 2006 model arası vstorm arıyorum varsa satan yada eşi dostu satan haber verirse sevinirim.
 
Katılım
22 Nis 2008
Mesajlar
531
ASELETİN YETER V STROM TURKIYE ICIN SINIFINDA EKONOMIK AZ YAKIT YOLDA GAZ DOKUNDUNMU PISKOPAT MAKINA :cat:


V STROM
 
Katılım
19 Şub 2015
Mesajlar
122
Herkese merhaba.. Uzun yıllardır motosşklet kullanıyorum, bu sezon uzun geziler yapmak ve yeni yerler hatta ülkeler görmek niyetindeyim, çift silindir bir enduro ya da touring bakınıyordum.. 5 yıldır kullandığım 600RR'ımdan sonra aklımda 2015 yeni kasa Versys 650 almak vardı; ancak bir tanıdığım aracılığı ile Bodrum'da 2010 model harika bir V-Strom 650 buldum, en güzel yanı motosiklet henüz 6.400 km.deydi, hemen gidip baktım inceledim, km sahiden orjinaldi, doktordandı:) , basamakları, diskleri pırıl pırıldı, değil kazası, olduğu yerde düşmesi dahi yoktu.. Hepco becker koruma demiri var, en güzeli de şu; tam aradığım gibi Giwi Maxia 3'lü çanta seti de var, rengi füme, gayet sade ve güzel bir renk.. Sadece uzun süre kullanılmadığı için lastiklerinde çatlaklar oluşmuş, lastikleri 2010 tarihli, bu normal..şimdilik idare ediyorum ama bir kaç güne bir takım Metzeler Tourance aldım mı tamamdır.. Fiyatı da gayet makuldü, 20.500 Tl'ye aldım. 6400 km de, üstelik Giwi 3'lü çanta setli, hiç kazasız bir motosiklet için güzel fiyat diye düşünüyorum? İzmir'e gelir gelmez yağını ve filtresini değiştirdim, makinesi saat gibi, aküsü eh işte idare eder, 0 derece soğukta bile tek marşta çalışıyor, bu akü bu kışı atlatırsa akü masrafından da yırttım demektir:)

Sıfır Kawasaki Versys şuan 25-26 bin lira civarında, gezi için çanta seti, ayrıca koruma demiri masrafı falan da olacaktı, 2010 V-Strom'u henüz 6.400 km.de bulduğum için şanslıyım, iyi bir seçim oldu..

Bu yaz keyifli geziler yapıcam inşallah:) 2000 yılından bu yana 15 senedir hep 4 silindirli, çoğunlukla ss motosikletlerim oldu, DL650 ilk endurom, çok sevdim bu motosikleti..

Herkesin gönlündeki motora kavuşmasını dilerim..
 
Katılım
16 Şub 2011
Mesajlar
8,913
Herkese merhaba.. Uzun yıllardır motosşklet kullanıyorum, bu sezon uzun geziler yapmak ve yeni yerler hatta ülkeler görmek niyetindeyim, çift silindir bir enduro ya da touring bakınıyordum.. 5 yıldır kullandığım 600RR'ımdan sonra aklımda 2015 yeni kasa Versys 650 almak vardı; ancak bir tanıdığım aracılığı ile Bodrum'da 2010 model harika bir V-Strom 650 buldum, en güzel yanı motosiklet henüz 6.400 km.deydi, hemen gidip baktım inceledim, km sahiden orjinaldi, doktordandı:) , basamakları, diskleri pırıl pırıldı, değil kazası, olduğu yerde düşmesi dahi yoktu.. Hepco becker koruma demiri var, en güzeli de şu; tam aradığım gibi Giwi Maxia 3'lü çanta seti de var, rengi füme, gayet sade ve güzel bir renk.. Sadece uzun süre kullanılmadığı için lastiklerinde çatlaklar oluşmuş, lastikleri 2010 tarihli, bu normal..şimdilik idare ediyorum ama bir kaç güne bir takım Metzeler Tourance aldım mı tamamdır.. Fiyatı da gayet makuldü, 20.500 Tl'ye aldım. 6400 km de, üstelik Giwi 3'lü çanta setli, hiç kazasız bir motosiklet için güzel fiyat diye düşünüyorum? İzmir'e gelir gelmez yağını ve filtresini değiştirdim, makinesi saat gibi, aküsü eh işte idare eder, 0 derece soğukta bile tek marşta çalışıyor, bu akü bu kışı atlatırsa akü masrafından da yırttım demektir:)

Sıfır Kawasaki Versys şuan 25-26 bin lira civarında, gezi için çanta seti, ayrıca koruma demiri masrafı falan da olacaktı, 2010 V-Strom'u henüz 6.400 km.de bulduğum için şanslıyım, iyi bir seçim oldu..

Bu yaz keyifli geziler yapıcam inşallah:) 2000 yılından bu yana 15 senedir hep 4 silindirli, çoğunlukla ss motosikletlerim oldu, DL650 ilk endurom, çok sevdim bu motosikleti..

Herkesin gönlündeki motora kavuşmasını dilerim..

yeni motorunuzu iyi günlerde kullanın..

600RR dan sonra bu tarz motorlar gitmiyormuş gibi gelebilir bunun haricinde asla pişman olmayacağınız bir makinadır VSTROM

tabi VSTROM konforuda alışkanlık yapabilir,bir kaç bin km sonra inip race makinaya binseniz bu eziyete nasıl dayanabilmişim dersiniz :)

eski sahibi taktırmamışsa tavsiyem gidon yükseltici ve yakınlaştırıcı taktırın,uzun yolda çok daha rahat edersiniz..
 
Katılım
21 Şub 2015
Mesajlar
12
Herkese Selamlar,
Aranıza antalyadan katılıyorum, 32 yasındayım devlet memuruyum cocuklugumdan bugüne kadar hep kücük cc motosikletler kullandım ve son üç yıldır cbf 150 kullanıyorum.
Son zamanlarda dl 650 ye acayip şekilde kafayı takmış bulunuyorum :) İnşallah cok yakında temiz bulabilirsem almayı düşünüyorum. Çevremde hiç v stromu olan arkadaşım yok malasef millette bi racing aşkıdır gidiyor. v stromla ilgili kafama takılan sorular var. yardımcı olabilirseniz sevinirim.
1.Bildiğim kadarıyla antalyada suzuki servisi yok, antalyada v strom kullananlar bakımlarını nereye yaptırıyor.
2.genelde uzun yol motoru olduğu için 2. ellerde km hep yüksek ve bu sebepten dolayı triger zinciri vb. gibi sorunum olurmu.
3.2006 ve 2007 modeller arasında çift buji ve abs harici bir fark varmı?
4.ikinci el bir motorda genellikle beni ne gibi masraflar bekleyebilir?
Şİmdilik aklıma takılanlar önemli sorular bunlar. Herkese çok teşekkür ederim....
 
Katılım
17 Haz 2012
Mesajlar
3,797
Herkese Selamlar,
Aranıza antalyadan katılıyorum, 32 yasındayım devlet memuruyum cocuklugumdan bugüne kadar hep kücük cc motosikletler kullandım ve son üç yıldır cbf 150 kullanıyorum.
Son zamanlarda dl 650 ye acayip şekilde kafayı takmış bulunuyorum :) İnşallah cok yakında temiz bulabilirsem almayı düşünüyorum. Çevremde hiç v stromu olan arkadaşım yok malasef millette bi racing aşkıdır gidiyor. v stromla ilgili kafama takılan sorular var. yardımcı olabilirseniz sevinirim.
1.Bildiğim kadarıyla antalyada suzuki servisi yok, antalyada v strom kullananlar bakımlarını nereye yaptırıyor.
2.genelde uzun yol motoru olduğu için 2. ellerde km hep yüksek ve bu sebepten dolayı triger zinciri vb. gibi sorunum olurmu.
3.2006 ve 2007 modeller arasında çift buji ve abs harici bir fark varmı?
4.ikinci el bir motorda genellikle beni ne gibi masraflar bekleyebilir?
Şİmdilik aklıma takılanlar önemli sorular bunlar. Herkese çok teşekkür ederim....
Yardımcı olmaya çalışayım.

1- Antalyada yaşamadığım için bilemeyeceğim.
2- Bende yüksek km de satın aldım öyle bir sorunum yok şimdilik.
3- Buji ve abs harici sürüşü etkileyen fark yok. Ufak tefek sticker farkları vs var. Başka bilmiyorum.
4- 2. El her motorda olabileceği gibi , buji, yağ, filtre, lastik, zincir-dişli,akü,hidrolik sıvıları, balatalar vs masrafları olabilir. Tabiki sizden önceki sahibi bunları yakın zamanda değiştirdiyse bu masraflar olmayacak.

Alacağınız vstromun km sinden ziyade bakımlı oluşuna dikkat edin derim nacizane.



Bu arada fuarda yeni kasa dl 650 ye oturdum. Gerçekten içime sinmedi. Bizim kasalar çok daha iyi geldi bana. Belki kendi motorum olduğu için ama yeni kasaya oturunca birşeyler eksikti sanki.

Dl1000 fena değil ama.
Triumph tiger 1200 ü hepsine tercih ederim :)
Ktm 1190-1290 ve r1200 ü fiyatlarından dolayı karşılaştırmaya almıyorum.


Buda dünkü ufak gezimizden .



 
Son düzenleme:
Katılım
16 Şub 2011
Mesajlar
8,913
Herkese Selamlar,

3.2006 ve 2007 modeller arasında çift buji ve abs harici bir fark varmı?


arka maşa 2007 yani abs li modellerden itibaren 2 cm daha uzundur..abs sizlerin zincir 116 , abs li ler 118 bakladır..

birde enjeksiyon sistemine rölanti regülatörü eklenmişdir..
 
Katılım
17 Haz 2012
Mesajlar
3,797
3. Sorunuzun cevabını eksik vermişim sanırım .

Şu linkte detaylı incelemişler.

http://www.motoaktuel.com/blog/index.php/suzuki-dl650

Yanlız sitede 2007 ve sonrası için abs opsiyonel demişler fakat ben abs stabdart diye biliyorum.
2007 ve sonrası hiç absiz vstroma rastlamadım.Bu konuda yanılıyor olabilirim.
 
Son düzenleme:
Katılım
21 Şub 2015
Mesajlar
12
Teşekkür ederim beko12345 genelde 2007 modellere bakıyorum bende mat siyahi çok canımı yakıyor :) malum sitedeki ilanlardan bir kaciyla iletişime geçtim genelde bazı bakımlarını yaptırdıklarını söylüyorlar ama çoğunlukla lastik ve zincir maliyetli olduğundan bitik oluyor. 60000 km v strom için çok değil yani dogrumudur? 40000 km ile 60000 km de olan iki motor arasında kaldım aralarında 2000tl fiyat farki var ikiside bakım olarak aynı sayılır. Bir miktar kredi kullanicagim için ikisi arasında secim yapmakta zorlaniyorum. (İki motorda 2007 model)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst