Sn. EGELİ,
V strom ile CBF1000 arası karşılaştırma yazısı yazmaya ne dersiniz? İki motoru da şu sıralar düşünüyorum
Intruder 800 den Gv250 ye geçtim şehiriçinde iyi uzunyolda da aslında sorunsuzca gezdim ancak nedense gücüne alıştıktan sonra şu an yadırgıyorum biraz zayıf tabi 800 intruder a göre.
Şimdi farklı bir tarzı denemek istiyorum.9 yıldır motosiklet kullanıyorum 125 den 1000 liğe kadar çok motor denedim.Görüşleriniz bu yüzden önemlidir.
V strom ile CBF1000 arası karşılaştırma yazısı yazmaya ne dersiniz? İki motoru da şu sıralar düşünüyorum
Intruder 800 den Gv250 ye geçtim şehiriçinde iyi uzunyolda da aslında sorunsuzca gezdim ancak nedense gücüne alıştıktan sonra şu an yadırgıyorum biraz zayıf tabi 800 intruder a göre.
Şimdi farklı bir tarzı denemek istiyorum.9 yıldır motosiklet kullanıyorum 125 den 1000 liğe kadar çok motor denedim.Görüşleriniz bu yüzden önemlidir.


