- Katılım
- 23 Tem 2013
- Mesajlar
- 382
Vstrom tr org.dan arkadaslar yeni uye kabulu neden yapilmiyor sitenize ?
bursayı gezdirdiğin için teşekkürler, gayet güzel bir çekim olmuş .sj4000 wifi lı olan modelmiydi?
Kameralı olduğunda daha çok gaza geliyormusun? Biraz hızlıymışsın gibi geldi bana
nazar değmesin. maşallah..
Merhabalar.
Arkadaşlar 2015 kasa DL 650XT nin tork ve beygir gücüne ulaşabileceğim bir site varmıdır?
Veya bu bilgileri aranızda bilen varmıdır?
Ne Suzuki Türkiye de,
Ne de Suzuki global de bu bilgiler mevcut değil.
Sanirim 80 bg diye ??? soyleniyor
Sanirim 80 bg diye ??? soyleniyor
ooo abi selam.
Sende benim gibi Honda dan Suzuki ye transfer olacaksin galiba![]()
Merhabalar.
Arkadaşlar 2015 kasa DL 650XT nin tork ve beygir gücüne ulaşabileceğim bir site varmıdır?
Veya bu bilgileri aranızda bilen varmıdır?
Ne Suzuki Türkiye de,
Ne de Suzuki global de bu bilgiler mevcut değil.