Suzuki Suzuki DL 650 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
9 Tem 2006
Mesajlar
207
bursayı gezdirdiğin için teşekkürler, gayet güzel bir çekim olmuş .sj4000 wifi lı olan modelmiydi?
Kameralı olduğunda daha çok gaza geliyormusun? Biraz hızlıymışsın gibi geldi bana ;)

nazar değmesin. maşallah..
 
Katılım
17 Haz 2012
Mesajlar
3,797
bursayı gezdirdiğin için teşekkürler, gayet güzel bir çekim olmuş .sj4000 wifi lı olan modelmiydi?
Kameralı olduğunda daha çok gaza geliyormusun? Biraz hızlıymışsın gibi geldi bana ;)

nazar değmesin. maşallah..

Teşekkür ederim :)

Yok tam tersine kamera varken daha yavaşım. Ailemde izlediği için :)
Videonun bazı yerlerini özellikle hızlandırdım sıkmasın diye.
Kamera sj4000 wifi. 1080 p hali gayet tatminkar bence , umarım 1080 de izlemişsinizdir :)

---------- Mesajlar birleştirildi - 13:26 ---------- bir önceki mesaj zamanı 13:16 ----------



Bu şekildede paylaşayım , dün becerememişim böyle paylaşmayı :)

1080 p tavsiye ederim.
 
Son düzenleme:
Katılım
21 Kas 2009
Mesajlar
5,302
Motosikleti
750x
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Merhabalar.

Arkadaşlar 2015 kasa DL 650XT nin tork ve beygir gücüne ulaşabileceğim bir site varmıdır?
Veya bu bilgileri aranızda bilen varmıdır?

Ne Suzuki Türkiye de,
Ne de Suzuki global de bu bilgiler mevcut değil.
 
Katılım
21 Kas 2009
Mesajlar
5,302
Motosikleti
750x
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Bilen yok sanırım :silent:
 
Katılım
21 Kas 2009
Mesajlar
5,302
Motosikleti
750x
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
İşin gerçeği 650 cc'lik tel jantlı bi enduro beygir gücünden ziyade tork gücünü daha çok sever.
Dolayısıyla 80bg olacagini bende sanmiyorum.

Neyse,
Bekleyip göreceğiz artık.

Ben şimdiden bi Xplorer TC45 alayım :)
 
Katılım
16 Şub 2011
Mesajlar
8,913
Merhabalar.

Arkadaşlar 2015 kasa DL 650XT nin tork ve beygir gücüne ulaşabileceğim bir site varmıdır?
Veya bu bilgileri aranızda bilen varmıdır?

Ne Suzuki Türkiye de,
Ne de Suzuki global de bu bilgiler mevcut değil.

güç ve torkda herhangi bir değişiklik yok ama daha yumuşak gaz tepkisi için ayarlanmış yeni harita var diye okumuştum..
 
Katılım
16 Şub 2011
Mesajlar
8,913
aynı motor SFV Gladius da 72 bg verecek şekilde ayarlanmış..

XT nin motorunda ise en büyük değişiklik yeni 10 delikli enjektörler..

ben 80 bg ifadesini hiç uymadım ama inşlh olur 650 cc 80 bg kulağa hoş geliyor..
 
Katılım
1 May 2014
Mesajlar
204
V strom almayı ciddi ciddi düşünmeye başladım.Eğer almaya karar verirsem,benimle motora bakmaya gelecek bu motorun karekterinden anlayan biri olur mu?İstanbul avrupa yakasındayım,gelen kişiye ücretini de veririz elbet ;)
 
Katılım
7 Şub 2010
Mesajlar
2,875
Anılarım depreşti :)

10478121_10202497644587201_3066632155100567267_n.jpg


10579983_345646475585746_197476178561265289_n.jpg


10527338_345646568919070_1351015695124205154_n.jpg
 
Katılım
23 May 2010
Mesajlar
219
Hey gidi Vstromlarım hey..inanılmaz keyifli bir yol arkadaşlarıydı.Hiçbirisi her türlü yol şartında beni hiç üzmedi..




 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst