- Katılım
- 11 Ağu 2010
- Mesajlar
- 101
Selam arkadaşlar;
1997 yılında 125 lik bir minsk le başladım sonrasında cg 125 le ilerledim diyebilirim. 2006 yılında ehliyetle beraber aldığım 250 lik çın malı curuıser motorumu an itibarı ile satmış bulunuyorum yazlık kullanıcıyım fazlada gezemediğim için 20 000 km yaptım 8 yılda kronik sağlık sorunları dolayısıyla kışları korkuyorumdl 650 almayı düşünüyorum artık bir iki ay kadar paramı toparlayıp bir tane ikinci el alacam. 2007 model ve üzeri olursa 16000 tl civarı ve aksesuarları da üzerinde olursa tadından yenmez. Varsa aramızda motorunu değiştirecek veya satabilecek olan değerlendirelim Ordu'da olduğumu da hatırlatim gezmek için gelen arkadaşlar olabilir malum yaz sonu da gelmek üzere gecerken motora bakabilirim ve arkadaşların seyahat dönüşünde alabilirim
kazasız sürüşler.![]()
http://www.motosiklet.net/forum/sat...-2007-model-mat-siyah-dl650-sifir-masraf.html
Motosiklet İzmir'de yanlız. Sezon bittiği için 17.500'e motosikleti bırakabilirim. Şu an 86.000 km'de 84.500'de iken tüm bakımları (Yağ ve filtreler) yapıldı.









