Suzuki Suzuki DL 650 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
11 Ağu 2010
Mesajlar
101
Selam arkadaşlar;
1997 yılında 125 lik bir minsk le başladım sonrasında cg 125 le ilerledim diyebilirim. 2006 yılında ehliyetle beraber aldığım 250 lik çın malı curuıser motorumu an itibarı ile satmış bulunuyorum yazlık kullanıcıyım fazlada gezemediğim için 20 000 km yaptım 8 yılda kronik sağlık sorunları dolayısıyla kışları korkuyorum :( dl 650 almayı düşünüyorum artık bir iki ay kadar paramı toparlayıp bir tane ikinci el alacam. 2007 model ve üzeri olursa 16000 tl civarı ve aksesuarları da üzerinde olursa tadından yenmez. Varsa aramızda motorunu değiştirecek veya satabilecek olan değerlendirelim Ordu'da olduğumu da hatırlatim gezmek için gelen arkadaşlar olabilir malum yaz sonu da gelmek üzere gecerken motora bakabilirim ve arkadaşların seyahat dönüşünde alabilirim :)

kazasız sürüşler. :)

http://www.motosiklet.net/forum/sat...-2007-model-mat-siyah-dl650-sifir-masraf.html

Motosiklet İzmir'de yanlız. Sezon bittiği için 17.500'e motosikleti bırakabilirim. Şu an 86.000 km'de 84.500'de iken tüm bakımları (Yağ ve filtreler) yapıldı.
 
Katılım
12 Eki 2014
Mesajlar
16
merhaba arkadaşlar bu dl 650 yi gecen bi arkadaş tavsiye etti ben cbr 250 ile başlamak istiyordum daha önce 5 yılkadar vitessiz eski mobilyetlerden kullandım 5 yıldırda uzagım yaş 30 180 boy 80 kiloyum sizce bununla vitesli motorlara başlayabilirmiyim birde bunun şasisi celikmi tamiri mümkünmü acemiyim şimdiden cok teşekkür ederim niyetim 2004 2006 arası bir şey almak istiyorum kronik sorunu varmıdır
 
Katılım
17 Haz 2012
Mesajlar
3,797
Hergün bakıyorum biri birşey yazarmı diye , yok :silent:
Gittikçe alta gitti dl topiği, 1-2 resim atayım üstlere gelsin .
Sizlerdende bekliyorum ...







 
Katılım
16 Ara 2012
Mesajlar
1,634
VStrom'un kendi forumu var ona takılıyorlardır belki.

2lkzm2s.jpg
 
Katılım
22 Nis 2008
Mesajlar
531
2014 model
Aldim ben cok inceledim yeni modeli cok begendim....su an 800 kusur km rodaj da

ESKIDEN STROM DUSMANIYDIM AMA YENI SI SUPER :cat:
 
Katılım
22 Nis 2008
Mesajlar
531
IMG_9473152771020_zps6f64bd63.jpeg


---------- Mesajlar birleştirildi - 21:46 ---------- bir önceki mesaj zamanı 21:43 ----------

IMG_9409637634302_zpsce62c43c.jpeg




Buda parayi verdikten sonra ....i am hiyar

Fren super ya be begndim

---------- Mesajlar birleştirildi - 20:29 ---------- bir önceki mesaj zamanı 21:46 ----------

http://youtu.be/g_5OxjYiS4w

---------- Mesajlar birleştirildi - 20:32 ---------- bir önceki mesaj zamanı 20:29 ----------

http://youtu.be/g_5OxjYiS4y
eni srom daha enduro olmus
 

F54

Katılım
25 Haz 2010
Mesajlar
14,951
uzun süreden beri incelediğim araştırdığım v storm a bu gün 250 km kadar artçı oldum 3 lü çanta seti artçılı 170 180 gidiyor
konfor güzel viraj güzel kullanan arkadaşta hakkını verdi yolun ..
yapıştırdı gittik..








 
Son düzenleme:
Katılım
17 Haz 2012
Mesajlar
3,797
Merhabalar. Bugün gidon bağlantı vidalarını kontrol edeyim dedim, fakat şu manzarayla karşılaştım. Sol taraftaki tutan 2 vidanın üzerindeki x işareti farklı konumda.
Sağ taraftaki 2 vidaya baktım onların konumu sol üsttekiyle aynı. Yani Sol tarafın alt vidasının x işareti farklı yere bakıyor sadece. Alyan ile saat yönüne doğru ( sağa doğru) tüm gücüme ve çekiçle vurmama rağmen kıpırdamadı , yani gevşek desem değil gibi.

Niçin böye , ben anlam veremedim , sizinde fikirlerinizi alabilirmiyim ?


 
Katılım
9 Ara 2009
Mesajlar
90
tüm motorlar içinde en yakışıklı bulduğum kesinlikle vstrom dl 650 (eski kasa) mat siyah!
 
Katılım
17 Haz 2012
Mesajlar
3,797
Buji ve hava filtresi değişmeyeli 15 bin km olmuş .

Sizce bujileri ve hava filtresini değiştirmelimiyim ?
Bujiyi iridyum mu almalıyım yoksa standartmı ? Araştırdığım kadarıyla iridyum alınacaksa bobinler değişmeli vs diyor ?

Birde hava filtresi aşağı yukarı fiyatı nedir dl 650 için ?
 
Katılım
17 Haz 2012
Mesajlar
3,797
Bencenormol buji kullan .....iridyum gerekmez mi acaba ?

Bujileri ve hava filtresini değiştirdim. Usta normal buji tavsiye etti. Normal taktık bizde.
Bujilerde bitmiş iyice, aynı şekilde hava filtreside baya dolmuş.
Motorun sesi bile değişti gibi hafif. Yakıtıda büyük ihtimalle düşmüştür diye düşünüyorum.
 
Katılım
22 Nis 2008
Mesajlar
531
Bujileri ve hava filtresini değiştirdim. Usta normal buji tavsiye etti. Normal taktık bizde.
Bujilerde bitmiş iyice, aynı şekilde hava filtreside baya dolmuş.
Motorun sesi bile değişti gibi hafif. Yakıtıda büyük ihtimalle düşmüştür diye düşünüyorum.

:thumleft: beende 1000 km bakimina soktum dl yi aynen usta orjinal buji iyi olur dedi
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst