Suzuki Suzuki DL 650 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
17 Haz 2012
Mesajlar
3,797
Merhabalar.

V-strom dan önce honda cbr250r sahibi olan veya hem v-strom hemde cbr 250r kullanmış biri varmı ?
 
Katılım
17 Haz 2012
Mesajlar
3,797

Özel mesaj attım :)

---------- Mesajlar birleştirildi - 16:38 ---------- bir önceki mesaj zamanı 16:35 ----------

Biraz araştırma yaptım ama tam istediğim bilgiye ulaşamadım.

V-strom 2004 te üretilmeye başlanmış. 2006 yada 2007 senesindr sanırım ufak değişiklikler yapılmış.

2004 ile 2006-2007 arasındaki v-stromların arasında beygir- tork- yakıt gibi farklılıklar varmı ?

Hızlanışları farklımı ? Son hızlarında değişme oldumu ?

Birde 2. El alırken dikkat etmem gereken bir yeri varmı ?
Kronik olarak bir arızası varmıdır v-strom ların ?

Sanki fazla oldu ama kusura bakmayın.

Teşekkürler.
 
Katılım
7 Şub 2010
Mesajlar
2,875
Özel mesaj attım :)

---------- Mesajlar birleştirildi - 16:38 ---------- bir önceki mesaj zamanı 16:35 ----------

Biraz araştırma yaptım ama tam istediğim bilgiye ulaşamadım.

V-strom 2004 te üretilmeye başlanmış. 2006 yada 2007 senesindr sanırım ufak değişiklikler yapılmış.

2004 ile 2006-2007 arasındaki v-stromların arasında beygir- tork- yakıt gibi farklılıklar varmı ?

Hızlanışları farklımı ? Son hızlarında değişme oldumu ?

Birde 2. El alırken dikkat etmem gereken bir yeri varmı ?
Kronik olarak bir arızası varmıdır v-strom ların ?

Sanki fazla oldu ama kusura bakmayın.

Teşekkürler.

Pm atıyorum ;)
 
Katılım
7 Şub 2010
Mesajlar
2,875
PM atacağınıza burda yazışın ki bilmeyen herkez faydalansın? :)
Hemen yazalım :)

Ben daha yenisiyim,benden tecrubeli abilerim vardır ama bildiğim kadarı ile 2004-2006 arası bir değişiklik yok şase siyah renk olmuş sadece.2007 ve sonrasında 4 buji ve abs gelmiş.
Son hızı ben kadranın dibine kadar gördümde pek o suratlerde gidilmiyo :) 1000lerde debriyaj tası sesi oluyormuş.650'lerde öyle bi şikayet görmedim netde ben.
 
Katılım
9 Ara 2008
Mesajlar
355
2004 ten itibaren ister 2 bujili olsun ister 4 bujili absli olsun, beygir güçleri ve tork değerleri aynıdır...
 
Katılım
17 Haz 2012
Mesajlar
3,797
Peki niçin Dl1000 ile Dl650 ye aynı parayı istiyorlar ?

Hatta Dl1000 daha bile ucuz :)

Sebebi nedir ? Anlayamıyorum. Dl650 ye deli para istiyorlar 2. elde. 2004 model Dl650 ye 15.000 istiyorlar.
 
Katılım
8 Haz 2009
Mesajlar
4,085
Peki niçin Dl1000 ile Dl650 ye aynı parayı istiyorlar ?

Hatta Dl1000 daha bile ucuz :)

Sebebi nedir ? Anlayamıyorum. Dl650 ye deli para istiyorlar 2. elde. 2004 model Dl650 ye 15.000 istiyorlar.

DL650'nin daha çok tutmasının piyasasının daha iyi olmasına ve daha fazla kişiye hitab etmesinden kaynaklı olduğunu varsayıyorum,
zira DL650de test ettim şuan KLV1000 kullanıyorum(DL1000 ile aynı) ve performans ve motor karakteri olarak bambaşka motorlar,
DL1000 agresif bir makina ve ebat olarak da DL650'den az da olsa büyük bir Motosiklet,
ayrıca DL650 yakıt yönüyle de 1000den ayrılıyor ama ben 650'liği 1000'liğe tercih etmem tabiki sebebine gelince,
1000lik motorun verdiği tepkiler(DL1000'in motoru TL1000'den devşirmedir bu arada) çok daha güzel benim nezdimde,
Aslında yakıt tüketimine gelince DL1000'in akranları ile arasında en uygunu olduğunu söyleyebilirim,
Benim en düşük ölçtüğüm yakıt tüketimi şehir içi 100km/5.9 ama aşırı sakin kullanım gerektiriyor bu rakama ulaşmak için,
o şekilde DL650yi kullanırsam 4lt falan yakar tahminim.
 
Katılım
7 Şub 2010
Mesajlar
2,875
Nasiiii 4 litre mi :) bugun 107 kmde bir fullim tekrar dedim 30 tl aldi 5.9 litre :) 110-120 gittim ayazagadan kayisdagina gidip geldim :)
 
Katılım
29 Eyl 2007
Mesajlar
6,279
Durum böyleyken DL 1000 almak daha mı mantıklı..Hem fazla el değiştirmediği için temiz bulmak daha kolay olur..
 
Katılım
7 Şub 2010
Mesajlar
2,875
Uzunyolda ust suratlerde 1000 daha keyifli olur ama ben cok oyle uzun yapan biri olmadigimdan 650 yetio :) belki su okul bitip askerligi fln yaptiktan sonra en beyazindan bi varadero alasim var :) tabi gene pere lazim :)

---------- Mesajlar birleştirildi - 02:33 ---------- bir önceki mesaj zamanı 01:53 ----------

Bu arada hesabi yanlis yapmisim 5.5 litre oluyo gene :) aman helal olsun yaktigi ona :p
 
Katılım
18 Tem 2008
Mesajlar
2,327
arkadaşlarım herkese iyi forumlar.
çok fazla kullanmaya fırsat bulamadığım hatta işlerim yüzünden aldığımdan beri sadece 2000km ye yakın yol yapabildiğim motorumun sürekli yatmasına gönlüm razı gelmediği için satmayı düşünüyorum. geçtiğimiz yaz yurt dışında geçici görevdeydim ve ekimde döndüm. önümüzdeki yaza da nasip olursa bebek bekliyoruz haliyle bir senedir yatan motoruma belki 2 sene daha binemeyeceğim. bu yüzden satmayı düşünüyorum. ilana koymadım koyunca linkini paylaşırım. ilgilenen arkadaşım varsa buradan benimle irtibata geçebilirler. saygılarımla.
 
Katılım
24 Ocak 2011
Mesajlar
833
dl 1000 e abs koymadılar tutmama sebeblerinden biri de bu. 1000 iyi tabi söylemesi bile kolay :)artı tembel adam motoru devir vites hak götüre gidiyo
 
Katılım
8 Haz 2009
Mesajlar
4,085
dl 1000 e abs koymadılar tutmama sebeblerinden biri de bu. 1000 iyi tabi söylemesi bile kolay :)artı tembel adam motoru devir vites hak götüre gidiyo

Nasıl yani?
Devir vites hak götüre derken?
ABS uyarlayamadılar evet ama yeni çıkan modellerinde bu ABS olayı mevcut,
DL1000 biraz üvey evlat sınıfında biraz..
 
Katılım
11 Ağu 2010
Mesajlar
101
Selamlar..

Bende artık 2007 model simsiyah DL 650 ile aranızdayım. Ancak benim için çok önemli bir husus var. Bana ön cam için ayarlanabilir siperlik gerekiyor. MRA'nın camları var. Ancak 300 TL civarı diyorlar. Sizin bildiğiniz bir yer var mı? Nereden temin edebilirim. Ya da aranızda bu camı satan birisi var mıdır?

---------- Mesajlar birleştirildi - 20:27 ---------- bir önceki mesaj zamanı 19:52 ----------

Bu da benim motorumla ilk gezim. FOÇA

Kr3Jva.jpg
[/url][/IMG]
 
Katılım
29 Eyl 2007
Mesajlar
6,279
2009 Model 140.000 deki DL-650 alınır mı?..Geçmişinde kazası yoksa ve sahibi dürüstçe yağ yaktığını ve ön takımda

sorun olduğunu belirtiyorsa..Alınırsa ne kadarlık bi masraf tutar varmı yedek parça fiyatlarıyla yakından ilgili ve

bilgili olan beni aydınlatsın :mrgreen:
 
Katılım
7 Şub 2010
Mesajlar
2,875
Selamlar..

Bende artık 2007 model simsiyah DL 650 ile aranızdayım. Ancak benim için çok önemli bir husus var. Bana ön cam için ayarlanabilir siperlik gerekiyor. MRA'nın camları var. Ancak 300 TL civarı diyorlar. Sizin bildiğiniz bir yer var mı? Nereden temin edebilirim. Ya da aranızda bu camı satan birisi var mıdır?

---------- Mesajlar birleştirildi - 20:27 ---------- bir önceki mesaj zamanı 19:52 ----------

Bu da benim motorumla ilk gezim. FOÇA

[url=http://hizliresim.com/Kr3Jva][url]http://i.hizliresim.com/Kr3Jva.jpg[/url][/url]
Hayirli olsun bende baktim o ayarlanabilir camlardan ama cok pahali ya suan kendi ayarinda en ust seviyede bide spoiler var yetiyo :)
2009 Model 140.000 deki DL-650 alınır mı?..Geçmişinde kazası yoksa ve sahibi dürüstçe yağ yaktığını ve ön takımda

sorun olduğunu belirtiyorsa..Alınırsa ne kadarlık bi masraf tutar varmı yedek parça fiyatlarıyla yakından ilgili ve

bilgili olan beni aydınlatsın :mrgreen:
Ön takimda nasi bi sorun var borularda egiklik felan mi.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst