Suzuki Suzuki DL 650 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
7 Şub 2010
Mesajlar
2,875
Geçtiğimiz hafta bende nufüsüma bir vstrom geçirdim :)


1422455_10201002096039422_1288434144_n.jpg
 
Katılım
9 Ağu 2005
Mesajlar
773
arkadaşlar, özellikle yeni motor alanlar motorunuzu adam gibi kullanın..temiz bakın.

2-3 sene sonra 2.el almayı düşünüyorum :)

işin şakası, çok ilgimi çekiyor. keyifli sürüşler.

saygılar
Ramazan; Düzce taraflarına yolun düşerse, bana SYM'ni denettirdiğin gibi, fikir sahibi olman açısından benim motorla epey bir gezebilirsin. Bu yazımı görür müsün bilemem.
 
Katılım
18 Tem 2008
Mesajlar
2,327

hayırlı olsun. kazasız belasız kullanın inşallah.. arkadaş motorun devrilme videosunu paylaşınca aklıma geldi, çoğunuz biliyorsunuzdur ama yine de belirtmek isterim: dl ler devrilmeye başladı mı yani eğim almaya başladığından itibaren tekrar dik konuma getirmeniz imkansıza yakın oluyor. tavsiyemdir, boşuna cebelleşip bir yerinizi zorlamayın kontrollü olarak motoru yana yatırın ve tekrar kaldırın. hepimize kazasız belasız keyifli km li sürüşler.
 
Katılım
7 Şub 2010
Mesajlar
2,875
hayırlı olsun. kazasız belasız kullanın inşallah.. arkadaş motorun devrilme videosunu paylaşınca aklıma geldi, çoğunuz biliyorsunuzdur ama yine de belirtmek isterim: dl ler devrilmeye başladı mı yani eğim almaya başladığından itibaren tekrar dik konuma getirmeniz imkansıza yakın oluyor. tavsiyemdir, boşuna cebelleşip bir yerinizi zorlamayın kontrollü olarak motoru yana yatırın ve tekrar kaldırın. hepimize kazasız belasız keyifli km li sürüşler.

Teşekkürler :) Geçen gün baktım sola doğru yatıyorum hoop dedim nereye baya yere paraleldi kaldırdım geri o an bir güc geldi sanırım :)
Eski dl'si olan biride motor yatmaya başlarsa tutmaya çalışma fıtık olursun demişti bende öyle hemen motoru atanlardan olamadım hiç :) İstanbulun Trafikte o ağırlığa rağmen hiç zorlanmıyorum. Hatta çoğu zaman keskin aralarda bile ayaklarımı yere koymadan dolaşıyorum aralarda iyice alıştım merete :) Ş.içinde 5.5 Litre tüketiyorum.

Bir iki foto ile topice hayat verelim :)

1492704_10201100857708402_1068028839_o.jpg


1492224_10201100960350968_1036517034_o.jpg


775755_10201100964831080_728443953_o.jpg


966090_10201100962831030_1814547864_o.jpg


944834_10201100972111262_1991032481_n.jpg
 
Son düzenleme:
Katılım
18 Tem 2008
Mesajlar
2,327
fotoğraflar çok güzel çıkmış maşallah allah kaza bela vermesin. keyifli ve bol km ler dilerim.
 
Katılım
8 Ağu 2011
Mesajlar
519
Sercan hayırlı olsun motorun
bu aralar bende deli gibi dl arıyorum :)
nasıl memnunmusun motordan
 
Katılım
8 Haz 2009
Mesajlar
4,085
DL demişken :)
Benim KLV'nin far düğmesinde var bir sıkıntı
yılbaşı gecesi sisden dolayı uzunları yakıp yola çıkmıştım o gün bu gündür
motorda kontağı çevirince lambalar yanmıyor,
işin garibi uzunlara alınca da yanmıyor :)
ama selektöre basınca uzunlar çalışıyor.
Nasıl yorumlarsınız ey ahali?
daha vakitsizlikten söküp bakamadım..
 
Katılım
7 Şub 2010
Mesajlar
2,875
Sercan hayırlı olsun motorun
bu aralar bende deli gibi dl arıyorum :)
nasıl memnunmusun motordan
Teşekkürler :)
Çok memnunum iyiki almışım bi Ağa'yı :) Artık yol bitsede motordan insem demiyorum bitmesin yol az daha süreyim diye yavaş bile gidiyorum :)
Trafikte bitersin cok büyük dedilerde valla deli gibim trafikte gidiyorum geçen e5de bi scooter gelemedi bile arkamdan :)
Eski motorumla bu havalar deri montumu giyemezdim yada giysemde üsürdüm,şuan altına yünlü bir kıyafet yada termal giyip çıkınca hiç üşümüyorum gögsüme rüzgar yemiyorum boyum 1.83 cam en üst ayarında birde spoiler var tam kaska geliyor rüzgar sanırım yüksek süratler (+150) kafama rüzgar cok deli vuruyor üst hızlarda gitcegım zaman spoileri indiriyorum.Zaten çokta o hızları istemiyor insan,ilginctir ben gazlı kullanan biriyimdir yolu gorunce sıkan,trafiğin akışından hızlı giden bir sürüşüm vardı ama DL ile yol boş ama ben genede aheste aheste gitme isteğim oluyo çozemedim :)
Başka debriyaj telim kötüydü yağlama ile yumuşayabilirdi belki ama yenisini aldım pammık oldu debriyajım.Yağını filtresini değiştirdim vstrom TR de fln herkes full sentetik yağ koyuyor ama full sentetik yağ eksiltecektir bence ve motorumunda km'si yüksek elbetteki o yüzden yarı sentetik koydum.Her bindiğimde yağımı kontrol ediyorum şuan sıkıntım yok.
Bitek 5.5 litre fazla diyorlar 4000-5000 rpm arası kullanıyorum 5000ı geçtiğimde cok olmadı o değerleri aldım.bi boş vaktimde depoyu sokup buji ve hava filtresine bakcam.eski sahibi 4000 km önce değiştiğini söylemişti o yüzden acileyini görmedim ama bi bakcam ona.


DL demişken :)
Benim KLV'nin far düğmesinde var bir sıkıntı
yılbaşı gecesi sisden dolayı uzunları yakıp yola çıkmıştım o gün bu gündür
motorda kontağı çevirince lambalar yanmıyor,
işin garibi uzunlara alınca da yanmıyor :)
ama selektöre basınca uzunlar çalışıyor.
Nasıl yorumlarsınız ey ahali?
daha vakitsizlikten söküp bakamadım..
elektrik işinden pek anlamam ama söküp bi wd40 sıksanız kendine gelir belki oksit yapmış olabilir :)
fotoğraflar çok güzel çıkmış maşallah allah kaza bela vermesin. keyifli ve bol km ler dilerim.

Teşekkürler hepimize inş :)
 
Katılım
4 Mar 2012
Mesajlar
2,100
Ramazan; Düzce taraflarına yolun düşerse, bana SYM'ni denettirdiğin gibi, fikir sahibi olman açısından benim motorla epey bir gezebilirsin. Bu yazımı görür müsün bilemem.

Sn hocam,

siteyi iş yoğunluğundan pek takip edemiyorum, özel mesajınız sayesinde gördüm..

Düzce'ye gelmeye çalışacam hocam, çok merak ediyorum.. Belki takas yaparız ha ne dersiniz :)

saygılarımla
 
Katılım
8 Ağu 2011
Mesajlar
519
Teşekkürler :)
Çok memnunum iyiki almışım bi Ağa'yı :) Artık yol bitsede motordan insem demiyorum bitmesin yol az daha süreyim diye yavaş bile gidiyorum :)
Trafikte bitersin cok büyük dedilerde valla deli gibim trafikte gidiyorum geçen e5de bi scooter gelemedi bile arkamdan :)
Eski motorumla bu havalar deri montumu giyemezdim yada giysemde üsürdüm,şuan altına yünlü bir kıyafet yada termal giyip çıkınca hiç üşümüyorum gögsüme rüzgar yemiyorum boyum 1.83 cam en üst ayarında birde spoiler var tam kaska geliyor rüzgar sanırım yüksek süratler (+150) kafama rüzgar cok deli vuruyor üst hızlarda gitcegım zaman spoileri indiriyorum.Zaten çokta o hızları istemiyor insan,ilginctir ben gazlı kullanan biriyimdir yolu gorunce sıkan,trafiğin akışından hızlı giden bir sürüşüm vardı ama DL ile yol boş ama ben genede aheste aheste gitme isteğim oluyo çozemedim :)
Başka debriyaj telim kötüydü yağlama ile yumuşayabilirdi belki ama yenisini aldım pammık oldu debriyajım.Yağını filtresini değiştirdim vstrom TR de fln herkes full sentetik yağ koyuyor ama full sentetik yağ eksiltecektir bence ve motorumunda km'si yüksek elbetteki o yüzden yarı sentetik koydum.Her bindiğimde yağımı kontrol ediyorum şuan sıkıntım yok.
Bitek 5.5 litre fazla diyorlar 4000-5000 rpm arası kullanıyorum 5000ı geçtiğimde cok olmadı o değerleri aldım.bi boş vaktimde depoyu sokup buji ve hava filtresine bakcam.eski sahibi 4000 km önce değiştiğini söylemişti o yüzden acileyini görmedim ama bi bakcam ona.



elektrik işinden pek anlamam ama söküp bi wd40 sıksanız kendine gelir belki oksit yapmış olabilir :)


Teşekkürler hepimize inş :)

Sercan kazasız belasız kardeşim :)
fazerı sattıktan sonra aramaya başladım ama hala bulamadım
ben absli almak istediğim için belkide denk gelmiyor alanlarda çok memnun kolay kolay satmıyorlar :)
yakıtın biraz fazla gibi sanki
bence filtreni ve bujilerini mutlaka değiştir kardeşim hatta bujileri ngk iridium serisi takarsan faydasını çok görürsün
Ben her aldığım araçta motorda ilk iş olarak bütün filtreleri ve bujileri değiştirir sonra yola çıkarım.
 
Katılım
8 Nis 2010
Mesajlar
24
mrb arkadaslar bende vstrom almak isteyenlerdenim ama sahibndendeki ilanlarin cogunda saticilara sordugumda nerdeyse hepsi yan yatmis olur boyle seyler tabiki insanlik hali herkesin basina gelebilir ama plakayi alip sorgulattigimda baska kaza kayitlarida cikiyor napayim kime guveneyim bilemedim almak istedigim model abs li oldugundan dolayi cok fazla ilanda yok varmi bi bildiginiz satan temiz adam akilli kullanmis ve satan ,
 
Katılım
12 Haz 2008
Mesajlar
5,549
fazerı sattıktan sonra aramaya başladım ama hala bulamadım
ben absli almak istediğim için belkide denk gelmiyor alanlarda çok memnun kolay kolay satmıyorlar :)

mrb arkadaslar bende vstrom almak isteyenlerdenim ama sahibndendeki ilanlarin cogunda saticilara sordugumda nerdeyse hepsi yan yatmis olur boyle seyler tabiki insanlik hali herkesin basina gelebilir ama plakayi alip sorgulattigimda baska kaza kayitlarida cikiyor napayim kime guveneyim bilemedim almak istedigim model abs li oldugundan dolayi cok fazla ilanda yok varmi bi bildiginiz satan temiz adam akilli kullanmis ve satan ,

siz ikiniz kapışacaksınız demek ki ilana düşen iyi motorlara..iyi olan kazansın...:)

ama şöyle bi gerçek var ki iyi motorların bi kısmı ilana düşmeden çevre vasıtasıyla satılıyor:)
 
Katılım
7 Şub 2010
Mesajlar
2,875
Sercan kazasız belasız kardeşim :)
fazerı sattıktan sonra aramaya başladım ama hala bulamadım
ben absli almak istediğim için belkide denk gelmiyor alanlarda çok memnun kolay kolay satmıyorlar :)
yakıtın biraz fazla gibi sanki
bence filtreni ve bujilerini mutlaka değiştir kardeşim hatta bujileri ngk iridium serisi takarsan faydasını çok görürsün
Ben her aldığım araçta motorda ilk iş olarak bütün filtreleri ve bujileri değiştirir sonra yola çıkarım.
Gecen gun fazeri olan bi arkadasim bindi benim motora geldi hadi gel değiştirelim motorlari diyo :)
Bi ara kontrol edicem filtre ve bujilerimi degistirip bide senkron ayarinida kontrol ettirrim yakit dusecektir.

Benim motorun tramer kaydi yok ama dusmuslugu var koruma demirlerinin olmasi iyi ise yaramis grenajlarinda boya yok vstrom turkiyeye uye olup ordaki motorlari takip etmenizi oneririm cogu motoruna iyi bakan insanlar tabi tramerde gozuken kazanin nasil olduguda onemli agir bir masraf ise satarken zorlanirsiniz bide 2007 model komple boyali aksesuarsiz vstromlar var narport cikmasi olabilirler dikkat etmekte fayda var km dusurup satanlar oluyo.ben ararken oyle bitane denk geldim 130bin civarindaymis gercek km ama 30binde gozukuo :)
 
Katılım
4 Nis 2011
Mesajlar
1,752
Bakıyorum arasıra evet:) Bende senden hep bir supermoto beklediğimden şaşırdım ama birşey demedim;)
Smc güzel ben artık doydum 690'a diyebilirim.Aklımda başka şeyler var şu sıra:)

Teşekkür abi :) sen bu topicide mi takip ediyorsun :)
Hala aklimda bir 690 smc almak var gonlumde yatio ama fiyatlari euro artinca deli firladi :)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst