- Katılım
- 17 Nis 2007
- Mesajlar
- 519
shadowheart boy ve kilon nedir?
shadowheart boy ve kilon nedir?
merhabalar,
2004 mavi bir DL 650 aldım.Fotolarını yakında koyarım.9 sene önce yaptığım ciddi bir kaza sonucu motora aile baskısı sebebiyle binemiyordum.2. şans umarım değerlendiririm![]()
merhabalar,
2004 mavi bir DL 650 aldım.Fotolarını yakında koyarım.9 sene önce yaptığım ciddi bir kaza sonucu motora aile baskısı sebebiyle binemiyordum.2. şans umarım değerlendiririm![]()
dl-650 için alçaltma kitleri mevcut onlardan alıp ayaklarının yere basmasını sağlayabilrsin sanırımmerhaba arkadaşlar;
çok yorumlu bir topik olduğu için hepsine bakamadım.umarım sorum tekrara düşmez.3 yıldır chopper kullanıyorum.ilk motorum hyosung gv250 idi.bu motoru 4000 km tecrübe edip yerine 750'lik shadow aldım.bununla da 8000 km lik tecrübem var.harika bir makine ama artık uzun yollarda beni çok yoruyor.malum yollarımızın şartları düşünüldüğünde iki saat kullandıktan sonra yolculuk zevkten eziyete dönüşüyor.şimdi bu motoru satılığa çıkardım
-http://www.sahibinden.com/08WQQaXQQ16970273WQQpXQQdisplayitem-
yerine DL 650 ya da Honda NT 700V Deauville almayı düşünüyorum.bu makinelerden dl650 nin sele yüksekliği 820,Deauville ise 805 mm.bu makinelerin ikisininde selesine oturdum parmak uçlarım zar zor yere değdi.(bu arada boy 1,68 cm yani pek filinta sayılmam).kullanma şansım da ol(a)madığı içinde kendime pek güvenemiyorum.şimdi merak ettiğim şey genelde motoru artçı ile kullanan biri olarak bu iki motor olumsuz koşulları da düşündüğümüzde(iniş çıkışlarda duraklamalar,trafikte dur-kalklar)bana uygun motormudur,sizce başedebilir miyim?yoksa chopper'a devam etmek daha iyi mi olucak?
herkeze keyifili sürüşler...
akinosan yükseklik senin XT ile aynı olabilir ama dikkat et sele genişliği çok farklı. Buda ayağını yere basmanda etkili. Bilgin olsun dedim sadece...
merhaba arkadaşlar;
çok yorumlu bir topik olduğu için hepsine bakamadım.umarım sorum tekrara düşmez.3 yıldır chopper kullanıyorum.ilk motorum hyosung gv250 idi.bu motoru 4000 km tecrübe edip yerine 750'lik shadow aldım.bununla da 8000 km lik tecrübem var.harika bir makine ama artık uzun yollarda beni çok yoruyor.malum yollarımızın şartları düşünüldüğünde iki saat kullandıktan sonra yolculuk zevkten eziyete dönüşüyor.şimdi bu motoru satılığa çıkardım
-http://www.sahibinden.com/08WQQaXQQ16970273WQQpXQQdisplayitem-
yerine DL 650 ya da Honda NT 700V Deauville almayı düşünüyorum.bu makinelerden dl650 nin sele yüksekliği 820,Deauville ise 805 mm.bu makinelerin ikisininde selesine oturdum parmak uçlarım zar zor yere değdi.(bu arada boy 1,68 cm yani pek filinta sayılmam).kullanma şansım da ol(a)madığı içinde kendime pek güvenemiyorum.şimdi merak ettiğim şey genelde motoru artçı ile kullanan biri olarak bu iki motor olumsuz koşulları da düşündüğümüzde(iniş çıkışlarda duraklamalar,trafikte dur-kalklar)bana uygun motormudur,sizce başedebilir miyim?yoksa chopper'a devam etmek daha iyi mi olucak?
herkeze keyifili sürüşler...
off.. v strom sahipleri, çok pahalı satıyorsunuz motorlarınızı yav. piyasada bundan daha fazla prim yapan motor yok herhalde. çok fena gözüme kestirdim ama bu durumdan dolayı transalp, kle 500 ya da pegaso 650 gibi olmadık modellerden seçmem gerekecek. bakın, iyi düşünün.. gerekli parayı bulmak için bir yıla daha ihtiyacım var. size bir yıl süre veriyorum, fiyatı düşürdünüz, düşürdünüz. yoksa almıyorum
bir de, almadan önce deneyip bana uygun olup olmadığını öğrenmek istiyorum. boy olarak sorunum yok. benim xt ile aynı yükseklikteler, ama cüsse farklı tabi. birkaç gün geçirsem yeter bana. kiralık olarak ege bölgesinde nereden bulabilirim bu motordan? marmaris'te yok, en yakın kuşadası'nda buldum, ona da fahiş fiyat çekiyorlar. şu an 50 tl'ye canavar gibi araba kiralanabilirken, günlük 50 euro biraz fazla değil mi sizce de?
Yok kilon problem yaratmaz. Verdiğin rakamlardan çok daha kilolu görünüpde bunu kullanan kişileri gördüm. Fiyatlar yüksek ama deyiyor. Bende aynı senin gibiydim, sitede yazılarımı arat nerdeyse ağlicaktım, yeter artık gel V-strom gel! diyeSabreden derviş, muradına ermiş oldu şükürler olsun. Hayırlısı olsun kardeşim..
Rakamlara bende almadan önce deli oluyordum hatta V-Strom sahiplerine gıcık oluyordum. Şimdi bende DL yi tanıyınca kimselere vermem motorumu diyorum. Hatta şu an aldığım rakamın 1500 lira üsütnü verseniz kar edeceğimi bile bile satmam.. Emin ol alınca sende öyle olucan..:queen: