Suzuki Suzuki DL 650 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
25 May 2006
Mesajlar
2,615
Arkadaşlar bende dün itibari ile 2006 Model 10.000 KM de DL650 lilendim. Artık bir DL650 sahibiyim. Bundan sonra burada tecrübelerinizden bende faydalanacağım. Teşekkürler.

Biraz kilo vermem gerek, galiba..:)

Hayırlı olsun kardeşim:cat: Güzel günlerde kullanman dileği ile...Allah kaza bela yüzü göstermez inşallah.
 
Katılım
17 Nis 2007
Mesajlar
519
Eğer 1.70 isen bi şekilde orta sehpada olmayan bi motora oturup bakman lazım. Benim tam 1.90 ama yeri geliyo ben bile zorlanıyorum artçı varsa. Yoksa hiç sorun yok...
 
Katılım
15 Ağu 2009
Mesajlar
1
merhabalar,
2004 mavi bir DL 650 aldım.Fotolarını yakında koyarım.9 sene önce yaptığım ciddi bir kaza sonucu motora aile baskısı sebebiyle binemiyordum.2. şans umarım değerlendiririm:D
 
Katılım
23 Ara 2008
Mesajlar
44
Merhabalar;
Benimde SV650S 'im var DL650'nin grenajlısu ve daha racing tarzda olanı. MOtorları aynı, birkaç beygir daha fazla sv650s. Motorumdan çok memnunum her viteste torku, hızlanması çok iyi. Ayrıca 4 silindirli racing makinelerden sonra ekonomik olarakda çok katkı sağlamakta.

Herkese iyi sürüşler.
 
Katılım
7 Ocak 2008
Mesajlar
59
merhabalar,
2004 mavi bir DL 650 aldım.Fotolarını yakında koyarım.9 sene önce yaptığım ciddi bir kaza sonucu motora aile baskısı sebebiyle binemiyordum.2. şans umarım değerlendiririm:D

hayırlı-uğurlu olsun.. Allah kaza-bela vermesin... keyifle binersin inşallah...

..sınıfının en iyisi.. kesinlikle.....
 
Katılım
3 Ağu 2007
Mesajlar
12
merhaba arkadaşlar;
çok yorumlu bir topik olduğu için hepsine bakamadım.umarım sorum tekrara düşmez.3 yıldır chopper kullanıyorum.ilk motorum hyosung gv250 idi.bu motoru 4000 km tecrübe edip yerine 750'lik shadow aldım.bununla da 8000 km lik tecrübem var.harika bir makine ama artık uzun yollarda beni çok yoruyor.malum yollarımızın şartları düşünüldüğünde iki saat kullandıktan sonra yolculuk zevkten eziyete dönüşüyor.şimdi bu motoru satılığa çıkardım
-http://www.sahibinden.com/08WQQaXQQ16970273WQQpXQQdisplayitem-
yerine DL 650 ya da Honda NT 700V Deauville almayı düşünüyorum.bu makinelerden dl650 nin sele yüksekliği 820,Deauville ise 805 mm.bu makinelerin ikisininde selesine oturdum parmak uçlarım zar zor yere değdi.(bu arada boy 1,68 cm yani pek filinta sayılmam).kullanma şansım da ol(a)madığı içinde kendime pek güvenemiyorum.şimdi merak ettiğim şey genelde motoru artçı ile kullanan biri olarak bu iki motor olumsuz koşulları da düşündüğümüzde(iniş çıkışlarda duraklamalar,trafikte dur-kalklar)bana uygun motormudur,sizce başedebilir miyim?yoksa chopper'a devam etmek daha iyi mi olucak?
herkeze keyifili sürüşler...
 
Katılım
21 Haz 2007
Mesajlar
83
merhaba arkadaşlar;
çok yorumlu bir topik olduğu için hepsine bakamadım.umarım sorum tekrara düşmez.3 yıldır chopper kullanıyorum.ilk motorum hyosung gv250 idi.bu motoru 4000 km tecrübe edip yerine 750'lik shadow aldım.bununla da 8000 km lik tecrübem var.harika bir makine ama artık uzun yollarda beni çok yoruyor.malum yollarımızın şartları düşünüldüğünde iki saat kullandıktan sonra yolculuk zevkten eziyete dönüşüyor.şimdi bu motoru satılığa çıkardım
-http://www.sahibinden.com/08WQQaXQQ16970273WQQpXQQdisplayitem-
yerine DL 650 ya da Honda NT 700V Deauville almayı düşünüyorum.bu makinelerden dl650 nin sele yüksekliği 820,Deauville ise 805 mm.bu makinelerin ikisininde selesine oturdum parmak uçlarım zar zor yere değdi.(bu arada boy 1,68 cm yani pek filinta sayılmam).kullanma şansım da ol(a)madığı içinde kendime pek güvenemiyorum.şimdi merak ettiğim şey genelde motoru artçı ile kullanan biri olarak bu iki motor olumsuz koşulları da düşündüğümüzde(iniş çıkışlarda duraklamalar,trafikte dur-kalklar)bana uygun motormudur,sizce başedebilir miyim?yoksa chopper'a devam etmek daha iyi mi olucak?
herkeze keyifili sürüşler...
dl-650 için alçaltma kitleri mevcut onlardan alıp ayaklarının yere basmasını sağlayabilrsin sanırım
 
Katılım
9 Ağu 2005
Mesajlar
773
mor&mor; Ümidini kırmak istemem ama, alçaltma kitiyle de olsa, artçılı, trafikte dur-kalklarda sorun yaşayabilirsin. Ağırlık merkezi üstte ve hacimli bir motor olduğu için, kendine güvenirsen, ben bunun hakkından gelebilirim, ... dersen bir ihtimal.
Aslında birinden DL bulup denemen, ona göre karar vermen en doğrusu.

Senden kısa bir bayan arkadaşımız artçısız çok fevkalade başarıyor DL. yi ama, artçı - ş. içi senin karar vereceğin bir şey. Bindikten, hareket ettikten sonra sorun yok. Sorun diğer aşamalarda.


Sana aynı sınıfta olmamasına rağmen CBF600 tavsiye edilebilir.
 
Katılım
13 May 2008
Mesajlar
125
off.. v strom sahipleri, çok pahalı satıyorsunuz motorlarınızı yav. piyasada bundan daha fazla prim yapan motor yok herhalde. çok fena gözüme kestirdim ama bu durumdan dolayı transalp, kle 500 ya da pegaso 650 gibi olmadık modellerden seçmem gerekecek. bakın, iyi düşünün.. gerekli parayı bulmak için bir yıla daha ihtiyacım var. size bir yıl süre veriyorum, fiyatı düşürdünüz, düşürdünüz. yoksa almıyorum :)

bir de, almadan önce deneyip bana uygun olup olmadığını öğrenmek istiyorum. boy olarak sorunum yok. benim xt ile aynı yükseklikteler, ama cüsse farklı tabi. birkaç gün geçirsem yeter bana. kiralık olarak ege bölgesinde nereden bulabilirim bu motordan? marmaris'te yok, en yakın kuşadası'nda buldum, ona da fahiş fiyat çekiyorlar. şu an 50 tl'ye canavar gibi araba kiralanabilirken, günlük 50 euro biraz fazla değil mi sizce de?
 
Katılım
17 Nis 2007
Mesajlar
519
akinosan yükseklik senin XT ile aynı olabilir ama dikkat et sele genişliği çok farklı. Buda ayağını yere basmanda etkili. Bilgin olsun dedim sadece...
 
Katılım
13 May 2008
Mesajlar
125
akinosan yükseklik senin XT ile aynı olabilir ama dikkat et sele genişliği çok farklı. Buda ayağını yere basmanda etkili. Bilgin olsun dedim sadece...

evet, cüsse farklı derken kastetmek istediğim de buydu aslında. boyum 1.83, 95 kiloyum. ama iki motor arasındaki kilo farkı benim için sorun yaratır mı, onu bilemiyorum. bu tarz cüsseli motorlar konusunda tecrübem çok kısıtlı. benim xt tüysiklet sayılır DL'nin yanında. işte bu yüzden satın almadan önce birkaç gün kullanıp öyle karar vermek istiyorum. aslında 600-700 cc arası bir alete geçeceğime göre her halükarda xt'ye göre daha iri bir motor olacak. ama yine de şu v strom'u çok merak ediyorum. seçeneklerimin içinde en öne çıkanı bu. ah, bir de şu fiyatı olmasa..
 
Katılım
17 Nis 2007
Mesajlar
519
Yok kilon problem yaratmaz. Verdiğin rakamlardan çok daha kilolu görünüpde bunu kullanan kişileri gördüm. Fiyatlar yüksek ama deyiyor. Bende aynı senin gibiydim, sitede yazılarımı arat nerdeyse ağlicaktım, yeter artık gel V-strom gel! diye :) Sabreden derviş, muradına ermiş oldu şükürler olsun. Hayırlısı olsun kardeşim..
 
Katılım
3 Ağu 2007
Mesajlar
12
bizde motorseverlerin sık sık motor değiştirme sebeplerinden biri de almadan önce beğendiğimiz motoru deneme şansımızın pek de olmaması herhalde.ben shadow'u da alırken bana ağır gelirmi diye düşünyordum ama üzerinde ilk sürüşte bile acemilik çekmedim.şimdi de dl 650 'yi de ayakta tutabilirmiyim diye derin bir düşünce aldı beni.malumunuz chopperdan enduroya geçme niyetindeyiz.ağılık merkezleri farklı,oturuş pozisyonları farklı,yükseklik farklı.neyse yetkili bayilerde deneme sürüşleri yapılsa gerçekten süper olurdu. arabalarda test sürüşü için araç var da motorsikletler de neden bu uygulama yok hep merak ederim.
öncelikle ilgilendiğiniz için teşekkür ederim.bu alçatma kitleri sele yüksekliğini kaç cm.etkiliyor.820 cm.en son ne olur.
 
Katılım
1 Eki 2008
Mesajlar
1,071
merhaba arkadaşlar;
çok yorumlu bir topik olduğu için hepsine bakamadım.umarım sorum tekrara düşmez.3 yıldır chopper kullanıyorum.ilk motorum hyosung gv250 idi.bu motoru 4000 km tecrübe edip yerine 750'lik shadow aldım.bununla da 8000 km lik tecrübem var.harika bir makine ama artık uzun yollarda beni çok yoruyor.malum yollarımızın şartları düşünüldüğünde iki saat kullandıktan sonra yolculuk zevkten eziyete dönüşüyor.şimdi bu motoru satılığa çıkardım
-http://www.sahibinden.com/08WQQaXQQ16970273WQQpXQQdisplayitem-
yerine DL 650 ya da Honda NT 700V Deauville almayı düşünüyorum.bu makinelerden dl650 nin sele yüksekliği 820,Deauville ise 805 mm.bu makinelerin ikisininde selesine oturdum parmak uçlarım zar zor yere değdi.(bu arada boy 1,68 cm yani pek filinta sayılmam).kullanma şansım da ol(a)madığı içinde kendime pek güvenemiyorum.şimdi merak ettiğim şey genelde motoru artçı ile kullanan biri olarak bu iki motor olumsuz koşulları da düşündüğümüzde(iniş çıkışlarda duraklamalar,trafikte dur-kalklar)bana uygun motormudur,sizce başedebilir miyim?yoksa chopper'a devam etmek daha iyi mi olucak?
herkeze keyifili sürüşler...

Merhabalar bende Hyosung GV250 mi 11000 km kullanıştım.. Fakat daha sonra satıp yerine V-Strom aldım. V-Strom harika bir makine. Yol tutuşu, ivmelenmesi, dengesi, yakıt tasarrufu..
Yakıtta hangi hız ile gidersen onu yakarsın. Forumda farklı farklı değerler hep bu sebebtendir. Benim yazdıklarım en isabetli olanıdır. Mesela 90 km sabit hız ile gidersen yakıt4.7 lt lere kada düşer. Sürekli 180-190 basarsan 7 lt lere kadar çıkar. Ortalam 120-130 da 5 lt yakar..
Boy olayına gelince benim boyum 1.73cm. Zor idare ediyorum. Yanlış anlama motor hareketleinince bisiklet gibi. Ama duruşlara dikkat hiç affetmez en ufak dengesiz duruşta motosikleti tutman İMKANSIZ dır. Yatar yana. Basacağın yeri frene basarken incelemen gerek. Duruşları, bayır aşağı yukarı banket yanı filan falan çok önemli.. Yinede DL'ye değer mi bence değer.. Ama yinede bir daha dene..

off.. v strom sahipleri, çok pahalı satıyorsunuz motorlarınızı yav. piyasada bundan daha fazla prim yapan motor yok herhalde. çok fena gözüme kestirdim ama bu durumdan dolayı transalp, kle 500 ya da pegaso 650 gibi olmadık modellerden seçmem gerekecek. bakın, iyi düşünün.. gerekli parayı bulmak için bir yıla daha ihtiyacım var. size bir yıl süre veriyorum, fiyatı düşürdünüz, düşürdünüz. yoksa almıyorum :)

bir de, almadan önce deneyip bana uygun olup olmadığını öğrenmek istiyorum. boy olarak sorunum yok. benim xt ile aynı yükseklikteler, ama cüsse farklı tabi. birkaç gün geçirsem yeter bana. kiralık olarak ege bölgesinde nereden bulabilirim bu motordan? marmaris'te yok, en yakın kuşadası'nda buldum, ona da fahiş fiyat çekiyorlar. şu an 50 tl'ye canavar gibi araba kiralanabilirken, günlük 50 euro biraz fazla değil mi sizce de?

Rakamlara bende almadan önce deli oluyordum hatta V-Strom sahiplerine gıcık oluyordum. Şimdi bende DL yi tanıyınca kimselere vermem motorumu diyorum. Hatta şu an aldığım rakamın 1500 lira üsütnü verseniz kar edeceğimi bile bile satmam.. Emin ol alınca sende öyle olucan..:queen:
 
Katılım
13 May 2008
Mesajlar
125
Yok kilon problem yaratmaz. Verdiğin rakamlardan çok daha kilolu görünüpde bunu kullanan kişileri gördüm. Fiyatlar yüksek ama deyiyor. Bende aynı senin gibiydim, sitede yazılarımı arat nerdeyse ağlicaktım, yeter artık gel V-strom gel! diye :) Sabreden derviş, muradına ermiş oldu şükürler olsun. Hayırlısı olsun kardeşim..

:) .. sabır diyorsun yani.. eh, o kadar da olacak. evli ve çocuklu biri olarak daha öncelikli planlarım var. v strom'a kavuşana kadar gerekirse bir iki sene daha dişimi sıkarım.

bu arada vstrom.org'dan bir grup marmaris'teler. gidip anahtarlarından falan yürütmeye çalışıcam. biraz olsun hevesimi alayım :pr:

---------- Mesaj ekleme zamanı: 00:04 AM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 00:01 AM ----------

Rakamlara bende almadan önce deli oluyordum hatta V-Strom sahiplerine gıcık oluyordum. Şimdi bende DL yi tanıyınca kimselere vermem motorumu diyorum. Hatta şu an aldığım rakamın 1500 lira üsütnü verseniz kar edeceğimi bile bile satmam.. Emin ol alınca sende öyle olucan..:queen:

aynı "gıcık olma" durumu bende de hasıl olmuş durumda. marmaris civarında lacivert bir honda jazz görürseniz kaçın.. kendime hakim olamayabilirim :mrgreen:
 
Katılım
1 Eki 2008
Mesajlar
1,071
evet v-stromturkiye.org Marmaris gezisi düzenlediler. Ben maalesef katılamadım. Sanırım 3 günlük bir tur. Eğlenceli olacaktır.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst