- Katılım
- 3 Şub 2007
- Mesajlar
- 2,665
O boyut ve gösteriş farkı uzun yolda An lehine dönüyor hocam...:cat::cat:
Altı üstü scooter..Gösterişli olsa ne, heybetli olsa ne?... Önemli olan işlevi...:queen::queen::queen:
Gerçi doğru; gösteriş ve heybet küçük sınıf bir scooterda çok da önemli değil fakat çevresel baskılar adamı motorundan soğutabilir Türkiye gibi bir memlekette.
Anlaşıldığı kadarıyla AN125'in motor performansı bir Beat veya Activa gibi değil.
Fakat bir arkadaşın dediği AN 125 ile Super8'i deliyordum tabiri biraz motor sevgisi kaynaklı sanırım
---------- Mesaj ekleme zamanı: 00:06 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 00:02 ----------
daha uygun fiyatlıları en düşük 2.250 ye buldum onun bu fiyatın asagısındada kaliteli kymco suzuki gibi markaların ikinci elini bulmaz imkansız degilmi?:cyclopsan
Yok yahu niye imkansız olsun.
Siz sahibinden.com ilanlarındaki fiyatları direkt motorun fiyatı olarak görmeyin.
Herkes diğer ilanlara bakarak malına paha biçtiği için sahibinden'deki ilanların bir kısmı(belki de büyük bir kısmı) malların piyasa bedelini oluşturmuyor.