suzuki an 125 vs kymco super 8!!!

Katılım
29 Ara 2010
Mesajlar
116
arkadaslar 2. el bi motor almayı düşünüyorum sizce hangisi daha iyi ve saglamdır_?? super 8 mi an 125 mi? nedenlerini sylerseniz sevinirim:)
 
Katılım
13 May 2008
Mesajlar
7,223
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Hangisi temizse o sağlamdır. Aynı ayar motorlar.:)
 
Katılım
29 Ara 2010
Mesajlar
116
bn ögrenciyim yani bana uyacak daha seri olanı ve boyum 1.90 oturusta sıkıntı yaratmıyacak olan hangisi super 8 sürdüm fena degildi :)
 
Katılım
13 May 2008
Mesajlar
7,223
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Boy işi zor soru:silent:,fabrika teknik özelliklerinin yanında boyu da iliştiriver işte.:p
 
Katılım
29 Ara 2010
Mesajlar
116
arkadaslar hadi yazalım hangisi hosuna gttyse yada binen varsa paylaşabilir mi ??
 
Katılım
23 Ağu 2009
Mesajlar
842
alp_tunay bu konuyu gördüğünde yardımcı olacaktır sana .
Bence , an 125
 
Katılım
1 Ocak 2010
Mesajlar
773
alp_tunay bu konuyu gördüğünde yardımcı olacaktır sana

+1
..........................

Merhaba arkadaşım
kymco super 8 i bilmem yorum yapamam.
ancak An 125 i anlatırım
Motorumu İstanbul trafiğinde bol durk kalklı yağmur çamur kış yaz kullanıyorum
1 yıl ve 11.000 km dir bir kere bile pişmanlık duymadım
beni asla yolda bırakmadı
Parçaları pahalı ancak çok seri ve kolay kolay dökülecek bir motor değil
2. el olarak aldım ve şu an 21.000 km ye yaklaştı.
Kesinlikle An 125 derim
Saygılar.
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL
1.90 oturuşta rahatlık arıyorsan bence 125 li değil de 250 lik bak bence..... Gts250 ya da grand dink....
200 lük joyride olabilir....

İlla 125 lik arıyorum ben boydan vazgeçtim dersen An den şaşma derim... Ama boyuna biraz ufak kalır.... Gücü gayet yerindedir... İstediklerini verir... :cat:
 
Katılım
29 Ara 2010
Mesajlar
116
ikinci el 7000 kilometrede kırmızı bi an 125 fiyat:2.800 super8 4000kilometrede 2.800 onunda fiyatı hangisi alınır karar veremedim:/:/
 
Katılım
13 May 2008
Mesajlar
7,223
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Hangisinin modeli yüksek ve temizse onu alın. 2. el değerini belirleyen en büyük faktörler bunlar..
 
Katılım
1 Ocak 2010
Mesajlar
773
söylediğin Kymco modelini sahibinden.com da inceledim, lastik çapları an 125 e göre daha büyük galiba :cat:
Ancak ben yine de yedek parçada asla üzülmeyeceğin
(suzuki merkez ve ayrıca diğer ithalatçılar) Suzuki An 125 i tavsiye ederim
 
Katılım
29 Ara 2010
Mesajlar
116
arkadaslar yarın super 8 i almaya gidecegim heralde neden derseniz 1- 2008 model 4000kmde 2.750fiyat rengi turuncu ve kullanan bir arkadasım vardı cok memnundu bizim motorcuda tanıdık oldguu için buna karar verdim. suzuki ise küçük teker ve tanımadgım insandan almak zor geldi acıkcası ... yazdıklarınınız içn teşekkürler :)
 
Katılım
29 Eyl 2005
Mesajlar
4,008
kymco içine sindiyse onu al suzuki kadar onunda dayanıklılığı var fakat suzuki boy sorunu olmasa kaçırılacak bir makine değildir alp ve ben binlerce km yi sorunsuz geçirdik süratli, dayanıklı, keyifli bir motordur. keşke daha önce bir haber uçursaydın yüzyüze görüşüp boyuna posuna uygun daha farklı bir makine önerseydik ( kesene uygun tarzda )
 
Katılım
14 Ara 2010
Mesajlar
73
ben hyosung gt250r motorumu almadan önce 2.5 sene suzuki kullandım ve dayanıklı motor. ufak tefek sorunlar dışında hiçbir sorun çıkarmadı. onlarda benim hatam yüzünden olmuştu. çok yüklenmiştim motora... Suzuki daha iyi. onu al derim temizini bulursan.
 

asm

Katılım
3 Şub 2007
Mesajlar
2,665
Super8 ile AN125 arasında boyut ve gösteriş farkı var.

Kymco kullandığım için söylemiyorum ama bu kıyaslamada tercihim Super8 olurdu kesinlikle.

Şayet Agility 125 ile AN125 kıyaslansa idi işin içine Suzuki'nin marka imajı girebilirdi.
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL
Super8 ile AN125 arasında boyut ve gösteriş farkı var.

Kymco kullandığım için söylemiyorum ama bu kıyaslamada tercihim Super8 olurdu kesinlikle.

Şayet Agility 125 ile AN125 kıyaslansa idi işin içine Suzuki'nin marka imajı girebilirdi.

O boyut ve gösteriş farkı uzun yolda An lehine dönüyor hocam...:cat::cat:

Altı üstü scooter..Gösterişli olsa ne, heybetli olsa ne?... Önemli olan işlevi...:queen::queen::queen:
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
30 Eki 2009
Mesajlar
334
Kesinlikle ve kesinlikle Suzuki AN 125. cook kalıtelı saglam we az yakan bır motor.
ayrıca bende an 125 kullanıcısıydım ve an 125 le 2 kişi, tek kişi super 8 i deliyodum :) aklında bulunsun.
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL
Kesinlikle ve kesinlikle Suzuki AN 125. cook kalıtelı saglam we az yakan bır motor.
ayrıca bende an 125 kullanıcısıydım ve an 125 le 2 kişi, tek kişi super 8 i deliyodum :) aklında bulunsun.

Ne yalan söyliyim YBR leri deliyorum An ile..... :p:p:p:p

Hafif eğimli yolda 115-120 km sürate her zaman çıkıyorum... Düzde 100-110 km gidiiyor namıssız... :p:p:p
 
Katılım
29 Ara 2010
Mesajlar
116
kymco içine sindiyse onu al suzuki kadar onunda dayanıklılığı var fakat suzuki boy sorunu olmasa kaçırılacak bir makine değildir alp ve ben binlerce km yi sorunsuz geçirdik süratli, dayanıklı, keyifli bir motordur. keşke daha önce bir haber uçursaydın yüzyüze görüşüp boyuna posuna uygun daha farklı bir makine önerseydik ( kesene uygun tarzda )

daha uygun fiyatlıları en düşük 2.250 ye buldum onun bu fiyatın asagısındada kaliteli kymco suzuki gibi markaların ikinci elini bulmaz imkansız degilmi?:cyclopsan
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst