suzuki an 125 vs kymco super 8!!!

asm

Katılım
3 Şub 2007
Mesajlar
2,665
O boyut ve gösteriş farkı uzun yolda An lehine dönüyor hocam...:cat::cat:

Altı üstü scooter..Gösterişli olsa ne, heybetli olsa ne?... Önemli olan işlevi...:queen::queen::queen:

Gerçi doğru; gösteriş ve heybet küçük sınıf bir scooterda çok da önemli değil fakat çevresel baskılar adamı motorundan soğutabilir Türkiye gibi bir memlekette.

Anlaşıldığı kadarıyla AN125'in motor performansı bir Beat veya Activa gibi değil.

Fakat bir arkadaşın dediği AN 125 ile Super8'i deliyordum tabiri biraz motor sevgisi kaynaklı sanırım :)

---------- Mesaj ekleme zamanı: 00:06 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 00:02 ----------

daha uygun fiyatlıları en düşük 2.250 ye buldum onun bu fiyatın asagısındada kaliteli kymco suzuki gibi markaların ikinci elini bulmaz imkansız degilmi?:cyclopsan

Yok yahu niye imkansız olsun.

Siz sahibinden.com ilanlarındaki fiyatları direkt motorun fiyatı olarak görmeyin.

Herkes diğer ilanlara bakarak malına paha biçtiği için sahibinden'deki ilanların bir kısmı(belki de büyük bir kısmı) malların piyasa bedelini oluşturmuyor.
 
Katılım
29 Eyl 2005
Mesajlar
4,008
2250 ybr 2000 e an 125 dahi var arayıp takibe almak lazım :cat:
 
Katılım
29 Ara 2010
Mesajlar
116
[/COLOR]

Yok yahu niye imkansız olsun.

Siz sahibinden.com ilanlarındaki fiyatları direkt motorun fiyatı olarak görmeyin.

Herkes diğer ilanlara bakarak malına paha biçtiği için sahibinden'deki ilanların bir kısmı(belki de büyük bir kısmı) malların piyasa bedelini oluşturmuyor.[/QUOTE]

2008 model 4000km'de bi super 8'e herkes en 2.750 ister sence :)???
 

asm

Katılım
3 Şub 2007
Mesajlar
2,665
2008 model 4000km'de bi super 8'e herkes en 2.750 ister sence :)???

2.250'nin aşağısına Kymco bulmak imkansız mı deyince diğer Kymco modellerini de göz önünde bulundurarak konuşmuştum.

Sanırım 2.250 TL'nin bırakın aşağısını,2250 TL civarına Super8 bulunsa iyidir herhalde :)
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
30 Eki 2009
Mesajlar
334
arkadaşlar.deneyin görün =) delmekten kastım geçiyodum yane :) :p
 
Katılım
1 Ocak 2010
Mesajlar
773
ne gilara lar deldikkkkk :queen:

(kardeşim ne güç var ya runner da , geçen gün adam gaza bastı sanki turbo lu gibi fişekledi yanımızdan)
 
Katılım
29 Ara 2010
Mesajlar
116
2.250'nin aşağısına Kymco bulmak imkansız mı deyince diğer Kymco modellerini de göz önünde bulundurarak konuşmuştum.

Sanırım 2.250 TL'nin bırakın aşağısını,2250 TL civarına Super8 bulunsa iyidir herhalde :)

senin agility kac km de hiç kaza bela yasadın mı dostum:) ben cok yeniyim daha motor alalı 3 gün oldu :)
 

asm

Katılım
3 Şub 2007
Mesajlar
2,665
senin agility kac km de hiç kaza bela yasadın mı dostum:) ben cok yeniyim daha motor alalı 3 gün oldu :)

Hayırlı olsun motorunuz. Güle güle kullanın.

Benim Agility 2006 model ve 8000 km'de. Önceden de 2006 model bir Agility'im vardı ve onla da 8000 km kullandım ve sattım. (akabinde şu an ki motorumu 300 km'de iken aldım)

4 yıldır Agility kullanıyorum. Birkaç ufak tefek kaza dışında motorlarımda sıkıntı görmedim çok şükür.

Mevcut motorumla uzun yol tecrübem de oldu. Yolda koymadı motorum bizi -çok şükür- uzun yolda 2 kişi taşımasına rağmen.
 
Katılım
17 Nis 2006
Mesajlar
6
süper 8 çok yakışıklı

suzuki kendini ispat etmiş marka fakat kmyco da yabana atılcak bir marka değil,buradaki kriter motorsever arkadaşların keyif aldığı,kendine uygun ve motordan ne istediğini bildiği aletlere binmesi.
ben süper 8 i ilk görüşde çok beğendim:cat:
 
Katılım
7 Tem 2007
Mesajlar
4,199
arkadaş sanırım motorunu almış bile xD süper 8 modelide güzel hoş 125 göre iyide ivmesi var da o selesi taşa otururmuş gibi alır almaz döşemeciye gitmek şart
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Üst