- Konu Yazar
- #1
slm arkadaşlar. öncelikle nereye konu açacağımı tam kestiremedim burayı seçtim, umarım uygundur. başlıkta belirrtiğim motoru aldım 2 gün önce (suzuki AN 125 HK) . ufak bi sorunum var ;
motorun kullanım kılavuzunda ilk 800 km de 40km/h ikinci 800 kmde 50km/h hızı aşmayın diyor. bana biraz saçma geldi . sadece benim motorumda mı var bu limit yoksa her motorda mı böyle bi uygulama / tavsiye var? hem de sebebi , açıklaması nedir ? ben bu hız limitini 2 3 kere trafik gereği aşmak zorunda kaldım (60 65 yaptığım oldu) malum e-5.. e-5 te millet en az 60 70 le giderken , sen emniyet şeridinde 40la gidince çok komik oluyor. sapaklarda da işkence çekiyosun. sol şeride kaycam diye . bu tavsiyenin sebebini bilen var mı , varsa her motorda mı böyle bi uygulama var. bu tavsiyeye uymazsam motor buyuk zararlar görür mü ? şimdiden teşekkürler..
ha bu arada motorun linki :http://www.suzuki.com.tr/motosiklet/index.asp?sayfa=altkategori&grup_id=4&ids=27#
motorun kullanım kılavuzunda ilk 800 km de 40km/h ikinci 800 kmde 50km/h hızı aşmayın diyor. bana biraz saçma geldi . sadece benim motorumda mı var bu limit yoksa her motorda mı böyle bi uygulama / tavsiye var? hem de sebebi , açıklaması nedir ? ben bu hız limitini 2 3 kere trafik gereği aşmak zorunda kaldım (60 65 yaptığım oldu) malum e-5.. e-5 te millet en az 60 70 le giderken , sen emniyet şeridinde 40la gidince çok komik oluyor. sapaklarda da işkence çekiyosun. sol şeride kaycam diye . bu tavsiyenin sebebini bilen var mı , varsa her motorda mı böyle bi uygulama var. bu tavsiyeye uymazsam motor buyuk zararlar görür mü ? şimdiden teşekkürler..
ha bu arada motorun linki :http://www.suzuki.com.tr/motosiklet/index.asp?sayfa=altkategori&grup_id=4&ids=27#