- Katılım
- 13 Eyl 2006
- Mesajlar
- 4,669
- Motosikleti
- Piaggio beverly 400 / Aprilia sr gt 200
Bende 6,5 litre 240 km yapıyorum. Motor 17600 km oldu.
ee şimdi aradaki 1lt ye ne oldu kim doğru kim yanlış :silent:
depo 7.5 mu 6.5 lt mi?
(boştan doluya)
Bende 6,5 litre 240 km yapıyorum. Motor 17600 km oldu.
Depo 7,5 litre ama ben her benzin alışımda 6,5 litre alıyor onunla da 240 km yapıyor.
litresi 3,9 tl den benzini hesap edince tamı tamına 117kuruş çıkıyor :silent: doğrumu bu arkadaşlar?
cub un verdiği sürüş rahatsızlığından sıkıldım şöyle yumuşak bir 125cc scootermi alsam diyorum ama arada çok yakıt farkı var
ben 10tl ile 115km gidiyorum
yani 3,7lt ile ortalama son damlasına kadar 165-170km yapıyorum
sanırım böyle devam edeceğim gibi:silent:
an 125 çiziklerden dolayı boyatmam lazım mavi olanların renk kodu nedir.motosikletin hiç bir yerinde bulamadım yardım eden olursa sevinirim![]()
ee şimdi aradaki 1lt ye ne oldu kim doğru kim yanlış :silent:
depo 7.5 mu 6.5 lt mi?
(boştan doluya)
Tavsiye ederim motorumdan almanı
7,5lt ile ben ohooo
sağol kalsın :mrgreen:
bi otomatik 100 cc üzeri scooter ın yakıt sarfiyatı açısından İnnova ile yarışabilmesi imkansız.
Syglr
Suzuki an 125 in sıfır fiyatı ne kadar?
Arkadaşlar merhabalar,
Bu aralar şehiriçi kullanım için bir scooter arıyorum ve bildiğim kadarıyla en sorunsuzlardan biri de An125hk. Şimdi bu motor hakkında en iyi fikir sahibi olan kişiler olan sizlere bazı sorularım olacak;
Bu motorun kronik olarak değerlendirebileceğiniz sorunları nelerdir?
Parçalarının (bakımda rutin değişenler ve kaza ya da yatma sebebiyle değişmesi gerekenler) fiyatları nasıldır?
2 kişi ile ortalama 80-90km/h hız yapılabilir mi?
İkinci el alırken nerelerine bakmam ve nelere dikkat etmem gerekir? Özellikle önereceğiniz birşey var mı?
Arkadaşlar merhabalar,
Bu aralar şehiriçi kullanım için bir scooter arıyorum ve bildiğim kadarıyla en sorunsuzlardan biri de An125hk. Şimdi bu motor hakkında en iyi fikir sahibi olan kişiler olan sizlere bazı sorularım olacak;
Bu motorun kronik olarak değerlendirebileceğiniz sorunları nelerdir?
Parçalarının (bakımda rutin değişenler ve kaza ya da yatma sebebiyle değişmesi gerekenler) fiyatları nasıldır?
2 kişi ile ortalama 80-90km/h hız yapılabilir mi?
İkinci el alırken nerelerine bakmam ve nelere dikkat etmem gerekir? Özellikle önereceğiniz birşey var mı?