Suzuki Suzuki AN 125 HK Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
23 Eyl 2010
Mesajlar
11
arkdaşlar ön grenajdaki parlak parmaklıklar kırık scooterin sadece o parça satılıyormu bi bilgisi olan varmı ?
 
Katılım
4 Eki 2010
Mesajlar
1
Evet, satılıyor,
önce suziki bayilerrinden fiyat ol sonra da, sahibinden.com da araştır derim,
Kartal Altan motorda tüm parçalar genelde oluyor, sana yardımcı olacaklardır.
 
Katılım
23 Eki 2010
Mesajlar
3
arkadaşlar önce herkeze selam ben foruma yeni üye oldum başka bir foruma üyeydim buraya geçmeye karar verdim önceden an 650 vardı başa çıkamadım sattım ve tavsiye üzerine an 125 aldım ani bir geçiş oldu benim için(büyükten küçüğe yani) :D motorumu 2008 den beri kullanıyorum hiçbir sorunu yoktu 19000 km de şuan en son 60-80 arası fena titreme yapıyordu serviste ön arka lastik(prelli)-yağ-kayış-buji ve varyatör bilyaları değişti ama titreşim hala devam ediyor ama yarı yarıya azaldı servis biraz uzak olduğu için belkide bu ağrızayı daha önce yaşamış bi arkadaşımız olabilir diye sormak istedim motorumu çok seviyorum ama bu sorun beni biraz soğuttu nedeni suzuki karaköy servisine bu titreşimi sorduğumda aynı olaydan birtane daha serviste motorlarının olduğunu ve titreşimi kesemediklerini söylemişlerdi. sizce neden olabilir önceden 60-80 km hız aralığında yapıyordu şimdi ise tam 80 km hızı bulunca titriyor ama eskisi gibi değil 80 i geçince hiçbir sorun yok veya 80 öncesi yağ gibi kayıyor
bu sorunuma tecrübeli arkadaşlardan yorum bekliyorum şimdiden teşekkürler

saygılar...

not: motorsiklette hiçbir kaza çarpma veya yana yatma olmadı.Yağ filtresi ve hava filtresi ilk alındığından beri değişmedi sadece rodaj işlemi bittikten sonra yapılan bakım..
 
Katılım
14 Mar 2007
Mesajlar
338
Merhaba,
Motorumu satıyorum, büyük motorum olduğundan kullanamadım kapalı garajda yattı. Aküsü bitmiş yeni aküyle değiştirdim..
2008 model, mavi renkte, motor koruma demiri var. 1 tane bile çizik yok. 1650km de.Brandasınıda hediye vericem. 0 km gibi.
İstediğim rakam 2.500tl.
İkametim Kadiköy
İlgilenenler mesaj atabilir..
 
Katılım
1 Ocak 2010
Mesajlar
773
Alacak arkadaşların işine yarar
şehir içi dur-kalklı kullanım max. 70 li hızlar da yakıt tüketimi
> 1 depo ile (fullll 7,5 lt) 248 km
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL
arkadaşlar önce herkeze selam ben foruma yeni üye oldum başka bir foruma üyeydim buraya geçmeye karar verdim önceden an 650 vardı başa çıkamadım sattım ve tavsiye üzerine an 125 aldım ani bir geçiş oldu benim için(büyükten küçüğe yani) :D motorumu 2008 den beri kullanıyorum hiçbir sorunu yoktu 19000 km de şuan en son 60-80 arası fena titreme yapıyordu serviste ön arka lastik(prelli)-yağ-kayış-buji ve varyatör bilyaları değişti ama titreşim hala devam ediyor ama yarı yarıya azaldı servis biraz uzak olduğu için belkide bu ağrızayı daha önce yaşamış bi arkadaşımız olabilir diye sormak istedim motorumu çok seviyorum ama bu sorun beni biraz soğuttu nedeni suzuki karaköy servisine bu titreşimi sorduğumda aynı olaydan birtane daha serviste motorlarının olduğunu ve titreşimi kesemediklerini söylemişlerdi. sizce neden olabilir önceden 60-80 km hız aralığında yapıyordu şimdi ise tam 80 km hızı bulunca titriyor ama eskisi gibi değil 80 i geçince hiçbir sorun yok veya 80 öncesi yağ gibi kayıyor
bu sorunuma tecrübeli arkadaşlardan yorum bekliyorum şimdiden teşekkürler

saygılar...

not: motorsiklette hiçbir kaza çarpma veya yana yatma olmadı.Yağ filtresi ve hava filtresi ilk alındığından beri değişmedi sadece rodaj işlemi bittikten sonra yapılan bakım..

Aynı olay bende de vardı..... KAyışı değiştirdim sorun halloldu....;TABİ AYNI ŞEKİLDE İSE TİTEREŞİM...
Mitsuboshi kayıştan başkasını kabul etmiyor meret... Sakın ola başka kayış takmayın....
Servisinde 95 lira deniyor..Ama buz motordan 55 tl ye alabilirsiniz... 15-20 lira da takmaya verirseniz 75 tl ye gelir... :cat::cat:
 
Katılım
1 Ocak 2010
Mesajlar
773
Aynı olay bende de vardı..... KAyışı değiştirdim sorun halloldu....;TABİ AYNI ŞEKİLDE İSE TİTEREŞİM...
Mitsuboshi kayıştan başkasını kabul etmiyor meret... Sakın ola başka kayış takmayın....
Servisinde 95 lira deniyor..Ama buz motordan 55 tl ye alabilirsiniz... 15-20 lira da takmaya verirseniz 75 tl ye gelir... :cat::cat:

kayışı 1 ay önce değiştirdim, 80 tl, buz motor istanbul, oricinal Mitsuboshi :)
saygılar abim.
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL
Mobil extra 4T yarı sentetik......

Gayet güzel... Ben aldığımdan beri onu kullanıyorum... :cat:
 
Katılım
30 Eyl 2010
Mesajlar
11
Arkadaşlar hala bu motordan temiz 2.el veya sıfırını bulabilme imkanımız varmı?
lütfen bilgisi olanlar paylaşssın bekliyorum
 
Katılım
21 Nis 2008
Mesajlar
13
arkadaşlar herkeze merhaba benim sorunum lastikler fena kayıyor lastik tavsiyesinde bulunabilirmisiniz ? birde tavsiye edeceğiniz lastiği sadece kış mevsimi içinmi yoksa herzaman kullanabilecekmiyim onu da belirtirseniz sevinirim.
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL
Ben aşırıya kaçmadım..Sava marka aldım.. 60 lira takımı.....Gayet te iyi yol tutuşu var.... Yazın da kullandım hala da kullanıyorum.. :cat:
 
Katılım
21 Nis 2008
Mesajlar
13
ilgin için sağol dostum acaba nereden aldın sitemi yoksa servismi?
ben istanbul ataşehirdeyim tavsiye edebileceğin bir yer varmı acaba ?
 
Katılım
1 Ocak 2010
Mesajlar
773
ilgin için sağol dostum acaba nereden aldın sitemi yoksa servismi?
ben istanbul ataşehirdeyim tavsiye edebileceğin bir yer varmı acaba ?

Buz motor
fındıklı
michelin
Eskiden (naylon fab. lastikleri ile) en ufak bi suda kıçı başı ayrı oynuyordu,
şimdi yağmur falan eskisi gibi korkutmuyor.

belki faydası olur kullanıcı arkadaşlarıma abilerime, son bakımda (20.500 km) karbüratör komple söküldü, temizlendi, + vakum lastiği delinmiş ? değiştirildi. motora güç geldi resmen
 
Son düzenleme:
Katılım
3 Eki 2007
Mesajlar
86
Pirelli sl26 modelini kullandım.Şu anda michelin sm100 modelini kullanıyorum. Benim tavsiyem pirelli michelin yağmurlu havalarda pek güven vermiyor. Bir de metzeller var.Eğer kısmet olursa bundan sonraki tercihim metzeller olacak.
 
Katılım
1 Ocak 2010
Mesajlar
773
21 ocak 2011

1 Lt 95 oktan benzin 3,96 TL
1 depo (7,5 Lt) ile 250 Km
7,5 Lt x 3,96 = 29,70 TL
Km de 0,119 TL / 11,9 kuruş
100 Km de 3 Lt.
 
Katılım
23 Eyl 2010
Mesajlar
11
arkadaşlar ön balatalar değiştirmek istiyorum nerden alaabilirim avrupa yakasındayım buz motor var ordan temin edebilirmiyim bide ben ikinci el aldım 5000 den beri yağını değiştirdim onun dışında hangi bakımlarını yaptırmam lazım tavsiyelerinizi bekliyorum tşkler
 
Katılım
13 Eyl 2006
Mesajlar
4,669
Motosikleti
Piaggio beverly 400 / Aprilia sr gt 200
Alacak arkadaşların işine yarar
şehir içi dur-kalklı kullanım max. 70 li hızlar da yakıt tüketimi
> 1 depo ile (fullll 7,5 lt) 248 km

litresi 3,9 tl den benzini hesap edince tamı tamına 117kuruş çıkıyor :silent: doğrumu bu arkadaşlar?


cub un verdiği sürüş rahatsızlığından sıkıldım şöyle yumuşak bir 125cc scootermi alsam diyorum ama arada çok yakıt farkı var

ben 10tl ile 115km gidiyorum

yani 3,7lt ile ortalama son damlasına kadar 165-170km yapıyorum

sanırım böyle devam edeceğim gibi:silent:
 
Son düzenleme:

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst