Suzuki Suzuki AN 125 HK Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
3 Eki 2007
Mesajlar
86
Depo 7,5 litre ama ben her benzin alışımda 6,5 litre alıyor onunla da 240 km yapıyor.
 
Katılım
7 Ocak 2006
Mesajlar
249
an 125 çiziklerden dolayı boyatmam lazım mavi olanların renk kodu nedir.motosikletin hiç bir yerinde bulamadım yardım eden olursa sevinirim :)
 
Katılım
1 Ocak 2010
Mesajlar
773
litresi 3,9 tl den benzini hesap edince tamı tamına 117kuruş çıkıyor :silent: doğrumu bu arkadaşlar?


cub un verdiği sürüş rahatsızlığından sıkıldım şöyle yumuşak bir 125cc scootermi alsam diyorum ama arada çok yakıt farkı var

ben 10tl ile 115km gidiyorum

yani 3,7lt ile ortalama son damlasına kadar 165-170km yapıyorum

sanırım böyle devam edeceğim gibi:silent:

Tavsiye ederim motorumdan almanı

---------- Mesaj ekleme zamanı: 22:53 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 22:47 ----------

an 125 çiziklerden dolayı boyatmam lazım mavi olanların renk kodu nedir.motosikletin hiç bir yerinde bulamadım yardım eden olursa sevinirim :)

(Benim an 125 de mavi)
Renk kodu diye birşey yok, ben yana yakına heryere soruşturdum, geçen yaz
Topkapı sanayide oto boyacıda karışım ile rengi çok hafif farkla tutturduk, boyanın yarısı ile benden önceki sahibinin çiziklerden dolayı rengini tutturamadan boyattığı yan grenajları+shad çantayı boyattım, yarısıda bende saklı, kötü günler için saklıyorum :)

---------- Mesaj ekleme zamanı: 22:59 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 22:53 ----------

ee şimdi aradaki 1lt ye ne oldu kim doğru kim yanlış :silent:

depo 7.5 mu 6.5 lt mi?

(boştan doluya)

Kim nerede ve nasıl kullanıyor bilmem,
ancak max. 1500 km de bir bakıma soktuğum motorumla ben istanbul içinde yaktığım tüketim değerlerini yazdım,
depoyu tamamen sıfırlayıp (tabi çantada yedek benzinle gezerek) doldurdum, tam 7,5 litre alıyor, ve bitene kadar 250 km gitti,
Trafikten arınmış (istanbul dışı), full dur-kalk ın olmadığı ve 50 li hızları geçmeyen kullanımda rakam ne olur test edemedim daha :(
 
Katılım
13 Eyl 2006
Mesajlar
4,669
Motosikleti
Piaggio beverly 400 / Aprilia sr gt 200
bi otomatik 100 cc üzeri scooter ın yakıt sarfiyatı açısından İnnova ile yarışabilmesi imkansız.

Syglr

evet malesef öyle.
performans olarak da innovadan süratli ve performanslı olsa belki yine düşünürdüm.

tek kıl olduğum konu ayaklarıma su ve çamur gelmesi ve rüzgar gelmesi tek sorunum bu :farao:

onun için bi değerlendirme yapmıştım teşekkür ederim.
 
Katılım
14 Ara 2010
Mesajlar
73
arkadaşlar bende 2008 model 7.000 km civarında tertemiz siyah Suzuki AN 125HK var. sadece yazları kullandım ve şu an yazlığım olan bursa karacabeyde duruyor.

daha ilan açmadım ama satacağım. yaza doğru satacağım için ilan koymadım daha biryere. ama ilgilenen olursa özel mesaj atabilir... düşündüğüm fiyat. 2.500 TL. az bir pazarlık payı olabilir.

Bilginiz olsun diye yazayım dedim düşünenlere... satma sebebimde racing motor aldığım için ve bunu artık kullanmayacağım içindir.. bu düşündüğüm fiyatta şu an için geçerlidir. yaza doğru yükselteceğim... Herkese keyifli günler...
 
Katılım
29 Tem 2010
Mesajlar
1,347
Arkadaşlar merhaba, sizden bi konu hakkında yardım almak istiyorum..
Suzuki an 125 hk siperlik camının ölçülerini bana verebilecek bir arkadaş varmı?? alt ve üst nokta genişliğini ve uzunluğunu..
Şimdiden tşk ederim.. CBF 150 siperlik camı büyük geldi.. şimdi sıra suzukininlini denemekte..
benim deer 152 motosikletimde bi kaç değişiklik yapacaz da
 
Katılım
27 Mar 2007
Mesajlar
219
Motosikleti
Hyosung GT 250 Comet, Aprilia Scarabeo 200ie
Arkadaşlar merhabalar,
Bu aralar şehiriçi kullanım için bir scooter arıyorum ve bildiğim kadarıyla en sorunsuzlardan biri de An125hk. Şimdi bu motor hakkında en iyi fikir sahibi olan kişiler olan sizlere bazı sorularım olacak;
Bu motorun kronik olarak değerlendirebileceğiniz sorunları nelerdir?
Parçalarının (bakımda rutin değişenler ve kaza ya da yatma sebebiyle değişmesi gerekenler) fiyatları nasıldır?
2 kişi ile ortalama 80-90km/h hız yapılabilir mi?
İkinci el alırken nerelerine bakmam ve nelere dikkat etmem gerekir? Özellikle önereceğiniz birşey var mı?
 
Katılım
23 Eyl 2010
Mesajlar
11
Arkadaşlar merhabalar,
Bu aralar şehiriçi kullanım için bir scooter arıyorum ve bildiğim kadarıyla en sorunsuzlardan biri de An125hk. Şimdi bu motor hakkında en iyi fikir sahibi olan kişiler olan sizlere bazı sorularım olacak;
Bu motorun kronik olarak değerlendirebileceğiniz sorunları nelerdir?
Parçalarının (bakımda rutin değişenler ve kaza ya da yatma sebebiyle değişmesi gerekenler) fiyatları nasıldır?
2 kişi ile ortalama 80-90km/h hız yapılabilir mi?
İkinci el alırken nerelerine bakmam ve nelere dikkat etmem gerekir? Özellikle önereceğiniz birşey var mı?

Sorduğun bi iki soruya ben cvp vereyim
1.kronik sorunuylan 7 bin km dir karşılaşmadım (benzin yağ) dışında:)
2.iki kişi tabikide yapabilirsiniz ben 100 km hız bile yapıyorum
3.ikinci el alırken motorun sesi titremesi lastikleri en ufak kırığında fiyat göz önünde bulundurun parçaları pahalı ben alırken ön farlan grenaj arasındaki boşluk gözüme çarpmadı meyer çentikleri kırıkmış fiyatı 140 tl yani kısacası km sine bakın çok çizik olmasın gerisi koy benzini ticari taksilere dikat et ve arkana bakmadan devam et şimdiden hayırlı olsun.benden bu kadar kardeş daha iyi bilgisi olan elbete vardır umarım cvp alırsın .
 
Katılım
3 Eki 2007
Mesajlar
86
Arkadaşlar merhabalar,
Bu aralar şehiriçi kullanım için bir scooter arıyorum ve bildiğim kadarıyla en sorunsuzlardan biri de An125hk. Şimdi bu motor hakkında en iyi fikir sahibi olan kişiler olan sizlere bazı sorularım olacak;
Bu motorun kronik olarak değerlendirebileceğiniz sorunları nelerdir?
Parçalarının (bakımda rutin değişenler ve kaza ya da yatma sebebiyle değişmesi gerekenler) fiyatları nasıldır?
2 kişi ile ortalama 80-90km/h hız yapılabilir mi?
İkinci el alırken nerelerine bakmam ve nelere dikkat etmem gerekir? Özellikle önereceğiniz birşey var mı?

Bende 18000 km devirdim daha herhangi bi kronik problem yaşamadım. İkinci el alırken bi güvendiğin ustaya veya yetkili servise göstermekte herzaman fayda olacağını düşünüyorum.,Hız konusuna gelince ideal hızı 80-90 ama 115 kadar çıkıyor.Rutin bakımlrda yağ ve yağ filtresi değişiyor.Yedek parça konusuna gelince artık servisler dışında hem grenaj hem diğer parçalarına ulaşabiliyorsun.Yetkili servisde yedek parça fiyatları biraz tuzlu örnek kayışı 95 lira buz motorda ( Mıtsuboshi )Peşin 50 tl ye alabiliyorsun. Yağ filtresi de yan sanayi 8 tl den başlıyor yetkili serviste 22,5 tl.
 
Katılım
27 Mar 2007
Mesajlar
219
Motosikleti
Hyosung GT 250 Comet, Aprilia Scarabeo 200ie
Arkadaşlar sorularıma cevap veren tüm dostlara teşekkür ederim. Kısmetse mayıs ayı gibi bir scooter almayı planlıyorum. An 125hk da tercihlerim içinde değerlendireceğim bir model olacak.
 
Katılım
25 Haz 2008
Mesajlar
22
Motorun ön göğüs kısmının rengi açıldı.Gri renge döndü,aslında brandalı olarak duruyor ama, eski haline getirebilirmiyiz acaba.
 
Katılım
23 Eyl 2010
Mesajlar
11
aynı soruyu bende soruyorum bulursan haberimiz olsun pls foruma yazarsın.fiyatını felanda.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst