- Katılım
- 1 Ocak 2010
- Mesajlar
- 773
piyasada zor bulursun, yetkili servisten alman gerekli,çıkma falan bulursan şanslısın, nerde oturuyorsun
arkadaşlar merhaba benim an125in on kısımda problem var 8 çizerek gidiyor.Öncelikle alt mesnet değişicek AN125lerde bu problem oluyo dendi sonra motorcu bir arkadaşıma goturdum direksiyon vidasını sıktı motor düzeldi ama bikaç gun sonra motor yine yalpalamaya basladı. Başına böyle bişey gelen var mı siz ne diyosunuz
Gidon somunların çok sıkı anladığım kadarıyla.... Aynı şekilde giderken sola doğru manevra yaptığında da aynı şekilde sola da yatıyorsa tek nedeni gidon vidası çok sıkı.. :cat:motosikletin sağa yatma sorunu benim motosiklette de var acaba üzerindeki korumu demirinden midir yoksa başka bir problemimi var birtürlü çözemedim motosikleti sola yatırarak sürmekten bıktım servise götürdüm bunda bişey yok ok gibi gidiyor dediler ustayı arkama aldım elimi saldım pat sağa yattı motorsiklet sende bi problem vardıbende birde 125 cc repsol var onda bi problem yok fakat bu scooter nedense sağa yatıyor acaba balans ayarından olabilir mi
3 şey eksikliğinden performans düşüyor...birde alper abi benim motosikleti seriliğinin azalması ve çekişten düşmesi problemi ile servise götürdüm motorun önündeki yağ koymak veya buji değiştirmek için açılan plastik kapağı açıp sübab ayarı lazım buna dedi motosiklet 18250 km de daha önce hiç bir ayar yapılmadı karbüratör sübab vs doğrumu diyor yoksa zaten servise gelmiyor yağını kendi değiştiriyor elime düşmüşken ne koparırsam kardır gözü ile mi yaklaştıki usta bu sübab ayarı kaç km de bir yapılır neden bozulur bu sübab ayarı sana zahmet bilgi verirmisin
3 şey eksikliğinden performans düşüyor...
1 hız bilyaları (BAGA deniyor..)
2 hava filtresi
3 kayış...
bunlara baktır..Eğer sağlamlarsa güzel bir karbüratör temizliği ve aayarı işini halleder... Sübap ayarı falan hikaye... :cat:
teşekkür ederim abi artık sanayide herhangi bir ustada karbüratöre bi baktırayım inş sübablarla ilgili bir durum yoktur motorun normal seyir halinde bi problem yok zaten ilk 0 dan 50 ye çıkarken bir problemi var çok zor hızlanıyor motor bayılıyor gibi oluyor sonra ne oluyorsa motorun sesi bir anda normale dönüyor rahatlıkla 90 100 km hıza çıkıyor hiç bişey anlamadım bakalım inş eski seriliğine döner
Hız bilyası (BAGA) nın lastikleri aşınmıştır... Devamlı hız durumunda açık kaldığından hızlanması gecikir.... Gaza dokunur dokunmaz motor hareket eder... :cat:
ilk kalkışta sallamada oluyor abi titriyor birde 80 km hızdan sonra bariz bir şekilde motorda titreme ve sanki bişeyler bir yere sürtüyormuş gibi hissediyorum motorda