Suzuki Suzuki AN 125 HK Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
1 Ocak 2010
Mesajlar
773
piyasada zor bulursun, yetkili servisten alman gerekli,çıkma falan bulursan şanslısın, nerde oturuyorsun
 
Katılım
21 Tem 2010
Mesajlar
2
selamlar arkadaşlar bende süzüki an bakıyorum ikinci el sıfırına güç yetmez param ancak ikinci ele yetiyor bundan önce bi mondial 150 zc ye bakmıştım onla ilgilendim sonra süzükkide karar kıldım tabi onu sıfır alıcaktım şimdi süzükinin 2 el fiyetları nasıldır en üygün nasıl alınır tam bilmiyorum sahibinden.comda baktım genelde 2,500 liraya falan gidiyor ben şü ilanı gördüm nasıl sizce:

http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-suzuki-an-125-hk-suzuki-an-125-cok-temiz-orjinal-bakimli-ekonomik-yakit/detay


bide honda beat var
http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-honda-beat-kappa-on-cam-shad-top-case-li-super-temiz-beat/detay
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL
O suzuki o fiyata pahalı..Hem çantası yok hem de koruma demiri yok... 100 lira fazla olsun tam olsun....

Suzukilerin hepsi 2007 modeldir..Türkiyeye hiç bir tane 2008 modeli gelmedi sana ön bilgi.... Ama trafiğe çıkışları 2008 den başlar..

Motor olarak şahane... benimkide 14500 km de.. Sorunsuz ve şehir içi dışı kullanımı çok rahat ve güvenli scooter...

Yaptığım km nin 10.000 km sini uzun yolda yapmışımdır... Güvenerek çıkabilinir...:cat:
 
Katılım
16 Eyl 2008
Mesajlar
5
Merhabalar,

Arkadaşlar uzun zamandır formda yazmıyordum. 10 yıldır İstanbul da yaşıyorum ancak bir türlü fırsat bulup ta Edirne tarafına çıkamamıştım. İş gereği tekrar Antalya dönüşü hazırlıklarına başladığımız bu dönemde eşimle birlikte akşam otururken dedik sabah gidelim mi

Aldık küçük bir çanta cumartesi sabah kontak açtık Tem oto yolundan Edirne ye doğru koyulduk yollara 3.5 Saatte Edirne de ciğer sofrasında bulduk kendimizi

O gece Öğretmenler evinde konakladık ve Ertesi gün meriç kıyısından bir tur ile E-5 üzeri Lüleburgaz-Tekirdağ (köftesini yedikten sonra)-Marmaraereğlisi dolaşarak Florya da çay içip eve geldik.

Fotoğrafları ekleyemedim ancak bir yolunu bulursam ekyeceğim

Toplamda bir 570 ile 600 arası oldu km 45 tl ile git gel
 
Katılım
22 Tem 2009
Mesajlar
195
arkadaşlar merhaba benim an125in on kısımda problem var 8 çizerek gidiyor.Öncelikle alt mesnet değişicek AN125lerde bu problem oluyo dendi sonra motorcu bir arkadaşıma goturdum direksiyon vidasını sıktı motor düzeldi ama bikaç gun sonra motor yine yalpalamaya basladı. Başına böyle bişey gelen var mı siz ne diyosunuz
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL
arkadaşlar merhaba benim an125in on kısımda problem var 8 çizerek gidiyor.Öncelikle alt mesnet değişicek AN125lerde bu problem oluyo dendi sonra motorcu bir arkadaşıma goturdum direksiyon vidasını sıktı motor düzeldi ama bikaç gun sonra motor yine yalpalamaya basladı. Başına böyle bişey gelen var mı siz ne diyosunuz


sAllamayı ellerini bıraktığın zaman mı yoksa normal ilerlerken mi yapıyor?...

Eğer ellerini bıraktığında yapıyorsa lastiklerin balansı bozulmuş...

Normal kullanımda yapıyorsa ya teker bilyaları ya da gidon bilyalarında boşluk var....

Amortisörlerinde kaçak varmı?... Az da olsa amortisörler de etki eder... :cat:
 
Katılım
22 Tem 2009
Mesajlar
195
Ellerim gidondayken yapıo bıraktığım zaman da direk sağa yada sola yatıo motor.Normal düz yolda giderken sürekli sallanma durumu var.Deniz tutması gibi motor tutuyodu hatta ilk zamanlar. Amortisörlerin durumunu bilmiorum ama normal gözüküo. Gidon bilyasındansa değiştirmek mi lazım bilyaları?
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL
Gidon yatak bilyaların gevşemiş... Basit bir işlemle sıkılması lazım....
 
Katılım
23 Ağu 2008
Mesajlar
212
motosikletin sağa yatma sorunu benim motosiklette de var acaba üzerindeki korumu demirinden midir yoksa başka bir problemimi var birtürlü çözemedim motosikleti sola yatırarak sürmekten bıktım servise götürdüm bunda bişey yok ok gibi gidiyor dediler ustayı arkama aldım elimi saldım pat sağa yattı motorsiklet sende bi problem vardı :D bende birde 125 cc repsol var onda bi problem yok fakat bu scooter nedense sağa yatıyor acaba balans ayarından olabilir mi
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL
motosikletin sağa yatma sorunu benim motosiklette de var acaba üzerindeki korumu demirinden midir yoksa başka bir problemimi var birtürlü çözemedim motosikleti sola yatırarak sürmekten bıktım servise götürdüm bunda bişey yok ok gibi gidiyor dediler ustayı arkama aldım elimi saldım pat sağa yattı motorsiklet sende bi problem vardı :D bende birde 125 cc repsol var onda bi problem yok fakat bu scooter nedense sağa yatıyor acaba balans ayarından olabilir mi
Gidon somunların çok sıkı anladığım kadarıyla.... Aynı şekilde giderken sola doğru manevra yaptığında da aynı şekilde sola da yatıyorsa tek nedeni gidon vidası çok sıkı.. :cat:
 
Katılım
23 Ağu 2008
Mesajlar
212
birde alper abi benim motosikleti seriliğinin azalması ve çekişten düşmesi problemi ile servise götürdüm motorun önündeki yağ koymak veya buji değiştirmek için açılan plastik kapağı açıp sübab ayarı lazım buna dedi motosiklet 18250 km de daha önce hiç bir ayar yapılmadı karbüratör sübab vs doğrumu diyor yoksa zaten servise gelmiyor yağını kendi değiştiriyor elime düşmüşken ne koparırsam kardır gözü ile mi yaklaştıki usta bu sübab ayarı kaç km de bir yapılır neden bozulur bu sübab ayarı sana zahmet bilgi verirmisin
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL
birde alper abi benim motosikleti seriliğinin azalması ve çekişten düşmesi problemi ile servise götürdüm motorun önündeki yağ koymak veya buji değiştirmek için açılan plastik kapağı açıp sübab ayarı lazım buna dedi motosiklet 18250 km de daha önce hiç bir ayar yapılmadı karbüratör sübab vs doğrumu diyor yoksa zaten servise gelmiyor yağını kendi değiştiriyor elime düşmüşken ne koparırsam kardır gözü ile mi yaklaştıki usta bu sübab ayarı kaç km de bir yapılır neden bozulur bu sübab ayarı sana zahmet bilgi verirmisin
3 şey eksikliğinden performans düşüyor...
1 hız bilyaları (BAGA deniyor..)
2 hava filtresi
3 kayış...

bunlara baktır..Eğer sağlamlarsa güzel bir karbüratör temizliği ve aayarı işini halleder... Sübap ayarı falan hikaye... :cat:
 
Katılım
23 Ağu 2008
Mesajlar
212
3 şey eksikliğinden performans düşüyor...
1 hız bilyaları (BAGA deniyor..)
2 hava filtresi
3 kayış...

bunlara baktır..Eğer sağlamlarsa güzel bir karbüratör temizliği ve aayarı işini halleder... Sübap ayarı falan hikaye... :cat:

teşekkür ederim abi artık sanayide herhangi bir ustada karbüratöre bi baktırayım inş sübablarla ilgili bir durum yoktur motorun normal seyir halinde bi problem yok zaten ilk 0 dan 50 ye çıkarken bir problemi var çok zor hızlanıyor motor bayılıyor gibi oluyor sonra ne oluyorsa motorun sesi bir anda normale dönüyor rahatlıkla 90 100 km hıza çıkıyor hiç bişey anlamadım bakalım inş eski seriliğine döner
 
Katılım
18 Eyl 2008
Mesajlar
108
merhaba arkadaşlar suzimi 2 ay önce suzuki chopper ile değiştirdim adı yine suzi fakat bu arkadaş biraz daha güçlü herkese iiii yolculuklar dilerim
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL
teşekkür ederim abi artık sanayide herhangi bir ustada karbüratöre bi baktırayım inş sübablarla ilgili bir durum yoktur motorun normal seyir halinde bi problem yok zaten ilk 0 dan 50 ye çıkarken bir problemi var çok zor hızlanıyor motor bayılıyor gibi oluyor sonra ne oluyorsa motorun sesi bir anda normale dönüyor rahatlıkla 90 100 km hıza çıkıyor hiç bişey anlamadım bakalım inş eski seriliğine döner

Hız bilyası (BAGA) nın lastikleri aşınmıştır... Devamlı hız durumunda açık kaldığından hızlanması gecikir.... Gaza dokunur dokunmaz motor hareket eder... :cat:
 
Katılım
23 Ağu 2008
Mesajlar
212
Hız bilyası (BAGA) nın lastikleri aşınmıştır... Devamlı hız durumunda açık kaldığından hızlanması gecikir.... Gaza dokunur dokunmaz motor hareket eder... :cat:

ilk kalkışta sallamada oluyor abi titriyor birde 80 km hızdan sonra bariz bir şekilde motorda titreme ve sanki bişeyler bir yere sürtüyormuş gibi hissediyorum motorda
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL
ilk kalkışta sallamada oluyor abi titriyor birde 80 km hızdan sonra bariz bir şekilde motorda titreme ve sanki bişeyler bir yere sürtüyormuş gibi hissediyorum motorda

Bişeylerin sürtmesi gibi olan şey hepsinde oluyor..Önemli bişey değil... Yüksek hızda kayış ses yapar... Her scooterda geliyor o ses... :cat::cat:
İlk kalkıştaki sallamayı biz dereden geçerek gidermiştik... Balatalar kurum yapınca yapıyor sallamayı...
3 tane An vardı..Hepsinde salllama vardı...Hatta çırpma... Kalkışta nerdeyse teker yapıyordu...
Hepsi aynı dereden geçince sallama falan kalmadı... :queen::queen: Hatta bir arkadaş motor çalışırken su ile yıkıyordu balatalarını.... :p:p
O şimdi asker... :p

Serviste kapağı açınca görünür kurumlar.... 5 dakikalık iş... :cat::cat:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst