

Toksom kardeşim yok daha neler :queen: :queen: :queen:
Ben bu servislere güvenmiyorum dostum ilk yağ değişimimi onlara yaptırdım.
Yağın markası ne abi dedim abi markayı boşver hayabusalara bile bunlardan koyuyoruz dediler :farao: :farao: :farao:
Ya varmı böyle bişey

r:
Adam yağ filtresi yok dedi sonra ona süzgeç dedi ya

r:

r:
Şimdi nasıl güvenip vereyim sen söyle Allah aşkına.
Walla dostum abimin elektrikçi dükkanı var alet edavat yönünden şanslıyım (hani buji değiştirecek olsam buji anahtarı da var )

Kendim zaten makina tamircisiyim yani çalıştığım şirkette teknik servisim.
Biliriz yani pense tornavida tutmayı (ya ammada mütevaziyim ha )
Motorsikletten scooterdan anlamam ama elimizden geldiğince yaparız içimizde rahat eder be dostum napalım.
---------- Mesaj ekleme zamanı: 09:31 AM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 09:23 AM ----------
Yağ filtresini ben daha almadım. Gittiğim yerde yokmuş. Yücel motora gidip bakıcam bide orada vardır büyük bir ihtimal.
Sen yağ filtresini kaça ve nerden aldın ?
Peki bu yağ filtresi tel bir malzemeden yapılmış basit bir şeymi yani kompresörle hava tutttuğumuzda yada yıkasak temizlenecek birşeymi? Yoksa böyle içi süngerli falan daha kompleks bişeymi ?
Yağ ve yağ filtresi değişimimde fotoğrafları çekip koymaya çalışıcam. İnşallah yapabilirim.
Hepinize kazasız sürüşler iyi forumlar