- Katılım
- 2 Haz 2008
- Mesajlar
- 68
Arkadaşlar motorumu yazlığa yolladım aylardır binemiyorum ve motorumu özledim inanın yukarıda bi kaç yazı okudum korkmayın paniğe kapılıp satmak isteyende bana ulaşsın alıcısı var merak etmeyin . Bu motorların parçalarınıda disbiritörü 10 yıl getittirmek durumunda bu motorlar çok tutuldu peki bunu getirmiyicekte suzuki scoter olayına sonmu verecek bunları ewet fiatları başta yüksek olduğu ve tr ye 3000 adet getirdiği için çin mallarına fiat oranı ile satmakta zorlandı şimdi ise herkez suzuki scoter soracak ve buna bi çözüm bulacaktır artık millet bilinçlendi gene suzuki alacak şuan bana büyük bi scooter versen ben gene 125lik an suzukimden vaz geçmem kaç kere kaldırımdan inerken düştüm ama ayağa kalktım oysa 2 tane tanıdığım insan burgmanla kaldırımdan inerken düşmüş ve kalçasında platinle dolaşıyo bu yüzden evet küçük ama pratik ve bu tip bi olaydada güvenli yazdan beri özlemişim be bu formu kim bilir ne yazılar ne anılar paylaştık formu okuyan arkadaşlar daha da bilinçlendi bu ekonomik krizdede bence çoğu insan suzuki an 125 e binecek arabalarını satıp ve mecburen .
ayrıca ben 86 kiloyum ve düz yolda otobanda bu motorla 115 i gördüm 120 yi görmedim bu sadece bi deneme idi onun dışında zaten keyif için biniyorum sakın sizde gazı kapatıp gitmeyin vucudunuz kaportanızdır unutmayım . şimdiden herkese selamlar eskilerden çok kimse yok sanırım.
ayrıca ben 86 kiloyum ve düz yolda otobanda bu motorla 115 i gördüm 120 yi görmedim bu sadece bi deneme idi onun dışında zaten keyif için biniyorum sakın sizde gazı kapatıp gitmeyin vucudunuz kaportanızdır unutmayım . şimdiden herkese selamlar eskilerden çok kimse yok sanırım.