- Katılım
- 9 Ocak 2009
- Mesajlar
- 23
aynen o hava vardı zaten markasını hatırlamadığım büyük bir motora bakıyorlardı banada 16-17 yaşlarında birini yolladılar anlattığım gibi yağ değişimi 50 tl ye geldi
valla arkadaşlar bugün suzukiye msj atacağım bu forumdan bahsedeceğim herkesin motorundan memnun fakat servisin sıfır olduğundan insanların ne koparırsam kardır gözüyle baktıklarından ve bakımları her servisin farklı söylediğinden bu durumun suzuki markasının bana göre imajını zedelediğini ve lütfen bakımlarla ilgili düzgün bilirkişi tarafından detaylı bir bilgi verilmesini isteyeceğim