Suzuki Suzuki AN 125 HK Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
1 Eyl 2008
Mesajlar
340
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Son hızı kaç diye soracağım ama yanlış anlamayın hız meraklısı oldugum veya hız yapmak istediğimden değil bana hızlı mı gelir veya yavaşmı kalır diye soruyorum gerçi yavaş kalmayacağından eminimde hızlı kaçmasın. Kaçtır son hızı ?
 
Katılım
3 Eki 2007
Mesajlar
86
benim gördüğüm 110 ama 120 yaptığını söyleyenlerde var ancak 90 dan sonra biraz ağır hızlanıyor.80-90 lı hızlarda güvenli bi şekilde gidebiliyorsun.
 
Katılım
1 Eyl 2008
Mesajlar
340
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
İlk defa kullanan bir kişiye fazla hızlı kaçmaz sanırım ?
 
Katılım
23 Mar 2008
Mesajlar
384
cadence

Cadence
Bizimkileri ikna etmeye çalışıyorum bu aralar. Bakalım yaza doğru ikna edebilirsem küçük te olsa bi motosiklet almak istiyorum.

Suzuki AN 125 HK 'nın şu özellikte olsa daha iyi olurdu dediğiniz bir eksiği var mı ?

Biliyorum kaç sayfadır alacak olanlara tavsiye ediyorsunuz ama adettendir. Alacak olanlara tavsiye edermisiniz


Cadence kesinlikle tavsiye ediyorum.. daha iyi olabilecek pek çok özelliği var tabi en başta küçük lastikler (ki gerçekten küçükler )

Ama alırken fiyat/kalite/amaç hepsni iyice değerlendirmek lazım, benim için en iyisiydi..

hızı çok iyi hatta fazla bu mototr için, ama hız gerçekten önemli çünkü bazı durmlarda durarak değil tehikelerden hızlanarak kaçıyorsun gerçekten önemli, eğer yeteri kadar hızlı değilse e-5, gibi ya da hızlı trafiğin olduğu geniş yollar da perişan olursun...

Ben tüm yaz kullandım, hatta forumun eski sayfalarına bakmışşan sadece şehir içi değil tek ve çift kişi olarak bursa, yalova, bandırma vs. gittim gezdim...uzunyolu pek tavsiye etmememkle birlikte şehiriçi için bir ilaç ve resmen insanı tüm sıkıntılardan kurtaran küçük bir canavar gibi..

Trafiği düşünmüyorsun yakıtı düşünmüyorsun nereye park edecem sorunu yok, alışveriş merkezlerinin hepsi ücretsiz, ücretli olanlar da kenardan ücretsiz geçiyorsun :)

yani ne için düşündüğün önemli olmakla birlikte şiddetle tavsiye edebileceğim bir scooter AN 125 ve fiyat/kalite/konfor açısından rakibi yok (dikkat hepsi beraber tutup çekmeyelim lütfen) ...

Selamlar Kolaylıklar
 
Son düzenleme:
Katılım
1 Eyl 2008
Mesajlar
340
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Küçük cc li tasarımı güzel kolay kullanılabilen ne çok yavaş ne çok hızlı şehiriçinde gezmek için :)
 
Katılım
23 Ağu 2008
Mesajlar
212
Bizimkileri ikna etmeye çalışıyorum bu aralar. Bakalım yaza doğru ikna edebilirsem küçük te olsa bi motosiklet almak istiyorum.

Suzuki AN 125 HK 'nın şu özellikte olsa daha iyi olurdu dediğiniz bir eksiği var mı ?

Biliyorum kaç sayfadır alacak olanlara tavsiye ediyorsunuz ama adettendir. Alacak olanlara tavsiye edermisiniz ? :cherry:


dostum bende eylülden beri kullanıyorum 0 problem hatta bi kere düştüm motorla birlikte 15 20 mt süründüm koruma demirleri motoru kayma yatma devrilmede tamamen koruyor fakat direk karşıdan yada arkadan çarpmalarda korurumu bilmem düştükten sonra motorlar genelde stop eder bu hala çalışıyordu düş kalk bin devam et sayılı motorda olur biri ktm dir biride bu heralde :D yanlız sana tavsiyem alırsan eğer motoru aldığın yerde koruma demirini taktırmandır. Birde lastikler ilk başlarda biraz sıkıntı çıkarıyor fakat km yaptıkça düzeliyor ben lastikleri pirelli sl 26 modeli ile değiştirmiştim aynı motordan bir arkadaşımda var o değiştiremedi fakat lastikler onun motordada kaymayı baya kesti şimdilik bir problemi yok motorun, her yönü ile + sı olan bir motor
 
Katılım
12 Tem 2007
Mesajlar
2,743
Suzuki AN125 HK kullanıcıları

Bır sure once o zaman kullandıgım nıckımı yani by_moto yu ıptal ettırıp Cadence uyelıgımı almıstım sonradan yenıden bu nıckıme donmek ıstedım ve dondum.

Bunları neden yazıyorum : Konuya gırersınız bakarsınız kı Cadence kendı ıstegı uzerıne ayrılmıs sıteden. Suphe bırakmak ıstemem acaba bızle dalga mı gectı vs. dıye. :)
 
Katılım
24 May 2008
Mesajlar
23
Arkadaşlar,

Uzun zamandır forum'a girmiyordum, kaza geçirenlere geçmiş olsun dileklerimi sunar, yeni gelenlere hoş geldiniz derim.

Şu anda 6000 KM deyim müsait bir zamanda bakıma gidicem, çekişten biraz düştü ve benzin yakmaya başladı sanırım hava filtresi tıkalı veya yırtık. Motoru satıp büyütmeyi ara ara bende düşünüyorum ama trafikte büyük motorların karşılaştıkları zorlukları görünce vaz geçiyorum.
 
Katılım
27 Haz 2008
Mesajlar
145
Bizimkileri ikna etmeye çalışıyorum bu aralar. Bakalım yaza doğru ikna edebilirsem küçük te olsa bi motosiklet almak istiyorum.

Suzuki AN 125 HK 'nın şu özellikte olsa daha iyi olurdu dediğiniz bir eksiği var mı ?

Biliyorum kaç sayfadır alacak olanlara tavsiye ediyorsunuz ama adettendir. Alacak olanlara tavsiye edermisiniz ? :cherry:
kesinlikle başka bir motora bakma inanki ben 3 ay bindim hemde kavacıktan - dudulluya gittim geldim tem den hiçbir zorluk yaşamadım şöyleki rüzgarda biraz sarsılıyordun onun dışında mükemmel gittim geldim.benim satma nedenim biraz küçük geliyordu ...
 
Katılım
28 Eyl 2008
Mesajlar
83
ben en kötü yanını ve eksigini söylemeyi unutmuşum:LASTİKLER
bugün kaydım ve düştüm de bi yazayım dedim..allahtan akan trafikte egildim..
aman dikkat bizim lastikler kötü..yerler de yaşsa 2 kere dikkat..
lastikleri degiştirmeyi uzun süredir düşünüyorum ama kriz beni de vurdu:)
bakalım ne olcak bu gidiş...
kazasız sürüşler...
 

CBA

Katılım
19 May 2008
Mesajlar
1,601
yaa zaten şu scooterları fabrikayson iyi lastik taksalar şaşarım benim eski beattede,dylandada öyle bi lastik varki evlere şenlik çok kötü yaa

ne zaman şöyle fabrikasyon çıkışı markalı kalite bi lastik görcez yahu.
 
Katılım
23 Ağu 2008
Mesajlar
212
üreticilerde 2500 3000 tl arasında motor yapıp satıyorlar çalabildikleri her parça kardır gözüyle bakıyolar heralde ben pirellilerin tanesini 30 tl ye taktırmıştım fabrika anlaşıp binlerce alınca o lastiğin fiyatı 10 tl ye kadar düşer adam gibi lastik takıp yollasalar motorun fiyatı 50 ytl oynamaz diye düşünüyorum
 
Katılım
23 Mar 2008
Mesajlar
384
Lastikler hk.

Arkadaşlar ne yazık ki bu lastik meselesi gerçekten üreticilerin bir utanmazlığı, daha öncede yazmıştım, arkadaşın 8.000 YTL ye aldığı piaggio scoterin üzerindede aynı marka lastik bizim scoterla yapacak bir şey yok o konuda...

yalnız size şunu da söylemek istiyorum, forumdaki uzun tartışmalardan sonra arkaşımın AN 125 ine pirelli sl 26 lastikler aldık şu an o lastiklerle 1000 km kadar da yaptı...

iki defa ıslak zemin testi yaptım tamam bu lastik kadar hop diye kaymıyor ama o da kayıyor belli bir limite kadar tutuyor o da, yani sonuçta minicik tekerin üzerindesiniz yere temas eden nokta belki 10 cm2 bile değil,

ben o yuzden çok zorda kalmadıkça yağmurlu havalarda binmemeye çalışıyorum, eğer yol uzunsa zorda kalsam da binmiyorum...

Birde şu E-5 teki kazalar çok korkuttu beni açıkçası, tamam medya da abattı biraz ama sonuçta bu kazalar oldu....İstanbulda ki araç şoförlerinin motorsiklete zerre kadar saygısı yok...

Bu imaja tabi sağolsun hiç bir kuralı dinlemeyen kurye arkadaşlar ile kebapçı/sucu/pizzacı arkadaşların da epey katkısı var.

Eşimle nasip oldu işyeri sayesinde Hollanda'ya gittik vallahi ben yaşamıyormuşum dedim, her yer bisiklet motosiklet, nasıl bir saygı var kural var, herkes gülümsüyor, sokakta herkes selamlaşıyor, ağzım açık kaldı, açık söyliyim valla bizi uyutmuşlar dedim, yok bizde aile var yok bizde misafirperverlik var hepsi laf herşeyimiz gösterişten ve oyundan ibaret geldi bana....

Neyse konuyu aştık epey burası AN 125 FORUM kusura bakmayın arkadaşlar ..çok dolmuşum demek ki
 
Katılım
18 Eyl 2008
Mesajlar
108
ben en kötü yanını ve eksigini söylemeyi unutmuşum:LASTİKLER
bugün kaydım ve düştüm de bi yazayım dedim..allahtan akan trafikte egildim..
aman dikkat bizim lastikler kötü..yerler de yaşsa 2 kere dikkat..
lastikleri degiştirmeyi uzun süredir düşünüyorum ama kriz beni de vurdu:)
bakalım ne olcak bu gidiş...
kazasız sürüşler...

erkunt cuğum geçmiş olsun

kardeş uzun zamandır bu lastik konusu gündemden hiç düşmedi ben suziyi alır almaz ertesi gün yenilemiştim yağmurda hiçbir sıkıntı olmadan biniyorum

bu rakamlar küçük rakamlar özelliklede seni düşmekten kaymaktan kaza yapmaktan kurtarıyorsa bence hemen taktır ben eski sanayide çöl den almıştım yalnız burada bir nokta daha var

bizim aldığımız pirelliler telsiz geçenlerde çivi batmış arka lastiğe lastikçi, bunlar telsiz patlayınca sıkıntı oluyor dedi biraz araştır istersen telli olanlardan takarsan ömrü çok daha uzun olur hem patlamaya karşı daha dayanıklı..


aman dikkat kardeş yağmur değil yağan resmen çamur o orjinal lastikler beş para etmez zaten arkadaşlarda gereken herşeyi yazmışlar yukarıda.


takiptesin dikkat et

kazasız belasız inşallah.
 
Katılım
28 Eyl 2008
Mesajlar
83
çok sagol zemheri abi...aslında yagmurlu havalarda binmemeye çalışıyodum fakat,bazen insan mecbur kalıyor...ilk elime para geçince motora bakım yaptırcam zaten abi km 3500e gidiyo daha yaptıramadık:( allahtan motor kaliteli de daha tık demedi,tabii riske girmemek lazım...abi ben de seni takipteyim,görüşmek üzere..
herkese kazasız belasız günler,iyi akşamlar diliyorum
 
Katılım
27 Haz 2008
Mesajlar
145
SCOOTERCİLER 5-8 ŞUBAT ARASINDA CNR DE
MOTOR FUARI VAR VE BEDAVA BİLET DE VAR YEME İÇME DE DAHİL ...GÜZEL KIZLAR PARTİ VAR ...AŞAĞIDAKİ LİNKE TIKLAYIN...
BİZ BİR ZAMANLAR TOKSOM KARDEŞ VE BİR KAÇ DEĞERLİ ARKADAŞIMIZLA BU SİTEYE ÜYE OLMUŞTUK... BEDAVA BİLETİNİZİ ALIN BELKİ CUMARTESİ GÜNÜ ORTAK BİR BULUŞMA GERÇEKLEŞTİRİP VEYA İÇERDE BULUŞUP TANIŞMA İMKANIMIZ OLABİLİR...
AHADA LİNK
http://www.suzukiscooterim.com/viewtopic.php?f=2&t=106
 
Son düzenleme:
Katılım
9 Kas 2008
Mesajlar
16
merhabalar arkadaşlar.sizin yazılarınızı okudukça alasım geliyor.telefona sarılıyorum yok hiç biyerde yok bulamıyorum.öyle olunca insan fıtık oluyo motordan soğuyor.bundan 1-2 ay önce gene araştırmıştım gene yoktu.nerden bulabilirim 2. el temiz az km(siyah) olabilir.var mı bilen duyan gören?
 
Katılım
23 Mar 2008
Mesajlar
384
karacivciv
merhabalar arkadaşlar.sizin yazılarınızı okudukça alasım geliyor.telefona sarılıyorum yok hiç biyerde yok bulamıyorum.öyle olunca insan fıtık oluyo motordan soğuyor.bundan 1-2 ay önce gene araştırmıştım gene yoktu.nerden bulabilirim 2. el temiz az km(siyah) olabilir.var mı bilen duyan gören?


sahibinden.com da bi dünya sıfır ilanı var aradın mı sen oradakileri
 
Son düzenleme:
Katılım
26 Ara 2008
Mesajlar
1,205
Bu verdiğiniz linke baktım özellikleri biraz farklı galiba 17 tekerlek ön arka disk falan neden sallamışlar.

Hem yukarıdaki arkadaşta heyecan yapmasın fiyatıda sallamışlar 2.400ytl'ye kadar bulabilirsiniz bayilerde orada 3.500 diyorduda.:)
 
Son düzenleme:

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst