Suzuki Suzuki AN 125 HK Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
27 Haz 2008
Mesajlar
145
Zemheri Kardeş Antalya çooook Sıcak Yaa
Sanayağı Gibi Eririz Orada ... Ben Boğazın Serin Sularına Alışmışım
Antalya'ya Bir Kere Gittim Abicim çok Sıcak Yazın 4 Ay Kaçacaksın Oradan Motorla Bile Gezilmez... Bak Resimlerde Bile Boş Plaj Resimleri çekmişiniz.demekki Haziranda Falan Olsa Allah Korusun
Ama Isterseniz Buradan Buzlu Badem Gönderebiliriz.siz En Iyisi Bize Gelin Ağustosta Bile Boğazın Suları Buz Gibi Ferahlık Veriyor ...
Benim Antalyalı Kankam ın Dediği Temmuz Ağustosta Buraya Gelenin Aklına şaşayım...
 
Katılım
18 Eyl 2008
Mesajlar
108
Biz sizi soğuturuz dikkat edin herkes antalya ya gelir istanbula değil
hem biz daha uzağa işeriz tamammı....
 
Katılım
17 Ara 2008
Mesajlar
8
Arkadaşlar merhaba bugün Suzukinin sitesinde gezinirken İSTANBUL daki servisler dikkatimi çekti.Normalde 20 ye varan servis noktası 8 e düşmüş durumda heralde suzuki kemik bir servis ağı kurma çabasındadır??? Aşağıdaki linkten de servislere ulaşabilirsiniz.Tüm Suzuki kullanıcılarına duyurulur:) Ayrıca burdan CLEMENZE arkadaşıma tekrar teşekkür ederim. Çünkü yönlendirdiği servis, yukarıdaki 8 servis içine girmiş olup hala hizmetine devam etmektedir.

http://www.suzuki.com.tr/motosiklet/index.asp?sayfa=satisservis&goster=Servis
 
Son düzenleme:
Katılım
29 Eki 2007
Mesajlar
110
Arkadaşlar bu kış gününde boyle fotograflar yüklenir mi foruma :)

Valla fotofrafları görünce tam tekmil giyinip aşagı indim, İstanbulda donma tehlikesini göze alarak motorun brandasını açtım, ama suzi benden düşünceli çıktı etme abi bu havada gezilmez dedi ve çalışmadı :)

En son 15-20 gün önce çalıştırmıştım, el marşı hiç almıyor zaten , almıyor derken en ufak bir kıpırtı yok akü sökülmüş sanki, biraz ayak marşla da uğraştım gene tık yok,

Haliyle paniklemiş bulunuyorum şu an ; forumlardan falan biraz baktım, hele de istanbulda motor çalışmadan yatarsa yağ süzülür, nemden dolayı piston komple küf olur, ilk binmede yatak sarar vs. vs. korku filmi giib valla :)

Arkadaşlar yapılacak bir şey var mı şu an; Ben akünün bittiğini düşünüyorum onu söküp bi şarz ettirip yeniden deneyeceğim, dedikleri gibi motor çalışmadan iki ay yatarsa bir şey olur mu , paniğe gerek var mı ,

Herkese selamlar Kolaylıklar

paniğe gerek yok , soğukta böyle yapar..birkaç gün çalıştırmayınca benim motorum da bazen çalışmıyor..ben ayakla 5-10 kere pompalayınca el marşı çalışmaya başlıyor, sonra motor çalışıyor..işe yaramazsa artık aküye bakmak lazım
 
Son düzenleme:
Katılım
26 Eyl 2007
Mesajlar
701
Arkadaşlar merhaba bugün Suzukinin sitesinde gezinirken İSTANBUL daki servisler dikkatimi çekti.Normalde 20 ye varan servis noktası 8 e düşmüş durumda heralde suzuki kemik bir servis ağı kurma çabasındadır??? Aşağıdaki linkten de servislere ulaşabilirsiniz.Tüm Suzuki kullanıcılarına duyurulur:) Ayrıca burdan CLEMENZE arkadaşıma tekrar teşekkür ederim. Çünkü yönlendirdiği servis, yukarıdaki 8 servis içine girmiş olup hala hizmetine devam etmektedir.

http://www.suzuki.com.tr/motosiklet/index.asp?sayfa=satisservis&goster=Servis

Bahsettiğiniz yetkili satış ve servis yapısı hakkında bir başlık açılmış durumdadır. Zaten organizasyon şablonu az çok belirlenmiş ve bu işi layığı ile yapabilecekler o şablona girebilmişlerdir. Dolayısıyla teşekkürü, bu firmayı işi yürütebilecek bir 3S noktası haline getiren Suzuki A.Ş. ve satış sonrası hizmetler haketmiyormu?:bounce: Ayrıca, ben gittim nimetlerinden faydalandım başka bir kullanıcıya durumu aktardım, hepsi budur:cherry:
 
Katılım
28 Eyl 2008
Mesajlar
83
herkese merhaba arkadaşlar..
antalya çok sıcak,kafamıza göre takılıyoruz,
kah mangal,kah piknik,kah şekil derken yukardan cevabımızı
aldık çok şükür:) yagmur fırtına derken sırılsıklam olduk
aksırıp tıksırıp duruyoruz...ne dersin zemheri abii? :)
cümleten iyi akşamlr,kazasız sürüşler...
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
20 Tem 2008
Mesajlar
410
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Suzuki Otomobil Pazarlama ve Ticaret AŞ'den Duyuru


“Suzuki Otomobil Pazarlama ve Ticaret A.Ş” ile Korlas Otomotiv Sanayi ve Ticaret Ltd. şti. arasındaki Yetkili Satıcılık/Yetkili Servislik ilişkisinin sona erdiğini üçüncü şahıslara bildiririz.


Suzuki

Suzuki Otomobil Pazarlama ve Ticaret A.Ş
 
Katılım
18 Eyl 2008
Mesajlar
108
herkese merhaba arkadaşlar..
antalya çok sıcak,kafamıza göre takılıyoruz,
kah mangal,kah piknik,kah şekil derken yukardan cevabımızı
aldık çok şükür:) yagmur fırtına derken sırılsıklam olduk
aksırıp tıksırıp duruyoruz...ne dersin zemheri abii? :)
cümleten iyi akşamlr,kazasız sürüşler...

Nazar biraderim nazar.....
 
Katılım
19 Nis 2008
Mesajlar
112
Nazar biraderim nazar.....

Şeker değilsiniz ya gençler, erimezsiniz... :queen:
(Wildrain gözüm, haftaya da Antalya yöresi için karla karışık yağmur duasına çıkalım bence.. baksana işe yarıyor !!! Mart'a kadar her haftasonu böyle yağış gönderirsek, bunlar mangal piknik filan yapamazlar..) :cherry:
 
Katılım
23 Mar 2008
Mesajlar
384
servisler düzenleniyor...

Jose 55 YAzmış; Suzuki Otomobil Pazarlama ve Ticaret AŞ'den Duyuru


“Suzuki Otomobil Pazarlama ve Ticaret A.Ş” ile Korlas Otomotiv Sanayi ve Ticaret Ltd. şti. arasındaki Yetkili Satıcılık/Yetkili Servislik ilişkisinin sona erdiğini üçüncü şahıslara bildiririz.

Evet Suzuki nin en tanınmış yetkili satış ve servisi KORLAS ta gitti; haftasonu gazeteler de de ilan vardı görünce şaşırdım. Suzuki motosikletin servis konusunda ciddi bir sıkıntısı vardı, Konuyu takip edenler bilir, en çok şikayet edilen konuların başındaydı servis, şimdi yeni bir yapılanma var umarım sonuçlar iyi olur...

Ancak çok azaltılması da bizlerin aleyhine olacaktır. Fiyatlar o zaman ciddi şekilde yükseliyor. İş kartele dönüyor...

Bakalım yaza kadar daha net bir tablo oluşur heralde...
 
Katılım
18 Eyl 2008
Mesajlar
108
Şeker değilsiniz ya gençler, erimezsiniz... :queen:
(Wildrain gözüm, haftaya da Antalya yöresi için karla karışık yağmur duasına çıkalım bence.. baksana işe yarıyor !!! Mart'a kadar her haftasonu böyle yağış gönderirsek, bunlar mangal piknik filan yapamazlar..) :cherry:

Gülün bakalım bi mangal fotoğrafları ekleyim ben burayada o zaman ne yapacaksınız bilmem NAZARR ETMEE NE OLURJ JALIŞŞ SENUNDE OLURJh
 
Katılım
27 Haz 2008
Mesajlar
145
Konu Dışı Ama Sıfır Km
Keeway Buldum Daha Doğrusu Araştırdım... Arn 150 Isimli Bir Serisi Var Acaba Bilgi Sahibi Olan Varmı... Suzuki An 125 Artık Pek Yok 150 Cc Bu Arn Ler Bir Göz Atın A Dostlar
Sevgi Ve En Derin Saygılarımla

Şeker değilsiniz ya gençler, erimezsiniz... :queen:
(Wildrain gözüm, haftaya da Antalya yöresi için karla karışık yağmur duasına çıkalım bence.. baksana işe yarıyor !!! Mart'a kadar her haftasonu böyle yağış gönderirsek, bunlar mangal piknik filan yapamazlar..) :cherry:
DEĞERLİ DOSTUM TESADÜFEN KATILDIĞIM YAĞMUR DUASINDA BU KADAR ETKİLİ OLACAĞIMI SANMIYORDUM... HAFTAYA BAŞKA BİR KANALDAN DALIŞ YAPACAĞIM ... BU ARADA KEEWAY 150 ARN LERE BAKTIM SIFIRLARI PEKDE FENA DEĞİL ARKAYA MANGAL DA ALIYOR :)
 
Son düzenleme:
Katılım
28 Eyl 2008
Mesajlar
83
erol abi bu keewaylar çin malı degil mi? bazı yerlerde macar malı da yazıyo fakat çin malıysa BEN OLSAM bulaşmazdım..
ama arkaya mangal alıyosa düşünülebilir:) saygılar
 
Katılım
1 Eyl 2008
Mesajlar
340
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
1.63 Boylu bir kişi bu motosikleti kullanabilir mi ?
 
Katılım
27 Haz 2008
Mesajlar
145
selamlar...

erol abi bu keewaylar çin malı degil mi? bazı yerlerde macar malı da yazıyo fakat çin malıysa BEN OLSAM bulaşmazdım..
ama arkaya mangal alıyosa düşünülebilir:) saygılar
denize düştük bir kere mecburen ne bulursak saldırıyoruz.Keeway bizim işyerinde vardı 125 lik olanı bankaya oraya buraya her yere gidiyorduk çin malı değildi ama ...
ve diğerlerine oranla daha iyiydi.suzukinin yerini hiç bir zaman tutmaz tabiiki herkes elindekinin kıymetini bilsin al sattık yerine koyamıyoruz şimdi kızıltoprakta ki motor satan yerlere baktım süper motorlar var symco yu gördüm yeni bir model yapmış beyaz süper görüntüsü var bizim suzukilerede benziyor şimdi biraz daha seçim yapmam lazım ben pek acele etmiyorum nisana kadar vaktim var... ama yamaha gördüm scooter muhteşemdi 6,400 dedi adam ama tek kelime ile işi bitirmiş adamlar...nasıl güzel nasıl güzel anlatamam beyaz ledli zenon farlar koltuk dizaynı rahatlık aynaların uyumu motor gücü nefisti yaaaa

1.63 Boylu bir kişi bu motosikleti kullanabilir mi ?
kullanır tabiiki alçak yere çok yakın bir dizaynı var üstelik ortası da açık... sana bir resim gösterecektim ama adamı yakalıyamıyorum adam cüce fakat scooter kullanıyor bizim mahallede şimdi baya yaşlandı ilk gören yabancılar şoka giriyordu ... ama hiç aklıma onun resmini çekmek gelmedi ...sen rahatlıkla kullanırsın düşünsene 1,83 boyum var ama motor altımda yok gibi duruyordu
onun için sattım zaten...
 
Son düzenleme:
Katılım
23 Mar 2008
Mesajlar
384
Keeway hakkında ?

Wildrain

.Keeway bizim işyerinde vardı 125 lik olanı bankaya oraya buraya her yere gidiyorduk çin malı değildi ama ...
ve diğerlerine oranla daha iyiydi

Wildrain dostum sen zaten binmişsin biliyorsun, ama işyerinde bir arkadaşımızın 2. motoru olarak var, bir iki deneme sürüşüde yaptım, kesinlikle gidişi duruşu konforu Suzuki'nin yerini tutmaz ve seni de motor dan soğutur. Çünkü biz su/kebap dağıtmak için almıyoruz motoru, birazı hatta epeyi keyif bizim işimizin ve açıkçası sana keyif vermeyecekse bir süre sonra eziyete dönüşebilir keeway la arandaki ilişki...

Onun için bence acele etme ve içine sinen motoru al,

Mesela altta hasta olduğum bir model, para varsa buna bineceksin yenisi 7000 YTL filan heralde, hatta bunun eski kasaları var çirkin ama fiyatları çok makul ve yeni kasa ile arasında sanırım görüntüden başka fark yok ; bu motora da bir kez bindim ve takır takır giden bir motor şaka değil motoru gerçekten tak tak çalışıyor...

http://www.sahibinden.com/cok_temiz_7000_km-39WQQaXQQ11798623WQQpXQQdisplayitem


Yamaha nın hangi modelini gördün bir de merak ettim xmax 250 diye birşey var bende ona takmış durumdayım ilk çıkanlarında kronik problemler varmış şu an o da çözülmüş durumda...


Bu arada biliyorsunuz motosiklet firmaları motoshow la olan anlaşmalarını bozmuşlar ve martta motoshow a katılmayacaklar, bu yıl hepsi motofest ile anlaşmış ve 5 şubatta CNR da başlıyor.. Tüm modelleri ayrıntılı inceleyeceğiz inşallah :) merakla bekliyorum :)
 
Son düzenleme:
Katılım
1 Eyl 2008
Mesajlar
340
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Bizimkileri ikna etmeye çalışıyorum bu aralar. Bakalım yaza doğru ikna edebilirsem küçük te olsa bi motosiklet almak istiyorum.

Suzuki AN 125 HK 'nın şu özellikte olsa daha iyi olurdu dediğiniz bir eksiği var mı ?

Biliyorum kaç sayfadır alacak olanlara tavsiye ediyorsunuz ama adettendir. Alacak olanlara tavsiye edermisiniz ? :cherry:
 
Son düzenleme:
Katılım
28 Eyl 2008
Mesajlar
83
Bizimkileri ikna etmeye çalışıyorum bu aralar. Bakalım yaza doğru ikna edebilirsem küçük te olsa bi motosiklet almak istiyorum.

Suzuki AN 125 HK 'nın şu özellikte olsa daha iyi olurdu dediğiniz bir eksiği var mı ?

Biliyorum kaç sayfadır alacak olanlara tavsiye ediyorsunuz ama adettendir. Alacak olanlara tavsiye edermisiniz ? :cherry:

şiddetle tavsiye ederim:) 6-7 aydır biniyorum hiç problemle karşılaşmadım..2-3 kere şiddetli yagmur altında uzun süre kullandım..ne istop etti ne ilk seferde çalışmamazlık yaptı...bana göre eksikleri ise 4lü flaşör yok ve yağ uyarı lambası yok...gerisi 10 numara...:cat:

denize düştük bir kere mecburen ne bulursak saldırıyoruz.Keeway bizim işyerinde vardı 125 lik olanı bankaya oraya buraya her yere gidiyorduk çin malı değildi ama ...
ve diğerlerine oranla daha iyiydi.suzukinin yerini hiç bir zaman tutmaz tabiiki herkes elindekinin kıymetini bilsin al sattık yerine koyamıyoruz şimdi kızıltoprakta ki motor satan yerlere baktım süper motorlar var symco yu gördüm yeni bir model yapmış beyaz süper görüntüsü var bizim suzukilerede benziyor şimdi biraz daha seçim yapmam lazım ben pek acele etmiyorum nisana kadar vaktim var... ama yamaha gördüm scooter muhteşemdi 6,400 dedi adam ama tek kelime ile işi bitirmiş adamlar...nasıl güzel nasıl güzel anlatamam beyaz ledli zenon farlar koltuk dizaynı rahatlık aynaların uyumu motor gücü nefisti yaaaa

erol abi senin sözettigin model galiba yeni çıkan yamaha majesty 125...süpper bi motor ama yamaha sitesindeki fiyatı 7000 civarında...öyle olunca da bakmaya bile çekiniyo insan:)
 
Son düzenleme:

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst