Arkadaşlar bu kış gününde boyle fotograflar yüklenir mi foruma
Valla fotofrafları görünce tam tekmil giyinip aşagı indim, İstanbulda donma tehlikesini göze alarak motorun brandasını açtım, ama suzi benden düşünceli çıktı etme abi bu havada gezilmez dedi ve çalışmadı
En son 15-20 gün önce çalıştırmıştım, el marşı hiç almıyor zaten , almıyor derken en ufak bir kıpırtı yok akü sökülmüş sanki, biraz ayak marşla da uğraştım gene tık yok,
Haliyle paniklemiş bulunuyorum şu an ; forumlardan falan biraz baktım, hele de istanbulda motor çalışmadan yatarsa yağ süzülür, nemden dolayı piston komple küf olur, ilk binmede yatak sarar vs. vs. korku filmi giib valla
Arkadaşlar yapılacak bir şey var mı şu an; Ben akünün bittiğini düşünüyorum onu söküp bi şarz ettirip yeniden deneyeceğim, dedikleri gibi motor çalışmadan iki ay yatarsa bir şey olur mu , paniğe gerek var mı ,
Herkese selamlar Kolaylıklar