arkadaslar daha oncede sıyah fosforlu(reflektorlu)bant ıcın yazmıstım ama ılgılenen olmadı..
neysekı bugun yıne antya eskı sanayıden bu sefer beyaz renkte reflektor bant aldım.amacım kaskımın arkasına,motorun arkasına ve bazı gorulmeye ıhtıyac olan yerle uygulama yapıcagım oncelıkle karanlık ortamda cektıgım pozlarda sıyah bantım hıc ama hıc parlamıyordu ama bu sefer ısler degıstı ve beyaz parlaması baya ıyı durumda.bakalım kaskın arkasında ve motorda nasıl durucak..
![]()
dikkat et o bantlar çok kuvettli yapıştırıcısı oluyo yapışırdığın yerden sökmek çok zor yapıştıracağın zaman iyi düşün beğenmezsem sökerim diye düşünme zor çıkıyor çıksa bile kopuk kopuk çok uğraştırıyor.. ayrıca estetik bi şekilde yapıştırırsan gündüzleride motoruna ayrı bi hava kadar,ayrıca gecelrine görünebilirlik açısından çok faydalı bi ürün eski kaskımda vardı baya parlıyor geceleri çok dikkat çekiyor.


