Forumdan Uzaklaştırıldı
- Katılım
- 20 Tem 2008
- Mesajlar
- 410
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Ya beyler motoru alalı 5 gun oldu,hıcbır sorunum yoktu taki arka kısma su tasımak ıcın sele yaptırana kadar,
2 gun motor verdıgım kısıde kaldı demırden sele ıcın ve bana geldıgıne suan asırı bır tıtreme yapıyor,surerken aynalardan arkayı goremıyorum tıtreme dolayısıyla ve on taraftan o plastık kaputtan tarrr tarr tıtremenın eksıyle ses oluyor,
servise goturcem gostercem ama önbilgi olsun dıye sızlerınde yorumlarınızı beklıyorm,herhangı bı dusme felan yok cızıgede rastlamadım ama nıye boyle olmus olabılır,suan 165 kmde,ayrıca sankı gazda yemıyor,yanı motor bana gelene kadar boyle degıldı,bı degısıklık var,
2 gun motor verdıgım kısıde kaldı demırden sele ıcın ve bana geldıgıne suan asırı bır tıtreme yapıyor,surerken aynalardan arkayı goremıyorum tıtreme dolayısıyla ve on taraftan o plastık kaputtan tarrr tarr tıtremenın eksıyle ses oluyor,
servise goturcem gostercem ama önbilgi olsun dıye sızlerınde yorumlarınızı beklıyorm,herhangı bı dusme felan yok cızıgede rastlamadım ama nıye boyle olmus olabılır,suan 165 kmde,ayrıca sankı gazda yemıyor,yanı motor bana gelene kadar boyle degıldı,bı degısıklık var,