Suzuki Suzuki AN 125 HK Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
20 Tem 2008
Mesajlar
410
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
:DHAHAHA TOKSOM bayılıyorum senın bu yazılarına,sen vallahı tam kıtap yazacak adamsın ya,super hıkayeler,yarınkı maceralarınıda beklıoruz
 
Katılım
14 Tem 2008
Mesajlar
99
motorun ön frenini kullanınca diskte bir sürtme oluyor bu normalmi acaba boşta giderken rahatsız edici bi ses çıkarıyo bazende kesiyor sesi yapmıyor :pale:
 
Katılım
19 Nis 2008
Mesajlar
112
jose55, dostum sağol.. Bütün gün hanım dırdırı (!) çekmemek için bugün maalesef çıkamadık karakaçan ile. Artık sonraki episodları uzun uzun yazarım..

Ingilizce manuelde aynen şöyle diyor:
İlk 800km < 40km/h
800-1600km < 50km/h
Şaka mı bu? Bu rodaj işi hiç bitmeyecek herhalde. Benim gözüm korktu iyice.
Bundan sonraki motorumu ikinci el almazsam nağmerdim.. Bu ne yaaa!!!

Bir de ilk 500km ve ikinci 1000km'de motor yağını değiştir diyor. Bilginize..
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
20 Tem 2008
Mesajlar
410
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
motorun ön frenini kullanınca diskte bir sürtme oluyor bu normalmi acaba boşta giderken rahatsız edici bi ses çıkarıyo bazende kesiyor sesi yapmıyor :pale:

valla bendede ona benzer bı olay var,mesela motoru ılerı dogru elımde ıttıgımde on tekerden fıs fıs o sekıl bı surtme sesı gelıo bazende yapmıo,

zaten yarın servıse goturcem asırı bı tıtreme basladı motorda calısırken vor vor aylara kadar kıprasıo,hayırlısı bakalım
 
Katılım
27 Haz 2008
Mesajlar
145
sevgili dostlar artık ehliyetde var
cumartesi sabahı o strestende kurtulduk
size tavsiye ettiğim buluşma yerinin resimlerini koyuyorum
görüşlerinizi bekliyorum.....
beceremedim yaaaa

buraya nasıl resim yükleyeceğim
sevgili dostlar detaylı izah edecek olan varmı acaba
 
Son düzenleme:
Katılım
27 Tem 2008
Mesajlar
2
Merhaba arkadaşlar..Bende cumartesi aldım an 125'ten.Yarında teslim alıcam inşallah.ilk motosikletim,buradan sizin yorumlarınıza bakarak aldım açıkcası.sorun yaşamayız umarım.İyi akşamlar herkese. . .
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
20 Tem 2008
Mesajlar
410
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Ben basladım modifiyesine,Bitsin Yakında Resimlerini Paylascam!!!
 
Katılım
23 Mar 2008
Mesajlar
384
Bursa Gezisi

Arkadaşlar hanımla beraber Riva Şile Beykoz Sarıyer Çatalca Durusu Anadolu Kavağı Rumeli Kavagı vs. İstanbulun yanı yöresinde ne kadar yer varsa bitirdiğimiz için bu hafta sonu BURSA ya gittik...

Tabi işin hilesine kaçtık :) Yenikapıdan Cumartesi Sabah 07:30 feribotu ile Güzelyalıya gittik, Güzelyalı Bursa 20 KM..Önce meşhur cumalıkızık köyüne gittik..( Şu kınalı kar dizisinin çekildiği köy) değer mi değmez mi filan derken bursaya 10-12 km olan inegöl yolu üzerindeki bu köye gittik ve resmen aşık olduk..tüm sokakalrını gezdik. Arkadaşlar Mutlaka gidin görün 700 Yıldır kurulduğu şekli ile duran muhteşem bir köy...

Köyden zar zor ayrıldıktan sonra yine yakınlarda Seitabat ŞElalesi denilen bir yer var orayı da görelim dedik, arkadaşlar gidişte 12 km sürekli yokuş çıkıyorsunuz ve resmen aşık oldum AN 125 e...Bana mısın demek yok nasıl sarıyor 50-60 virajlara yokuşta..Neyse Şelale de su miktarı epeyce azalmış sıcaktan dolayı, havadar serin bir piknik yeri fazlaca bir özelliği yok...

Sonra Bursa'ya indik, ve cumartesinin tamamı bursada geçti... Bursa giderseniz mutlaka cumartesi gitmeye çalışın pazar günü tüm hanlar ve çarşılar kapalı o güzelim yerleri görmeden Bursa da gezmenin bir anlamı yok bence, muhteşem çarşıları var...

Akşam köy yollarını kullanarak Gemlik tarafındaki Kurşunlu Beldesine gittik, elimizdeki rehberde burada muhteşem kampingler olduğu yazıyordu, tabi burada kamping filan yok, her taraf site, pansiyon bile bulamadık, bir öğretmenevi var tabi yer bulabilirseniz biz bulamadık ... mudanya ya devam ettik, Mudanya yolu üzerinde tekrar güzelyalı dan geçiyorsunuz burası da garip bir yer her taraf site hotel motel pansiyon yok, Pınar kamping diye bir yer tarif ettiler, gittik rezil bir yer, adam bungalov a benzeyen barakalar yapmış suntadan, pislikten içi dışı görünmüyor, hemen kaçtık...Artık Mudanya merkezde bir otelde kaldık mecburen.. Eğer yorgun olmasaydın Cumalikızık köyüne geri dönecektim, orada gözlemeli kahvaltı dahil iki kişi 50 YTL ye köy konağı vardı çünkü..kendimize kızdık ama neyse..

Ertesi gün (pazar) Mudanyanın trilye (zeytinbağ) beldesini gezdik, burasıda çok güzel bir kasaba sit alanı ilan edilmiş ve zeytini ve zeytinyağı ile ünlü..

Burada kahvaltımızı yaptık, denize girdik, öyle muhteşem plajlar filan yok ama deniz temiz ve güzel, Buradan eşe dosta 5 kg zeytin ve 2 kg da zeytinyağını AN 125 yükledik..

Mudanya-Trilye yolu dağların tepelerin arasından her yerde çeşmeler olan 12 km bir yol, yeni yapılmış sürekli viraj ve iniş çıkış, denizin yanından gidiyor, motoru hiç bu kadar sevmemiştim yata yata oyle gidiyordu mübarek..Hatta inanmayan arkadaşlar olacak ama bu yolda bir BMW K 1200 LT yi bir solladım arkadaş feleğini şaşırdı :) o kadar yani :)

Arkadaşlar toplam 240 km yol yaptım, çok bas bas gitmedim, motor 100-110 YKR yaktı. Ben 73+ hanım 53+ 10 kg eşya (gelirken 20-25 olmuştu zeytin şeftali kestane sekeri doldurduk motoru)

Motorum (uz) la bir kere daha gurur duydum..

Herkese Selamlar Kolaylıklar..
 
Katılım
27 Haz 2008
Mesajlar
145
tebrik ederim yaaa helal olsun kıskandım valla billa
bende açılacağım ama önce bizim beykozu bir tavaf edelim sonra uzaklara bakacağız...
 
Katılım
17 Tem 2008
Mesajlar
144
500 km dolmak üzere, sonra bende uzun yol denemek istiyordum, yazılarınız daha da cesaret verdi en kısa sürede uzun yola çıkmalıyım. Teşekkürler
 
Katılım
19 Nis 2008
Mesajlar
112
eline sağlık, ne güzel yazmışsın.. sağolasın ömercem..
Off ki ne off... Pazar günü gezemedim karakaçanla.. ben ona yanarım..
 
Katılım
17 Tem 2008
Mesajlar
144
resimleri bi siteye filan yüklüyorsun sanırım sonrada orada link veriyorlar resimler onuda mesaja yapıştırıyosun img tagları içinde bi link olmalı
 
Katılım
23 Mar 2008
Mesajlar
384
Teşekkürler arkadaşlar inşallah sizler daha güzel geziler yaparsınız... buraya resim eklemek zor geliyor bana onun için bir blog açmayı düşünüyorum en kısa zamanda....


Gökay hortum çatlaması ve tamiri tarifin bir harika valla, okurken karnım ağrıdı gülmekten ellerine sağlık :) ama başımıza gelirse ne yağacağımızı da öğrenmiş olduk, sağolasın

cxcihsan
arkadaşlar ben motoru çarşamba günü (23 temmuz 2008) aldım .. aldığım gün depoyu fulledim .. bu güne kadar her hangi bir problem yoktu .. perşembe günü aldığım yere gidip "motorun altındaki bir boru olduğunu ve birşeyler aktığını söyledim" adam tahliye borusu dedi .. neyse eve döndüm .. cuma (25 temmuz2008) sabah kalktığımda yaklaşık bi 15km motoru kullandım ve parkettim motoru .. şu ana kadar benzin göstergesi neredeyse kıpırdamadı .. neyse 25-30 km akşam kullandım ve eve geldiğimde birden depo yarıdan da az gösteriyordu (140km oldu aldığım günden beri) ..

1) yani bu sizce normal mi ?
2) birden düşmesinin nedeni sizce nedir ?
3) 1 depo benzin ile kaç km giderim ? 250km falan diyorlar ama kullanan birisi cevaplarsa sevinirim ..
4) bide mesela çalıştırdım motoru üstündeyim 1 dk durdum üstünde diyelim kendiğilinden istop ediyor .. bunun nedeni nedir ? ne yapmalıyım ?
5) 2500 ytl ye aldım sizce fiyat iyi mi bu motora göre ?

Dostum her yeni arkadaşımıza söylediğimiz bir şarkı var burada :) Eski sayfalarrrr ahhh eskiii sayfalarrrrr......

Gerçekten vaktiniz varsa üşenmeyin çok güzel ayrıntılar var aklınıza takılan tüm konularda.. çünkü sizin için sorun olan herşey bizim için de zorundu o zaman ...

Sorulara gelince...gayet nornal yakıt tüketimi motorunun...rodajda biraz daha fazla yakar zaten motor...AN 125 in deposu huni şeklinde onun için ilk 75-100 km ibre full duruyor ondan sonra tak diye iniyor şaşırtmasın seni...normalde çok bir depo 7.3 litre alıyor, çok agresif kullanmazsan rodajdan sonra 100-110 YKR gibi yakacaksın

Evet bir depo benzinle sakin kullanımda 230-240 km gidiliyor...

Motorun soğukken çalıştıktan sonra stop etmesi rölantisinin çok düşük olduğunu düşündürttü bana ama emin değilim...

Plaka dahil fiyatsa, makul aldığın fiyat...belki bir 50-100 ucuza alınabilirdi kafana takıp canını sıkma...

Tekrar Selamlar Kolaylıklar
 
Katılım
22 Tem 2008
Mesajlar
33
selam arkadaşlar,

öncelikle toksom ve ömercem arkadaşlarımıza gezi notlarını bizimle paylaştıkları için kendi adıma teşşekür etmek istiyorum.inşallah hep birlikte de bu tip gezilere çıkarız.eminim ki çok keyifli olur.

erol abi,

sen günü ve saati belirle istersen.herkese uyacaksa resmini görmemize gerek yok bence.yeter ki muhabbet yapalım derim ben.

Saygılar
 
Katılım
17 Tem 2008
Mesajlar
144
arkadaşımda 500 cc scooter var ama benimkisine binince inmek istemiyor çok rahat diyor.

Motorlarımız canavar ya arkadaşlar, bunun 250 cc olsa muhteşem olaca suzuki an 250 hk :) tabi öne bir cam birazdaha uzun şöyle xmax benzeri birşey olsa hemen terfi ederim :)
 
Katılım
25 Tem 2008
Mesajlar
10
merhabalar

şimdi servisten geliyorum canavar 2500 bakımına girdi ciğerler temizlensin biraz taze kan alsın sefasını sürelim bizde :cherry:
 
Katılım
3 Tem 2006
Mesajlar
201
tüm an125 kullanıcılarına slm
bir ay önce eşime dogum günü hediyesi olarak aldıgım an125 , baba olacagımı duyunca:queen: satmaya karar verdim. kendi motorumdan vakit bulupta ilgilenemiyorum.:pr: sadece 200 km de mavi renkli 2000ytl verecegim.
irtibat tel 0533 743 99 64 olcay alacak arkadaşa şimdiden hayırlı olsun :bounce:

kazasız belasız sürüşler dilerim .
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst