- Katılım
- 9 Nis 2008
- Mesajlar
- 24
kaca veriyorsun?
selam arkadasim motora kac para istiyosun bide neden satiyorsun
yazarsan sevinirim bi arkadas istiyoda belki o alir.
kolay gelsin
bencede degerlendir dedigin gibi tekayda ilgi alaka sifir
motor bir hafta onlarda kaldi o hafta boyunca bana haber vereceklerini soylediler ama arayan soran olmadi ben arayincada simdi ustamiz musait diil sonra arayin gibi ukala tavirlarla karsilastim.
motoru oradan aldigimada pisman oldum.
ata motor cok iyi deneyin bence...
Satılık An 125 Ilgilenen Arkadaşlar Için 2007 Model Trafiğe 3 Gün önce çıkışlı Renk Siyah..kilometre 40(kırk)..
selam arkadasim motora kac para istiyosun bide neden satiyorsun
yazarsan sevinirim bi arkadas istiyoda belki o alir.
kolay gelsin
deeper78
tesekkürler bilgi için, Tekay da bir sorun olduğu belli zaten, keeway bayiliği ni de iptal etmişler...ayrıca ilgi alaka sıfır, ödeme konusundada aynı anlayışsızlık var tekayda, nakit 45 kredi kartına 50 çektiler bana ilk bakımda, neymiş komisyon vs., birde sanki motoru ameliyat edecek çıkarmısınız beyefendi servisten yukarıda bekleyin diyor, iyi de sen 15 değil 25 YTL olan yağdan koyduğunu iddia ediyorsun ben nerden bileceğim. Kuru bezle motor temizleme faciasını da anlatmıştım zaten daha önce, benim işyerim yakın diye gidiyordum ama gerçekten çok gayrı ciddi bir yer ve güven vermiyor o yüzden şimdi 2500 km servisi var tavsiyeni değerlendireceğim....
Selamlar Kolaylıklar
bencede degerlendir dedigin gibi tekayda ilgi alaka sifir
motor bir hafta onlarda kaldi o hafta boyunca bana haber vereceklerini soylediler ama arayan soran olmadi ben arayincada simdi ustamiz musait diil sonra arayin gibi ukala tavirlarla karsilastim.
motoru oradan aldigimada pisman oldum.
ata motor cok iyi deneyin bence...
Son düzenleme: