Çok Şükür Aldım Sonunda
Arkadaşlar 2 aylık inceleme, araştırma, tartışma, konuşma sonunda çook şükür motoru bugün aldım

Takır takır gitmiş motorlar, mavi kalmamış mesela, siyah ve kırmızı da 2 tane kalmış heralde.
Plaka Ruhsat dahil 2.400 YTL ye aldım (TEKAY Aksaray) Ama Taksit yaptırdığım için 2.520 YTL oldu.
Plaka ruhsatı ben çıkartayım dedim önce, boylece neredeyse 120-130 YTL cepte kalıyor (26 YTL de noter ücreti verdim çünkü vekalet için). Ama vaktim yok uğraşacak o yuzden o da gitsin dedim, vakti olan arkadaşların gözü korkmasın 4-5 tane belge ile kendiniz halledebilirsiniz,paranız cebinizde kalır..
Yarın (Cuma) Plaka çıkmasa da alacam motoru, hafta sonu bir bakalım şunun keyfine bakalım ne olacak... Valla çocuk gibi heyecanlandım...