peki an 125 in yedek parcalari hakkinda bilgisi olan varmi arkadaslar?
sadece bir aynasinin 100 ytl oldugunu duydum
yedek parca ve servis sikintisi yasanmaz ama fiyatlar eger boyleyse biraz kasabilir.
bilgisi olan arkadaslar cevap yazarsa(sık degisen parcalari yazsaniz yeter)
cok sevinirim sewgiler....
Selam Arkadaşlar ben Mustafa Bu benim ilk mesajım An 125 rezil bir makina değil ama ufak lastikleri pek güven vermedi kullanan arkadalar son 120 görüyormu bunu cevapalasınlar
iyi geceler arkadaşlar suzuki an 125 hk kullananlara bi sorum olcaktı ben bu scooter ı almayı düşünüyorum boyum 1.80 kilom 78 bana ufakmı gelir yani yakışmaz diye korkuyorum beğenmiyenler var ama bence çok güzel bide 2200 liraya sahibinden.com da var plaka vs masrafı ne kadar olur cevap veririrseniz sevinirim ilginize teşekkürler
iyi geceler arkadaşlar suzuki an 125 hk kullananlara bi sorum olcaktı ben bu scooter ı almayı düşünüyorum boyum 1.80 kilom 78 bana ufakmı gelir yani yakışmaz diye korkuyorum beğenmiyenler var ama bence çok güzel bide 2200 liraya sahibinden.com da var plaka vs masrafı ne kadar olur cevap veririrseniz sevinirim ilginize teşekkürler
İstanbulian kardeş sana bir sorum olacak. Tüm AN 125 kullanıcıları sizde eğer yardımcı olusanız sevinirim. 2557 km deyim. 2000 km lerde falan ilk uzun yolu yaptım. Üsk. Çengelköyden şile otobanından Ağva yaptım. yolda 4-5 kere kısa molalar verdim ve otobanda ekseri olarak sürekli tam gaz (elcik hep sonda) bastım. yaklaşık 1.5 saat full bu şekilde yol yaptım. Geçenlerde de Ümraniye - Bahçelievler 2 kişi aynı şekilde yol yaptık. Motoru durdurup sonra tekrar kalkarken hafif gez verirken birden aşırı bir titreme yapıyor ve ileriye doğru fırlamak istiyor motor. sonra gazı açınca düzeliyor. Özellikle durup ilk kalkışa geçince yapıyor bunu. Bu normalmidir yoksa bir sorunumu var acaba ?. 2500 bakımı geldi servise de soracağım ama sizin bilgilerinizi almak istedim önce. 3-4 saat kontak kapalı iken düzeliyor ama sonra yine tam gazla biraz yol alınca kalkışlarda aynısı oluyor. Lütfen arkadaşlar nedir bilen varmı ?
ilk resimler benden, gerisi gelsin bakalım
![]()
mallesef boy 1.71 ama kenny koymuş olduğu foto sana ayardımcı olacaktır bende karşılaştırma yapabilmen için arkadaşın motoru ile önden çekilmiş fotosunu yüklüyorum birbirinden alakasız modeller ama fikir edinmem içinilginize teşekkür ederim yazıları okuyunca iyi bir tercih olduğunu anladım yalnız bir soruma cevap bulamadım boyum 1.80 bu motor bana ufakmı gelir acaba lütfen cevap verirmisiniz
bu arada redshark motorun hayırlı olsun güle güle kullan boyun 1.80 civarıysa yan profilden bir resim eklersen sevinirim


ya benim boyumda 1.83 gecen gun kayınvalidem motorun üstünde iri duruyosun deyince moralim bozuldu biraz.
ama motoru kullanınca inan bunları düşünmüyosun
daha tam alışamadım motora ama bu motordan almak istiyosan boyu posu düşünme kullanırkende zaten takmıyosun. genede sen bilirsin
arkadaşlar bu motorun dörtlü flaşörleri nerede?
bilen varmı