Suzuki Suzuki AN 125 HK Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
18 Ocak 2008
Mesajlar
1,231
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
yeni alan arkadaşlar hayırlı olsun :rendeer: güzel bir seçim bence :cat:
 
Katılım
22 Şub 2008
Mesajlar
449
SUZUKI stickeri

Arkadaşlar... Bu AN 125 in youtube den videolarına bakınca farkettim. Özellikle Brezilya' daki motorlarda gördüğüme göre, altta ayağımızı koyduğumuz yerin yan taraflarında SUZUKI yazısı var ve çok yakışmış motora. Bu yazıları (ya da çıkartma-sticker demeliyim belki) nereden bulabilirim bilgisi olan varmı acaba?
ed7axg2wos
rkoiyh6o0w
t04td4xwg0


t04td4xwg0
 
Son düzenleme:
Katılım
29 Eki 2007
Mesajlar
110
peki an 125 in yedek parcalari hakkinda bilgisi olan varmi arkadaslar?
sadece bir aynasinin 100 ytl oldugunu duydum
yedek parca ve servis sikintisi yasanmaz ama fiyatlar eger boyleyse biraz kasabilir.
bilgisi olan arkadaslar cevap yazarsa(sık degisen parcalari yazsaniz yeter)
cok sevinirim sewgiler....


2850 km ye geldim,daha parça değiştirmedim..yedek parça fiyat listesi suzukinin resmi web sayfasında mevcut.

Selam Arkadaşlar ben Mustafa Bu benim ilk mesajım An 125 rezil bir makina değil ama ufak lastikleri pek güven vermedi kullanan arkadalar son 120 görüyormu bunu cevapalasınlar

görmüyor tabii ki,hangi 125cc scooter görüyor?gösterge zaten 120km/h..düz yolda 95,yokuş aşağı 110 bence fazlasıyla yeterli değil mi???
 
Son düzenleme:
Katılım
22 Şub 2008
Mesajlar
449
İstanbulian kardeş sana bir sorum olacak. Tüm AN 125 kullanıcıları sizde eğer yardımcı olusanız sevinirim. 2557 km deyim. 2000 km lerde falan ilk uzun yolu yaptım. Üsk. Çengelköyden şile otobanından Ağva yaptım. yolda 4-5 kere kısa molalar verdim ve otobanda ekseri olarak sürekli tam gaz (elcik hep sonda) bastım. yaklaşık 1.5 saat full bu şekilde yol yaptım. Geçenlerde de Ümraniye - Bahçelievler 2 kişi aynı şekilde yol yaptık. Motoru durdurup sonra tekrar kalkarken hafif gez verirken birden aşırı bir titreme yapıyor ve ileriye doğru fırlamak istiyor motor. sonra gazı açınca düzeliyor. Özellikle durup ilk kalkışa geçince yapıyor bunu. Bu normalmidir yoksa bir sorunumu var acaba ?. 2500 bakımı geldi servise de soracağım ama sizin bilgilerinizi almak istedim önce. 3-4 saat kontak kapalı iken düzeliyor ama sonra yine tam gazla biraz yol alınca kalkışlarda aynısı oluyor. Lütfen arkadaşlar nedir bilen varmı ?
 
Katılım
21 Nis 2008
Mesajlar
13
iyi geceler arkadaşlar suzuki an 125 hk kullananlara bi sorum olcaktı ben bu scooter ı almayı düşünüyorum boyum 1.80 kilom 78 bana ufakmı gelir yani yakışmaz diye korkuyorum beğenmiyenler var ama bence çok güzel bide 2200 liraya sahibinden.com da var plaka vs masrafı ne kadar olur cevap veririrseniz sevinirim ilginize teşekkürler
 
Katılım
22 Şub 2008
Mesajlar
449
iyi geceler arkadaşlar suzuki an 125 hk kullananlara bi sorum olcaktı ben bu scooter ı almayı düşünüyorum boyum 1.80 kilom 78 bana ufakmı gelir yani yakışmaz diye korkuyorum beğenmiyenler var ama bence çok güzel bide 2200 liraya sahibinden.com da var plaka vs masrafı ne kadar olur cevap veririrseniz sevinirim ilginize teşekkürler

Valla kardeş AN 125 kullanıcısı olarak motoru gerçekten gönülden tavsiye ederim. hergün işe gidip geliyorum gidiş dönüş 28 km. uzun yolda yaptım, hafta sonları 2 kişi binip adeta inmiyoruz üstünden, 27 şubatta aldım şu ana kadar 2557 km yol yaptım. Hiç problem yok. performans, çekiş gücü gayet hoş. Yolda bırakmaz. Bende günlerce internetlerde forum forum dolaşıp kullanıcılarından bilgiler aldım. Bu formda İSTANBULİAN ve METEHAN arkadaşlarında konu ile ilgili bilgileri var, onlarda seni aydınlatacaklardır. Ama boy kilo dersen en iyisi gidip bir bayii ye yakından incele, üstüne otur bir bak yani. Aynı segmentte Yamaha Cyprus RS de var. O da kalite. Aynı 125 cc onuda incele istersen. Boyut falan yakındır Suzukiye ama Suzuki daha yakışıklı duruyoe bence. İkinci elde plaka vs. masraf olarak bilgim yok ama 2200 verene kadar az biraz daha denkleştirip 0 alsan daha iyi edersin. Hiç olmazsa motoru kendi huyuna suyuna göre alıştırırsın....
 
Katılım
9 Nis 2008
Mesajlar
24
:):) motor çok güzel 300 km oldu
heryere onunla gidiyorum çok sevdim motoru
yalnız 500 bakımı geliyor ucuza nerede yaptırabilirim garanti belgem yok?
 
Son düzenleme:
Katılım
3 Eki 2007
Mesajlar
86
iyi geceler arkadaşlar suzuki an 125 hk kullananlara bi sorum olcaktı ben bu scooter ı almayı düşünüyorum boyum 1.80 kilom 78 bana ufakmı gelir yani yakışmaz diye korkuyorum beğenmiyenler var ama bence çok güzel bide 2200 liraya sahibinden.com da var plaka vs masrafı ne kadar olur cevap veririrseniz sevinirim ilginize teşekkürler

bahsetmiş olduğun ilan tekay olması lazım geçen hafta plaka+ruhsat 2400 e aldım bilgin olsun.
 
Katılım
29 Eki 2007
Mesajlar
110
İstanbulian kardeş sana bir sorum olacak. Tüm AN 125 kullanıcıları sizde eğer yardımcı olusanız sevinirim. 2557 km deyim. 2000 km lerde falan ilk uzun yolu yaptım. Üsk. Çengelköyden şile otobanından Ağva yaptım. yolda 4-5 kere kısa molalar verdim ve otobanda ekseri olarak sürekli tam gaz (elcik hep sonda) bastım. yaklaşık 1.5 saat full bu şekilde yol yaptım. Geçenlerde de Ümraniye - Bahçelievler 2 kişi aynı şekilde yol yaptık. Motoru durdurup sonra tekrar kalkarken hafif gez verirken birden aşırı bir titreme yapıyor ve ileriye doğru fırlamak istiyor motor. sonra gazı açınca düzeliyor. Özellikle durup ilk kalkışa geçince yapıyor bunu. Bu normalmidir yoksa bir sorunumu var acaba ?. 2500 bakımı geldi servise de soracağım ama sizin bilgilerinizi almak istedim önce. 3-4 saat kontak kapalı iken düzeliyor ama sonra yine tam gazla biraz yol alınca kalkışlarda aynısı oluyor. Lütfen arkadaşlar nedir bilen varmı ?

İki kişi binip tam gaz gittiğinde , özellikle yokuşlarda motor zorlanıyor ve kayış gevşemeye başlıyor. Kalkışlarda da debriyaj tam kavramadığı için titreme yapıyor. Kavradıktan sonra sorun olmuyor , sadece dur-kalklarda sorun olabiliyor. Bende de olmuştu bu sorun. Servise sordum, motora zararı yok dediler. İleride varyatör problemine yol açıyormuş. Bakımda parçayı garanti kapsamına aldırmaya çalış ki ücretsiz değiştirsinler. Ve iki kişi binersen tam gaz gitme. Bu arada bakım 2500 km de değil 2000 km de , bir sonraki de 4000 km de.
 
Katılım
21 Nis 2008
Mesajlar
13
ilginize teşekkür ederim yazıları okuyunca iyi bir tercih olduğunu anladım yalnız bir soruma cevap bulamadım boyum 1.80 bu motor bana ufakmı gelir acaba lütfen cevap verirmisiniz

bu arada redshark motorun hayırlı olsun güle güle kullan boyun 1.80 civarıysa yan profilden bir resim eklersen sevinirim
 
Son düzenleme:
Katılım
9 Nis 2008
Mesajlar
24
ya benim boyumda 1.83 gecen gun kayınvalidem motorun üstünde iri duruyosun deyince moralim bozuldu biraz.
ama motoru kullanınca inan bunları düşünmüyosun
daha tam alışamadım motora ama bu motordan almak istiyosan boyu posu düşünme kullanırkende zaten takmıyosun. genede sen bilirsin
:)

arkadaşlar bu motorun dörtlü flaşörleri nerede?
bilen varmı
 
Son düzenleme:
Katılım
23 Mar 2008
Mesajlar
384
yetkili satıcı meselesi

Arkadaşlar

İnternette çok uygun fiyat veren satıcılar var ama bunlar SUZUKİ yetkili satıcı değil...

Acaba ilerde sıkıntı yaşar mıyız garanti, bakım yedek parça vs. konusunda... ...çünkü gerçekten çok fiyat farkı var arada...

Birde bugün bir arkadaş "diikat et ! beklemiş makina olmasın" dedi...

Beklemiş makina nedir, ne zararı vardır, ben bayideki sıfır motor beklemiş mi taze mi nasıl anlarım... deli olmamak elde değil...Ya bi basit scooter alalım dedim valla illallah, 40 çeşit sorun çıktı karşıma..Yok tekeri küçük, yok tipi bozuk,yok yetkili satıcı yetkisiz satıcı bide beklemiş motor çıktı şimdi..

Bilgisi olan arkadaşlar yardımcı olursa çok sevinirim.
 
Son düzenleme:
Katılım
3 Eki 2007
Mesajlar
86
ilginize teşekkür ederim yazıları okuyunca iyi bir tercih olduğunu anladım yalnız bir soruma cevap bulamadım boyum 1.80 bu motor bana ufakmı gelir acaba lütfen cevap verirmisiniz

bu arada redshark motorun hayırlı olsun güle güle kullan boyun 1.80 civarıysa yan profilden bir resim eklersen sevinirim
mallesef boy 1.71 ama kenny koymuş olduğu foto sana ayardımcı olacaktır bende karşılaştırma yapabilmen için arkadaşın motoru ile önden çekilmiş fotosunu yüklüyorum birbirinden alakasız modeller ama fikir edinmem için




bi de yandan fotosunu koyuyorum



umarım fikir edinmene yardımcı olur.
 
Son düzenleme:
Katılım
3 May 2006
Mesajlar
169
siyah hakikaten çok yakışıyor bu alete ama cesaret edemedim almaya görünürlük açısından. gece zor görünür falan diye. açık mavi aldım o yüzden. ama en yakışan rengi siyah bence.

bide yurtdışında sarı rengi var güzel duran. türkiyeye getirirler belki ileride

motoburgman.jpg
 
Katılım
3 Eki 2007
Mesajlar
86
evet sarısı da güzelmiş bende başta senin gibi düşünüyordum siyah alıp almama konusunda kararsızdım etrafımdaki bu işten az çok anlayanlara danıştım onlarda merek etme ne renk alırsan al zaten seni fark etmiyorlar :) diyince bende gönlümden geçen rengi aldım
 
Katılım
26 Kas 2006
Mesajlar
13
bncede bu motorun siyahı süper duruyo. redshark ve kenny bu motorun hep pozitif yönlerinden bahsedildi peki bu motorun negatif yönleri varmı? Varsa neler? ne gibi aksiliklerle karsılastınız?
 
Katılım
29 Eki 2007
Mesajlar
110
ya benim boyumda 1.83 gecen gun kayınvalidem motorun üstünde iri duruyosun deyince moralim bozuldu biraz.
ama motoru kullanınca inan bunları düşünmüyosun
daha tam alışamadım motora ama bu motordan almak istiyosan boyu posu düşünme kullanırkende zaten takmıyosun. genede sen bilirsin
:)

arkadaşlar bu motorun dörtlü flaşörleri nerede?
bilen varmı


Dörtlü flaşörü yok, koymamışlar.
 
Katılım
22 Şub 2008
Mesajlar
449
Suzuki logo

Daha öncede bahsetmiştim. Yukarıda kenny in koyduğu sarı suzukide de var. Şu alttaki "SUZUKI" yazısı çok yakışıyor motora. Böyle orjinal çıkartma bulabileceğimiz bir yeri bilen varmı. Bide bazılarında gördüm arka stop ile plaka arasında da küçük bir SUZUKI yazısı var. Sonradanmı yapıştırılıyor yoksa orjinalinde de olan varmı. Bende yok sizlerde olan varmı arkadaşlar ???
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
12 Ocak 2008
Mesajlar
1,332
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
bunlardan bissürü vardı galeride ama 1 tane kaldı =)):p
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst