Süs Aksiyon Kamerası

Katılım
10 Ocak 2016
Mesajlar
1,819
Selamün aleyküm forum ahalisi elinde bozuk, içi boş aksiyon kamerası olan varsa bana yollayabilir mi? Süs ve dikkat amaçlı bisiklette kullanacağım, bugün kameralı kask taktım bütün arabaların dikkati %100 arttı. Saygı duymak için girdiğimiz şekile bak...
 
Katılım
19 Kas 2016
Mesajlar
351
Çinden housing alıp takın bence, kimse anlamaz içinde kamera olmadığını. Gerekirse dışını siyaha boyarsınız
 

DKN

Katılım
11 Ocak 2013
Mesajlar
4,727
kartondan küp şeklinde bişey yapıp siyaha boyasan üstüne de no pro yazsan :cherry: neden olmasın ?
 
Katılım
6 Ara 2012
Mesajlar
522
sadece görüntü olsun istersen 40 tl ye kamera var 420p kayıt yapıyor

---------- Mesajlar birleştirildi - 23:16 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:42 ----------

pardon 480p kayıt yapıyor
 
Katılım
10 Ocak 2016
Mesajlar
1,819
Bugün taş köprüden adliyeye doğru gelen senmiydin yohsam :queen:

Bugün ordan geçmedim abi ama kameralıysa tanıyor olabilirim, nasıl bisikletti

sadece görüntü olsun istersen 40 tl ye kamera var 420p kayıt yapıyor

---------- Mesajlar birleştirildi - 23:16 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:42 ----------

pardon 480p kayıt yapıyor

Aynen o dandiklerden alırım bulamazsam
 
Katılım
12 Şub 2017
Mesajlar
4,124
02052016193959.jpeg
 
Katılım
8 Mar 2013
Mesajlar
3,527
A101 de var sanırım şu sıralar kaldı mı bilmiyorum. 79 tl si galiba.
 
Katılım
17 Nis 2012
Mesajlar
3,160
kamera belki öyle sandığınız kadar bir işe yaramıyor, adam gelir vurur inip birde kameranı çalar devam eder var ülkede böyle örnekler

---------- Mesajlar birleştirildi - 23:22 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:20 ----------

ve boş bir waterprof alıp içinden griye falan boyuyup bırakabilirsin hem hafif olur
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst