sürüş eğitimi

Katılım
20 Tem 2005
Mesajlar
1,271
toplu halde sürüş eğitimi

motosiklet.net olarak a'dan z'ye bir sürü motosiklet sevdalısı barındıran hatırı sayılır bir topluluk olduğumuzu düşünüyorum ve motor sahibi olan birçoğumuzun ehliyeti ve/veya sürüş eğitimi yok. tabi ki bunun çeşitli sebepleri var ancak motosiklet sürüş eğitimi veren firmalarla motosiklet.net olarak yani eğitim almayı isteyen bir grup adına görüşme yapsak acaba toplu olarak katılacağımız eğitimlerde bir takım kolaylıklar elde edilemez mi?
böyle bir çalışma yürüterek belki bu engelleyici sebeplerin önüne geçme konusunda da bir adım atmış olabiliriz.

olmaz mı?
 
Son düzenleme:
Süper Moderatör (BBRR)
Katılım
12 Haz 2005
Mesajlar
8,442
İşte başlık budur valla neden olmasın ama şunuda demeden geçemiyeceğim mevcut eğitim kuruluşlarının tuzları kuru müşteri konusunda bir sorunları yok açtıkları kontenjanlar günler önceden doluyo
bu iş ancak eğitim verebilecek düzeyde birini ve uygun bir yeri temin etmeyle olacaktır...
Hadi bakalım bu tip eğitim almaya niyeti olanlar birer kelime yazın bir kamuoyu oluşurssa bu tip bir girişimde bulunmamız olanağı doğacaktır.Eğitim almak isteyenlerin adeti 50-100 arası bulursa neden olmasın
 
Katılım
3 Tem 2005
Mesajlar
88
Valla fiyatı uygun ve hafta sonu olursa tadından yenmez derim.
 
Katılım
20 Tem 2005
Mesajlar
1,271
yeterli çoğunuğu sağlayacak olursak istediğimiz gün ve saatte ayarlarız iye düşünüyorum ve ben bu iş için şimdiden ben varım diyorum. zaten öyle ya da böyle bir eğitim almam gerek.yor hiç değilse bir işe yarasın.
 
Katılım
16 Eki 2005
Mesajlar
2,760
Motosikleti
cb 125 f- nc 750x dct
şu an sürücü kursuna kayıtlıyım ve pratik eğitim alıyorum.amaçladığınız eğitim kurs harici,hani honda sürüş eğitimi gibi profesyonel eğitimse,bende varım.kendini geliştirmek isteyen herkesinde katılacağını zannediyorum.uygun koşullarla biyer ayarlanabilirse geniş katılım olur bence.güzel fikir,varım bende:cat:
 
Katılım
20 Tem 2005
Mesajlar
1,271
vlad1462' Alıntı:
amaçladığınız eğitim kurs harici,hani honda sürüş eğitimi gibi profesyonel eğitimse

evet benim düşüncem honda, emok gibi kuruluşların verdiği eğitimler yönünde. hatta sanırım forumda da bir arkadaş böyle bir eğitim kurumunda çalışıyor. motoegitim.com sanırım, orası da olabilir.
 
Katılım
30 Ara 2005
Mesajlar
4,358
şöyle bi eğitim verilebilir. madem eğitimli motorcular istiyoruz. gönüllü profesyonel sürücüler acemilere eğitim versin. motorcu dayanışması diye birşey var. :)
bu arada ben de eğitim almak isterim böyle bir şey olursa.
 
Süper Moderatör (BBRR)
Katılım
12 Haz 2005
Mesajlar
8,442
Emokla yazışıyorum foruma özel bir eğitim ayarlanabilir diyolar..
ama malesef sıfırdan olmayacak bu eğitim ancak belli bir düzeyde motor kullanan arkadaşlara verilebilecek skullhunter da konuyu takip ediyo üyelerimiz için bir çok kolaylık peşindeyiz takipe devam......
 
Katılım
23 Mar 2006
Mesajlar
83
eğitim isteriz!! eğitim isteriz!! eğitim isteriz
eğitim şart!!
valla çok iyi olur ya :queen:
 
Katılım
27 Kas 2005
Mesajlar
306
crato' Alıntı:
motosiklet.net olarak a'dan z'ye bir sürü motosiklet sevdalısı barındıran hatırı sayılır bir topluluk olduğumuzu düşünüyorum ve motor sahibi olan birçoğumuzun ehliyeti ve/veya sürüş eğitimi yok. tabi ki bunun çeşitli sebepleri var ancak motosiklet sürüş eğitimi veren firmalarla motosiklet.net olarak yani eğitim almayı isteyen bir grup adına görüşme yapsak acaba toplu olarak katılacağımız eğitimlerde bir takım kolaylıklar elde edilemez mi?
böyle bir çalışma yürüterek belki bu engelleyici sebeplerin önüne geçme konusunda da bir adım atmış olabiliriz.

olmaz mı?
olmaz mı ne demek crato süper olur ilk kaydı yaptıranlardan biri ben olurum kuzen yarışlara katılıyo bana faydası yok serserinin alacaı olsun selam söyle benden ona eiitim istiyorum eiitiiiiiimmmmmm
 
Katılım
1 Şub 2006
Mesajlar
30
hepberaber sürüş eğitimi almasına alalım da , hatta kesinlikle alalım, ama bu bir tek şehirde olmasın yahu yani illede istanbul olmasın , şahsen ben izmirdeyim izmirdede olsun ozaman böyle bir çabamız dmi...

Evet nedersiniz sayın izmir tayfası, yapabilirmiyiz böyle bir organizasyonda izmirli motorcular için ???
 
Katılım
20 Tem 2005
Mesajlar
1,271
BBRR' Alıntı:
Emokla yazışıyorum foruma özel bir eğitim ayarlanabilir diyolar..
ama malesef sıfırdan olmayacak bu eğitim ancak belli bir düzeyde motor kullanan arkadaşlara verilebilecek skullhunter da konuyu takip ediyo üyelerimiz için bir çok kolaylık peşindeyiz takipe devam......


Abi bir gelişme var mı?
 
Katılım
4 Şub 2006
Mesajlar
1,357
Sıfırdan olmayacak bir eğitim kursu iyi olur,ama hepimize hitap etmez.Eğer sade ehliyet kursu için de birşeyler ayarlayabilirsek...Örneğin Villa Pera gibi hem ehliyet,hem çeşitli motosikleti test/tecrübe etme hem de kalifiye elemanlarla eğitim imkanı sağlayan bir kuruluşu ayarlasak.Ben o sıkıcı derslere burdan dostlarımla katılsam...Beraber sınavlara girip çıksak...Gülsek...Kaynaşsak...PeAce drugs &rock n roll baby:p
 
Katılım
4 Şub 2006
Mesajlar
1,357
Bu arada zor imkansız demeyelim biz koca motosiklet.net'iz.Bunu ben demiyorum,Hürriyet motoyaşam ekindeki tanıtım yazısında Emok,Evariders ve ikiteker gibi köklü grupların yanına koymuştu moto.net i:cat:
 
Katılım
31 May 2005
Mesajlar
215
crato' Alıntı:
evet benim düşüncem honda, emok gibi kuruluşların verdiği eğitimler yönünde. hatta sanırım forumda da bir arkadaş böyle bir eğitim kurumunda çalışıyor. motoegitim.com sanırım, orası da olabilir.


Sanırım vermek istedigin adres http://www.motoregitim.com/ idi.
Eralp hocanın sitesi. Kendisi istanbul mecidiyekoyde bir ofiste. Maslakta da bir pist'i kullanıyor egitim vermek icin. Forumumuza uye ve iyi bir surucu. Duzgun bir organizasyon yapilirsa yardimci olacaktir diye tahmin ediyorum. TAbi ben sahsen tanimiyorum ama taniyan moderatorlar mutlaka vardir.
 
Katılım
2 Şub 2006
Mesajlar
322
BMW RIDER ACADEMY ile daha önce görüşmüştüm ama fiyatlar nedeniyle gitmedim. Umarım bu yönde bir eğitim uygun bir fiyatla organize edilebilir. Motorla ilgili herşeyi tecrübe ederek öğrenemeyiz. Belki bir sonraki tecrübeye geçecek şansımız olmayabilir. O nun için bu tip eğitimlerin şart olduğunu düşünüyorum. Konuyu açanlara ve takip edenlere teşekkürler....
 
Katılım
7 Şub 2006
Mesajlar
23
Süper olur!
Şahsen bende hiç eğitim almadım ama ister sadece eğitim ister eğitim + ehliyet bana uyar...
Beni de dahil edin!
:)
 
Katılım
25 Mar 2006
Mesajlar
218
Çok iyi bir fikir.
Ancak bu organizasyonu kısa sürede gerçekleştirebilirmiyiz acaba? Zira bu dönem A2 için kaydımı yaptırdım ve kesin olarak profesyonel bi yerden sürüş eğitimi alıp mayıs'taki direksiyon sınavına kadar kendimi geliştirmek istiyorum. Syg.
 
Katılım
14 Şub 2006
Mesajlar
67
Ben de varım. Eğitim şart. Bu siteye de okuyarak bir şeyler öğrenebilmek için başladım ama pratik farklı.. Tecrübe kazanmak için zaman gerekiyor ve tabi EĞİTİM...
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst