Sürücü yaslanma yapımı.

Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
25 Şub 2011
Mesajlar
1,768
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Tuttum birde yaslanma yaptım kendime
hazırları vardı nette satılan baktım hem pahalı hem kalitesiz hem şekilsiz
yakışmazdı öyle birşeyi kullanmak bize
malum yaşlıyız belimiz ağrımasın dedik
gören isteyen birkaç baba arkadaşımızada yaptık
herkes pek mutlu güle güle kullansınlar.













 
Katılım
8 Tem 2009
Mesajlar
881
Takipteyim seni abicim :) Yeniden cruiser'a dönersem yanındayım haberin olsun :)
 
Moderatör
Katılım
20 Haz 2006
Mesajlar
7,511
Yaşlanma demiri o, yaslana yaslana yaşlancaksin motor tepesinde. Ellerine saglik abi.
 
Katılım
7 Şub 2011
Mesajlar
57
Motora ancak bu kadar yakışabilir.Zaten sizin yaptığınız her şey direkt fabrika çıkışı olarak eklenesi parçalar. .
 
Katılım
25 May 2009
Mesajlar
798
hakikaten orjinalleriyle yarışabilecek ürünlerinizi gıptayla izliyorum.
geçen sefer yaptığınız kör nokta aynasını yaptım, güzel oldu. ayna
plexiden olmadı, olmazdıda zaten. çaydanlık fikri süperdi, yaptım
oldu, teşekkürler. yan aynalardan gördüğüm tam arkamdaki arabayı
göremiyorum ama..

dsc00071yt.jpg


dsc00070li.jpg
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
25 Şub 2011
Mesajlar
1,768
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Teşekkürler arkadaşlar.
 
Katılım
23 May 2009
Mesajlar
1,082
Motorda nazarlık varmı bilmiyorum ama nazarlık kesin şart valla kız gibi kazasız belasız yaslanma aparatıda hem güzel hem sağlam birşeye benziyor :) :cat:
 

c90

Katılım
15 Tem 2009
Mesajlar
813
helal olsun icatçı zeka Türküm insanı her şeyi de hazır istememek lazım
zaman harcayıp efor sarf etmek lazım
hazır takmak yerine alın terini kullanmak insana büyük haz verir
tekrar tebrik ederim emeğinize sağlık
CABBAR sevinçten şaha kalkıyordur şimdi:)
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
25 Şub 2011
Mesajlar
1,768
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
hakikaten orjinalleriyle yarışabilecek ürünlerinizi gıptayla izliyorum.
geçen sefer yaptığınız kör nokta aynasını yaptım, güzel oldu. ayna
plexiden olmadı, olmazdıda zaten. çaydanlık fikri süperdi, yaptım
oldu, teşekkürler. yan aynalardan gördüğüm tam arkamdaki arabayı
göremiyorum ama..

http://imageshack.us/a/img204/2716/dsc00071yt.jpg

http://imageshack.us/a/img40/5923/dsc00070li.jpg

Sevgili Faruk ellerine sağlık çok güzel görünüyor
fotoları saha önce açmış olduğum konudada paylaşırsan arkadaşlara daha faydalı olacaktır diye düşünüyorum http://www.motosiklet.net/forum/moto-sohbet/107233-kor-nokta-aynasi-elde-yapilip-bitmis-hali.html
 
Katılım
14 May 2011
Mesajlar
3,443
abi cok güzel olmuş eline saglık
ama polis sorar sonra ruhsata işlimi bu diye :)
gidersin Koltuk Mühendisine Koltuk proje çizdirip, muayneye gidersin sonra ruhsata işletirsin :D
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
25 Şub 2011
Mesajlar
1,768
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Eline saglik abicim ne kadara yapiyorsun bunlari :)
Teşekkür ederim,
zevk için yaptım işin ticaretini yapmıyorum
bunun için vaktimde yok zaten.

---------- Post added at 20:21 ---------- Previous post was at 20:18 ----------

Yaşlanma demiri o, yaslana yaslana yaşlancaksin motor tepesinde. Ellerine saglik abi.
Doğru söze can kurban,ama şimdilik forumun bayağı bir kısım nufusunu cebimzden çıkarırız hala,oradan bakıncada öyle görülmüyormu??)) ):rendeer:
 
Katılım
12 Ara 2007
Mesajlar
919
Elinize sağlık ,aman dikkat insan uykuya dalar o rahatlıkta:)
 
Katılım
18 Nis 2009
Mesajlar
4,287
abi choper alınca ufak icat işindede ustalaştın
ellerinden öperim süper olmuş
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
25 Şub 2011
Mesajlar
1,768
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Motorda nazarlık varmı bilmiyorum ama nazarlık kesin şart valla kız gibi kazasız belasız yaslanma aparatıda hem güzel hem sağlam birşeye benziyor :) :cat:

Bir ara boncuğuda imal edeceğim,
zaman bulup yapamadım daha)

---------- Post added at 22:31 ---------- Previous post was at 22:29 ----------

abi choper alınca ufak icat işindede ustalaştın
ellerinden öperim süper olmuş

Esteğfurullah Tayfur kardeş,
yaptığım işler senin mesleğin yanında hiçtir
elleri öpülesi insanlar sizlersiniz.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst