Forumdan Uzaklaştırıldı
- Katılım
- 25 Şub 2011
- Mesajlar
- 1,768
- Konu Yazar
- #1
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
hakikaten orjinalleriyle yarışabilecek ürünlerinizi gıptayla izliyorum.
geçen sefer yaptığınız kör nokta aynasını yaptım, güzel oldu. ayna
plexiden olmadı, olmazdıda zaten. çaydanlık fikri süperdi, yaptım
oldu, teşekkürler. yan aynalardan gördüğüm tam arkamdaki arabayı
göremiyorum ama..
http://imageshack.us/a/img204/2716/dsc00071yt.jpg
http://imageshack.us/a/img40/5923/dsc00070li.jpg
Teşekkür ederim,Eline saglik abicim ne kadara yapiyorsun bunlari![]()
Doğru söze can kurban,ama şimdilik forumun bayağı bir kısım nufusunu cebimzden çıkarırız hala,oradan bakıncada öyle görülmüyormu??)) ):rendeer:Yaşlanma demiri o, yaslana yaslana yaşlancaksin motor tepesinde. Ellerine saglik abi.
Turan kardeşim KIz lafına CABBAR kızmazınMotorda nazarlık varmı bilmiyorum ama nazarlık kesin şart valla kız gibi kazasız belasız yaslanma aparatıda hem güzel hem sağlam birşeye benziyor:cat:
Turan kardeşim KIz lafına CABBAR kızmazın
Motorda nazarlık varmı bilmiyorum ama nazarlık kesin şart valla kız gibi kazasız belasız yaslanma aparatıda hem güzel hem sağlam birşeye benziyor:cat:
abi choper alınca ufak icat işindede ustalaştın
ellerinden öperim süper olmuş
Yaşlanma demiri o, yaslana yaslana yaşlancaksin motor tepesinde. Ellerine saglik abi.