Sertifikan Milli Eğitim Müdürlüğünden çıkacak nasıl olsa, bu yüzden kurs ile dalaşmak yerine motordan geçtiğin açıklandıktan sonra hemen bağlı olduğun milli eğitim müdürlüğüne koş, orda çözersin bende sorunu.
Zamanında E sınıfına geçiş yaparken kurs sayesinde bende tüm derslerden sınava girmiştim ama ardından Milli Eğitim Müdürlüğünde önceki sahip olduğum sınıfa göre muaf olmam gereken dersleri kabul ettirip ona göre sertifikamı almıştım :wiinkk:
14 Şubat bi dahaki sınav...
Bi sonraki 3 ay sonra mı? martta alma şansım nedir?
ben kursa henüz yazılmadım ama nisanda motoru almayı düşünüyorum o yüzden de mart gibi kursa yazılıp ehliyet alırım diyodum.. nisandan önce ne zaman alabilirim en son? B Sınıfını alalı çoook oldu..
talihsizliğine gerçekten üzüldüm. bir an başıma geldiğini varsayarak yıkıldım. sen bencede pazartesi bi bak. iinşallah uğraştırmazlar seni boşuna..
abi işte dediğim gibi sen nisanda motoru alacaksan 14 Şubattaki sınava giriceksin 15 marttada ehliyetin elinde olcak paşa paşa biniceksin öteki türlü mayıstaki sınava kalırsın...
gelişimde öle sorunlar yaşamazsın zaten,istanbul kadıköyde gelişim ama arkadaşın bahsettiği yer izmir sanırım.way be bende bi önceki sınavda alıdım ehliyeti ama hiç sorun olmamıştı..valla şans seninlide kardeş yaw ..merak ettim hangisi bu benim aldıgım yer gelişim hiç böyle bi sorun olcanı zannetmiyorum onlar baya dikkatli çalışıyolar ben çok memnundum..geçmiş olsu kardeş
kardeşim sen bence arkadaşların dediği gibi vakit geçirmeden bir dilekçe ile durumu haberdar et.tam 3 ay değil abi 14 şubatta sınav var 1 ay sonrada ehliyeti trafikten alırsın 15 mart gibi yani...