Sürücü Kursunun Sınav REZALETİ!!!

Katılım
6 Eki 2008
Mesajlar
1,218
teşekkür ederim kardeşim bakıcaz görücez:silent:

hayır o değil sinirlenip daha çok binicem motora bide trafikten ceza yicez o olcak:pr:
 
Katılım
28 Haz 2008
Mesajlar
1,076
gecmiş olsun arkadaşım işin zor benim nefret ettiğim kağıt işleri işte
formaliteler bak neye patlıyor
 
Katılım
1 Kas 2008
Mesajlar
989
cok gecmıs olsun bızım sınıftada dayının tekını kandırmıslar surucu kursu kandırmıs yerıne baskasını sokcaz dıye bu sınavda kendı bayındırdan buca ya gelmıs sınav ıcın
 
Katılım
31 Mar 2007
Mesajlar
1,646
Sertifikan Milli Eğitim Müdürlüğünden çıkacak nasıl olsa, bu yüzden kurs ile dalaşmak yerine motordan geçtiğin açıklandıktan sonra hemen bağlı olduğun milli eğitim müdürlüğüne koş, orda çözersin bende sorunu.

Zamanında E sınıfına geçiş yaparken kurs sayesinde bende tüm derslerden sınava girmiştim ama ardından Milli Eğitim Müdürlüğünde önceki sahip olduğum sınıfa göre muaf olmam gereken dersleri kabul ettirip ona göre sertifikamı almıştım :wiinkk:
 
Katılım
17 Ara 2008
Mesajlar
7,327
geçmiş olsun... umarım boşa beklemezsin.. Hayırlısıyla vermişsindir sınavını..


Bu arada beni mazur görün bişi dikkatimi çekti, Ehliyet sınavları belirli aylarda mı (3 ayda bir) oluyor? ilk ne zaman başlıyor? 2009 da almayı düşünüyorum ben mart gibi düşündüm ama?
 
Katılım
6 Eki 2008
Mesajlar
1,218
Sertifikan Milli Eğitim Müdürlüğünden çıkacak nasıl olsa, bu yüzden kurs ile dalaşmak yerine motordan geçtiğin açıklandıktan sonra hemen bağlı olduğun milli eğitim müdürlüğüne koş, orda çözersin bende sorunu.

Zamanında E sınıfına geçiş yaparken kurs sayesinde bende tüm derslerden sınava girmiştim ama ardından Milli Eğitim Müdürlüğünde önceki sahip olduğum sınıfa göre muaf olmam gereken dersleri kabul ettirip ona göre sertifikamı almıştım :wiinkk:

çok saol abi dediğin gibi yapıcam pazartesi ilk iş senide örnek göstericem:)


şaka bi yana hayattan soğudum bugün maymun ettiler beni:farao:

14 Şubat bi dahaki sınav...
 
Son düzenleme:
Katılım
13 May 2008
Mesajlar
7,223
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Geçmiş olsun. Ben olsam tüketici mahkemesine başvurur ve tazminatını alırdım.
 
Katılım
17 Ara 2008
Mesajlar
7,327
ben kursa henüz yazılmadım ama nisanda motoru almayı düşünüyorum o yüzden de mart gibi kursa yazılıp ehliyet alırım diyodum.. nisandan önce ne zaman alabilirim en son? B Sınıfını alalı çoook oldu..
 
Katılım
6 Nis 2006
Mesajlar
460
talihsizliğine gerçekten üzüldüm. bir an başıma geldiğini varsayarak yıkıldım. sen bencede pazartesi bi bak. iinşallah uğraştırmazlar seni boşuna..
 
Katılım
6 Eki 2008
Mesajlar
1,218
ben kursa henüz yazılmadım ama nisanda motoru almayı düşünüyorum o yüzden de mart gibi kursa yazılıp ehliyet alırım diyodum.. nisandan önce ne zaman alabilirim en son? B Sınıfını alalı çoook oldu..

abi işte dediğim gibi sen nisanda motoru alacaksan 14 Şubattaki sınava giriceksin 15 marttada ehliyetin elinde olcak paşa paşa biniceksin öteki türlü mayıstaki sınava kalırsın...

talihsizliğine gerçekten üzüldüm. bir an başıma geldiğini varsayarak yıkıldım. sen bencede pazartesi bi bak. iinşallah uğraştırmazlar seni boşuna..

inşallah halledicem abi darma duman oldum bi ara dedim motorumu satsam napsam ama olucağı varmış işte...
 
Son düzenleme:
Katılım
17 Ara 2008
Mesajlar
7,327
abi işte dediğim gibi sen nisanda motoru alacaksan 14 Şubattaki sınava giriceksin 15 marttada ehliyetin elinde olcak paşa paşa biniceksin öteki türlü mayıstaki sınava kalırsın...

eyvallah... bilgilendirdiğin için teşekkürler..

Tekrardan dilerim ki ehliyetini alır, kazasız belasız motoruna binersin...
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
23 Tem 2007
Mesajlar
5,610
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Rabbim sabır versin.
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
8 Tem 2006
Mesajlar
968
Geçmiş olsun arkadaşım. Buna benzer bir olay da benim başıma geldi.

Temmuz başında kayıt olup ehliyetimi aralıkta almıştım. Meğerse bizim kurstaki

sekreter beni o döneme yazmayı unutmuş ve bu sebeple bir sonraki döneme

yapmış kaydımı. Bu tür olaylar hoş olmamakla beraber Türkiye alışılması gereken

şeyler. Zira Türkiyede bu konumda çalışan insanlar genellikle asgari ücret veya

biraz daha üzeri maaş alıyorlar. Durum böyle olunca hepsinin kafasında daha

iyi iş bunlunca bu işi bırakırım düşüncesi var. Ve bu sebeple birçok insan doğal

olarak işini sahiplenemiyor.

Ben bu tür sorunların kaynağının düşük maaş olduğu kanısındayım.
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
20 Haz 2006
Mesajlar
4,166
way be bende bi önceki sınavda alıdım ehliyeti ama hiç sorun olmamıştı..valla şans seninlide kardeş yaw ..merak ettim hangisi bu benim aldıgım yer gelişim hiç böyle bi sorun olcanı zannetmiyorum onlar baya dikkatli çalışıyolar ben çok memnundum..geçmiş olsu kardeş
gelişimde öle sorunlar yaşamazsın zaten,istanbul kadıköyde gelişim ama arkadaşın bahsettiği yer izmir sanırım.

tam 3 ay değil abi 14 şubatta sınav var 1 ay sonrada ehliyeti trafikten alırsın 15 mart gibi yani...
kardeşim sen bence arkadaşların dediği gibi vakit geçirmeden bir dilekçe ile durumu haberdar et.
 
Son düzenleme:
Katılım
14 May 2006
Mesajlar
2,188
geçmiş olsun.. bozma bu kadar moralini. bir yanlış anlaşılma, bir hata olmuş. Kursun işgüzarlığı işte! Cana gelmesin, gerisi bir şekilde hallolur kardeşim. Ceza olarak bir dahaki sınavda tüm masraflarını kurs karşılasın, o şekilde konuşursun. Kabul ederler diye düşünüyorum. Selamlar.
 
Katılım
16 Nis 2008
Mesajlar
173
Aynı şeyleri bende yaşadım


Kursa yazıldım lazım olan evraklarıda hepsini tamamlayıp imtihan öncesi verdim
buraya kadar herşey normal sınavda dağıtılan soru kitaplarına kadar bana söylenende sadece motorla ilgili 20 tane sorudan sınav gireceğim baktım önümde Trafik motor sağlık gibi bi dünya kitapçık işin garibi ben B sınıfını Trafikten aldım o zamanlar sağlık dersi yoktu görevliye durumu anlattım o anda problem çözüldü sınav devam ederken durumu bir kaç kişiyle görüştüler kurs tarafından evrakların yanlış hazırlandığını B sınıfı oldoğundan A2 için sadece motosiklet sorularından sınava girmem yeterli olduğunu bu arada zamanda geçti bana tekrar zaman açıp 20 soruyu cevaplamam istendi. sonuç: Soruları yaptım bu yanlışlıkta anı olarak hatıramda kaldı.


Sana yapılan bu yanlışlık kursun hatası sakin bir şekilde durumu anlat onlar işi düzeltir motorla ilgili sorulardan geçtiysen ehliyetinide alırsın.


Sonuçları burada yazarsan bilgilenmek açısından faydalı olur.
 
Katılım
6 Eki 2008
Mesajlar
1,218
abi sınıftaki hoca ben hiç bişey yapamam ya soruların hepsini yapıcaksın ya sadece motoru yapıcaksın yada hiç girmiceksin dedi en mantıklı seçenek hepsini yapmak geldi yaptım motoru kesin geçtim ilk yardımda tamam ama trafik berbat bikaç güne sorular ve cevapları açıklanıcak bi kontrol edip geçtim mi kaldım mı bakıcam ona göre hareket edicem hepinize çok teşekkür ederim iyi dilekleriniz için...
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst