Sürücü Kursunun Sınav REZALETİ!!!

Katılım
6 Eki 2008
Mesajlar
1,218
Arkadaşlar bugün başıma gelen bu insanlık dışı olaydan bahsetmek istiyorum size...

Sabah kalktım ve sınava gireceğim merkeze gittim sırama oturdum herşey normal cevap kağıdım önümde üzerinde bütün bölümlerin cevaplama kısımları bulunuyo önce bi düşündüm içimden ya ben sadece motordan girmicek miyim niye hepsi var diye zira B ehliyetim mevcut cebimde kurstaki adamda onaylamış sadece motor bölümünden 20 soru yapacaksın diye nese heralde sadece o kısmı işaretlicem dedim ama sağımdaki arkadaşa bakıyorum sadece motor bölümü cevapları var onda solumdakine bakıyorum e oda öyle :silent:salon görevlisine sorayım dedim hocam bende bi yanlışlık var ben sadece motordan giricem dedim sınav giriş kağıdını ver bi bakıyım dedi baktı ve yoo sen hepsinden giriyosun bak burda öyle yazıyo dedi ama nasıl olur benim B ehliyetim var bakın gösteriyim dedimsede adam benim yapabiliceğim bişey yok sen nası istiyosan öle yap dedi hemen izin isteyip sürüce kursunu aradım ama tabi kimse açmadı mecbur bütün soruları yaptım 4 sene önce bi kere okuyarak girdiğim konuları hatırlamaya çalıştım ama olmadı tabi ilk yardım tamamda trafikten kesin kaldım:salut: çıktım sınavdan ışık hızıyla kursa gittim ve bu ne iş dedim demezler mi bana ehliyetinin fotokopisini vermemişsin dosyanda yok:cyclopsan biz seni 0 dan A2 alıyosun sandık diye arkadaşım istedinde vermedim mi istemedinki??? Biliyosun sen bunu ayrıca kayıta ilk geldiğim gün sordun B var mı diye var dedim! Baya bi çebelleştim ama adamın tek sölediği yapcak bişi yok sonuçları beklicez:pr:

Şimdi ne olucak ne olmıcak bilmiyorum trafikten kalırsam bi 3 ay daha bekliyip sadece trafikten mi sınava giricem yoksa tekrar kayıt yapıcaklar yine tekrar motordan mı sınav olucam B ehliyetime nolucam anlamadım gitti yani Türkiye'deki bahtsız bedevinin vücüt kazanmış hali benim çok sinirim bozuldu acaip hemde...
 
Son düzenleme:
Katılım
22 Kas 2008
Mesajlar
2,354
geçmiş olsun arkadaşım sen bi dilekçe ver eğer motordan geçersen sınavını geçerli tutarlar senin girmen gereken sınav motordu çünkü. .:cat:
 
Katılım
6 Eki 2008
Mesajlar
1,218
teşekkür ederim emre pazartesi ne gerekiyosa yapıcam abi bugün sinirden 2 kelimeyi yanyana koyup konuşamadım adamla:pr:
 
Katılım
27 Eki 2008
Mesajlar
660
mert cok üzüldüm gecmiş olsun .nasıl yapabilirler böle bi hata .ne kadar zamandır bu sınavı bekliyodun olmaz böle bişi yaa:farao:
 
Katılım
14 Nis 2008
Mesajlar
758
herşey keyfidir maalesef bizim memlekette..
direksiyon sınavında da dubaların kağıttaki şablona göre 6 ve 8'er metre aralığında dizilmesi gerekirken bizim sorumlu 2'şer metreden dizdi :))
turu az olan hantal motorlarla geçmek neredeyse imkansızdı. herkes kursun cup motoruna saldırdı : ))
 
Katılım
6 Eki 2008
Mesajlar
1,218
mert cok üzüldüm gecmiş olsun .nasıl yapabilirler böle bi hata .ne kadar zamandır bu sınavı bekliyodun olmaz böle bişi yaa:farao:

çok saol ermen sorma çok moralim bozuk sınavdan çıktım ağlıcaktım nerdeyse ama bi şekilde halledicem bu olayı zaten sınav salonundaki hocanında sölediği tek laf burası Türkiye herşey olur oldu...
 
Katılım
27 Ocak 2007
Mesajlar
1,921
wert_35 diyecek bişey yok geçmiş olsun :pr:
umarım geçersin tüm sınavlardan...
 
Katılım
13 Eyl 2006
Mesajlar
4,669
Motosikleti
Piaggio beverly 400 / Aprilia sr gt 200
geçmiş olsun arkadaşım benimde 3 ayımı yakmışlardı boşu boşuna "banada pazar günü öğleden sonra sınav var dediler dreksiyon ama yokmuş" yutdışından geldim boşuna :pr:
 
Katılım
16 Ağu 2008
Mesajlar
363
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
way be bende bi önceki sınavda alıdım ehliyeti ama hiç sorun olmamıştı..valla şans seninlide kardeş yaw ..merak ettim hangisi bu benim aldıgım yer gelişim hiç böyle bi sorun olcanı zannetmiyorum onlar baya dikkatli çalışıyolar ben çok memnundum..geçmiş olsu kardeş
 
Katılım
6 Eki 2008
Mesajlar
1,218
wert_35 diyecek bişey yok geçmiş olsun :pr:
umarım geçersin tüm sınavlardan...
çok saol abi eğer geçemezsem bi süre daha gelemicem hiç biyere nede çok istiyodum toplantılara gelmeyi...
Arkadaş Dilekçe Ver Ve Durumu Anlat... Sen Sadece Motrdan Girmeliydin...
vericem abi pazartesi şuan araştırıyorum nereye başvurmalıyım diye sanırım mebe dilekçe vericem?
ben o adamı iyice gerdirirdim...
abi işin kötüsü adamı gerdiremiyorum babamın tanıdık gibi bişey keşke öyle olmasaydı bende sölicektim bişiler ama olmadı...
way be bende bi önceki sınavda alıdım ehliyeti ama hiç sorun olmamıştı..valla şans seninlide kardeş yaw ..merak ettim hangisi bu benim aldıgım yer gelişim hiç böyle bi sorun olcanı zannetmiyorum onlar baya dikkatli çalışıyolar ben çok memnundum..geçmiş olsu kardeş

abi isim vermek istemiyorum sonuçta insanlar burdan ekmek yiyo bide dedim ya tanıdık şimdi ama şans yani başka bişey değil bu 2008 benim için hiç hayırlı olmadı bitsede kurtulsam:pale:
 
Katılım
12 Eki 2006
Mesajlar
11,471
Dilekçe ile düzeleceğini sanmıyorum.. Bi kurs sahibi olarak söylüyorum ki bu kursun hatası.. Seni Online işlemde Sıfırdan A2 alıyor göstermişler..Bu da fotokopiin olmamasına bağlıyolar.. Bu arada her kurs kaydederken gerekli evrakları söyler ; belki sen hatırlamıyosundur..
Yanlıslık olabilir arkadaşım; Hemen celallenmeye gerek yok bence.. Hatasız insan yoktur bu dünyada :cat:
 
Katılım
6 Eki 2008
Mesajlar
1,218
Dilekçe ile düzeleceğini sanmıyorum.. Bi kurs sahibi olarak söylüyorum ki bu kursun hatası.. Seni Online işlemde Sıfırdan A2 alıyor göstermişler..Bu da fotokopiin olmamasına bağlıyolar.. Bu arada her kurs kaydederken gerekli evrakları söyler ; belki sen hatırlamıyosundur..
Yanlıslık olabilir arkadaşım; Hemen celallenmeye gerek yok bence.. Hatasız insan yoktur bu dünyada :cat:

kursun hatası olduğu ortada abi adam kendi ağzıyla söledi senin dediğin gibi online işlemde B ehliyetin çıkmadı falan gibisinden ama benim unutmam gibi bi konu söz konusu değil çünkü kayıt olmaya gittiğimde adam evrakları bir kağıda yazarak verdi bana B ehliyetim olduğunu bu evrakları yazmadan 5 dk önce sölemiştim oda beni onayladı tamam sadece motordan giricen diye sölediği evrakları götürdüğümdede bişi demedi?

zaten olan oldu artık napcam adama bi şekilde halletcem bu konuyu...
 
Katılım
18 Ocak 2007
Mesajlar
2,413
Valla baya bı mucalede vermen gerekıyor banada bı dılekce ıle duzelıcek bısı gıbı gelmedı bence cunku snın mıllı egıtımde falan ona gore dosya acıldı sen sıfırdan ehlıyet aldıgın var sayıldı sımdı kalkıpda sen motordan gecmıssın tamam sana a2 verıyoruz dıyeceklerını sanmıyorum malesef :( Bılıyosunuz devletde ısler o sekılde yurumuyor :( Uzgunum ama sen bır sonrakı sınav donemıne kadar bekleyeceksın eger 3 dersıde veremezsen bana ogle gelıyor :( Tamamen kursun dıkkatsızlıgı vurdumduymazlıgının kurbanı olmussun :(
 
Katılım
29 Tem 2007
Mesajlar
3,386
senin B ehliyetin var zaten :) tek yapman gereken sınav sonuçlarını bekleyip motor sınav sonucunu öğrenmek :) çünkü sen haklısın senin sorunun değil sürücü kursunun sorunu :) gelişmelerden haberdar edersens eviniriz :)
 
Katılım
6 Eki 2008
Mesajlar
1,218
haber vericem abi merak etme sen ama şuda var hadi 3 sınavıda geçtim 0 dan A2 ye hak kazandım benim B ehliyete ne olacak?
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst