Sürekli motor tavsiyesi isteyen çocuk üyeler

Katılım
8 Ara 2015
Mesajlar
1,206
Son zamanda iyice sayıları arttı bu arkadaşların.

Bakın minik dostlarım. Yanaklarını sıktıklarım. Cücüklerini sevdiklerim. Eğer ehliyet alacak yaşta değilseniz, motosiklet için bir bütçeniz de yoksa boşu boşuna her Allah"ın günü aynı tatavayı yapmayın.

14-15 yaşında, ehliyeti olmayan, hiçbir tecrübesi de olmayan biri neden motor tavsiyesi ister ki? Neye göre ister?

Önceliklerinizi belirleyin. Yaşınız dolsun, ehliyetinizi alın. Ondan sonra buyrun gelin. Bilmiyorum, her gün açılan cbr125 mi r125 mi konularından memnunsanız devam etsinler.
 
Katılım
21 May 2010
Mesajlar
2,954
Adamlar en azından motosiklet forumunda motor tavsiyesi istemiş.
"Swarm'dan hatun düşürme", "kız arkadaş hakkında", "14 şubat hediye önerileri" gibi konular açsalar daha mı iyi :wiinkk:
 
Katılım
18 Mar 2016
Mesajlar
162
Aynen hayır mesela ben daelim roadwin 250 r için açtım çünkü o motosiklet hakkında bir bilgi yok ama cbr yzf bajaj için konu açanlar cidden çok yanlış bence sizin tavrınızda hiç hoş değil troll game abicim.

Çözüm forumdaki arama butonunu keşif etme vaktiniz geldi aranan kelimelere cbr yzf yazın ve oralarda kaybolursunuz zaten.

ama forumun amacı sorup bilgi almak fikir almak akıl akıldan üstündür tecrübe zaten her biri bir ders bunları illa düşünce öğrenceğimize düşmeden anlatılması daha hoş olur
 
Katılım
1 Eki 2014
Mesajlar
229
bu tavsiye isteme olayını bende anlamıyorum, zaten forumda bütün marka ve modellerin kullanıcı başlıkları var, aç oku kendine yakın hissettiğini al, niye başka birinden destur almak ister ki bu gençler vallahi çözemedim.
 
Katılım
8 Ara 2015
Mesajlar
1,206
Adamlar en azından motosiklet forumunda motor tavsiyesi istemiş.
"Swarm'dan hatun düşürme", "kız arkadaş hakkında", "14 şubat hediye önerileri" gibi konular açsalar daha mı iyi :wiinkk:

Motorkafalı arkadaş.. Konu dışında bu tip şeylerin sorulması gayet doğal. 14 şubat'ta ne hediye alayım demişim. Tavsiyelere göre bir hediye seçip alacağım. Bunu 2 yıl sonra motor alacak arkadaşın şimdiden tavsiye istemesiyle karşılaştıracak kadar sığ olmayın. Arada zaman farkı var. Doğmamış çocuğa don biçilmesinden bahsediyorum ben.
 
Katılım
18 Mar 2016
Mesajlar
162
Motorkafalı arkadaş.. Konu dışında bu tip şeylerin sorulması gayet doğal. 14 şubat'ta ne hediye alayım demişim. Tavsiyelere göre bir hediye seçip alacağım. Bunu 2 yıl sonra motor alacak arkadaşın şimdiden tavsiye istemesiyle karşılaştıracak kadar sığ olmayın. Arada zaman farkı var. Doğmamış çocuğa don biçilmesinden bahsediyorum ben.

Bu motor bu bir tutku bunu herkes yaşamalı ve heves edip soruyor ilk fırsattada alıyorlar 2 yıl sonra alacak olsa dahi kafasına koyup herşeyini biliyor mesela ben sora sora öğrendim ama ilk yazdığınız mesajda haklısınız.
 
Katılım
21 May 2010
Mesajlar
2,954
Motorkafalı arkadaş.. Konu dışında bu tip şeylerin sorulması gayet doğal. 14 şubat'ta ne hediye alayım demişim. Tavsiyelere göre bir hediye seçip alacağım. Bunu 2 yıl sonra motor alacak arkadaşın şimdiden tavsiye istemesiyle karşılaştıracak kadar sığ olmayın. Arada zaman farkı var. Doğmamış çocuğa don biçilmesinden bahsediyorum ben.

Motosiklet forumunda böyle bir konu açmak senin işine yaramasa da başka birilerinin işine elbet yarayacaktır. Ama 14 şubat'ta kız arkadaşına alacağın hediye motosiklet forumunda kimsenin işine yaramayacaktır.

Ha işin özüne bakarsak her gün "hangi çapırı alayım" "hangi reyzingi alayım" konularını görmek beni de rahatsız ediyor.
Ama eleştirirken kendimizin de forumu nasıl kullandığımızı düşünmemiz gerekir.

Ben bu foruma 2010 yılından beri üyeyim. Senin konularından veya bahsettiğin arkadaşların konularından çok daha saçma konular açmışımdır, çok daha saçma mesajlar yazmışımdır...
 
Katılım
6 Eyl 2015
Mesajlar
1,924
minoşlar ya :) 14 yasında olmaz da, birde ehliyeti henüz alacaklar var çok tatlılar.. ben seviorum inanılmaz heycanlılar, gece motor alcaklar mesela uyuyamıyorum diyip gece 3 te falan konu açıolar :) karar veremiolar :)

Dünde beni yolda biri durdurdu abla ablaaa, hayırdır koçum dedim, motor alcam neyle başlıyım :) cbr 125 iyi mi sence dio hehehe:)
 
Katılım
19 Eyl 2012
Mesajlar
1,247
Bırak abi iki dalgaya alındılar mı cevap bile vermiyor bazıları, takılsın dursunlar... :cherry:
 
Katılım
29 Mar 2011
Mesajlar
1,488
Ama hakkını yememek lazım minoşlar cücükler tarafından o kadar seviliyosun kiymetini bil yorumunu görünce ahhhh çekiyorlar :pr:
 
Katılım
6 Şub 2016
Mesajlar
1,111
En güzeli de bence, erkek olarak yazinca yerin dibine sokulan 5 dk sonra bayan olarak ayni konuyu acipta istedigini fazlasiyla elde eden arkadasin konusuydu.
He birde su motor mu bu motor mu diye konuya girip fake hesapla kendi motorunu satmaya begenmeye calisanlar vardi. Bu forum neler gordu neler. Kim bilir.
 
Katılım
13 Tem 2015
Mesajlar
64
Hiçbir tecrübesi olmayan insan niye motor tavsiyesi ister demişsiniz. O arkadaşın zamanı gelince motor aldığı zaman tecrübeli bi insanmış gibi başına neler gelebileceğini bilmesi motorun bozuldugu, ariza yaptigi zaman ne yapmasi gerektigini bilmesi onun için çok daha hayırlı olacaktır. Tavsiye böyle insanlara verilmesi gerekir.
 
Katılım
4 Eki 2012
Mesajlar
432
Neden ister çünkü senin ulaştığın şey çocuğun hayalidir ulaşılması zor şeyidir..Kafasında bişeyler oluşsun ister sonra kafasında oluşan motoru

dışarda gördüğünde birgün seni alcam der hayal kurar o normaldir de..

Şu kadar km yaptım 600cc mi alayım 1000cc mi alayımmı zamanım geldimi ne dersiniz sorusuna bitiyorum ben asıl...
 
Katılım
29 Haz 2010
Mesajlar
663
Aslında her yerde kanayan yara bu. İnsanlar araştırmaktan ziyade kolayca bilgi alma peşinde. İstediğin motor hakkında internette milyon tane bilgi bulabilirsin. Şuna sorayım cevap versin, buna sorayım cevap versin ama ben araştırmayım. İnsanlar araştırmıyor usta. Kolaya kaçmaktan başka bir şey değil bu aslına bakarsanız.
 

Sti

Katılım
24 Kas 2015
Mesajlar
681
Aslina bakilirsa insanlarin arastirmak istememsinden cok,diger konularda kendini tatmin olmus hissetmiyolar. Sonucta kendisine ozel olarak yazilan cevaplari daha cok benimseyecek ve ozumseyecektir haksizmiyim? E hal boyle oluncada herkes kendisi icin konu acmaktan alamiyor kendini. Sana sıkıcı gelen konu,aslinda onun icin cok buyuk onem tasiyo. Her ne kadar ayni marka veya modeli isteselerde herkesin istek ve ihtiyaclari farkli.
 
Katılım
10 Ara 2015
Mesajlar
161
Bir de bütçesini belirtip bilmece sorar gibi motor tavsiyesi isteyenler var

-İki saniye önce kaydoldum 6bin bütçem var ne alayım?

-ybr al

-hayır ybr olmaz başka motor söyler misin? Böyle egzozu akrapovic olsun amortisörü öhlins olsun bir de motor hacmi125cc olsun tavsiyenizi bekliyorum

Hani insan iki motor arasında kalır birinin amortisörü iyidir diğeri 50cc büyüktür ama bütün 125liklerin arasında kalmak nedir yav :D Adamlar olmayan kusursuz motosikleti istiyor.
 
Katılım
17 May 2011
Mesajlar
4,435
Alayına Vmax 1700 önermeli.

O yaşlarda balkan , olmadı mobylette , haydi mental nirvana olsun olsun simson idi , adamlar tekno çağ mamülü, h2'den aşağısı kesmiyor.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst