Ted Bundy
Forumda,Gazetede veyahut Tv de haberlerde senin haberlini görmek ,
Yine Bir motor kazası Genç sürücü hızlı bir şekilde kamyona çarptı veyahut motorun hakimiyetini kaybetti sonucunda 1 i ağır 4 yaralı gibisinden Haberleri görmek duymak istemeyiz '' Ülkemizde '' zaten bir çok kaza oluyor ...
Senin kanına giren sana bu motoru tavsiye eden biri var ise Onu Rabbime havale ediyorum '' Aileni Arkadaşlarını Sevdiğin Seni seven insanları Biraz olsun umursuyor isen '' bu ve bu tarz yüksek CC motor ile başlamak '' ÖLÜM '' olacağını Olduğunu bilmelisin..
Tavsiyemi istiyorsun :
1: ilk önce Korumalıkları al
2: sonra ehliyet al
3: Bir yakınından Veyahut işi bilen '' APAÇİ '' olmayan ADAM GİBİ motor kullanan birinden Ders al veya trafik olmayan kapalı alanda duruş kalkışlara frenlere Vites debriyaj ilişkisine çalış ..
4: Alacağın motorun üstünde kaybolma aldığın motor altında kaybolmasın Boyu boyuna güzel bir şey al '' Abi benim motor 200 basıyo seninki kaç basıyo benimki 30 beygir seninki kaç beygir he hahaha '' gibisinden çocukça gazlara Galyana gelme..
5: Motorun düşük cc bile olsa Onu sev Değer ver Gözün gibi bak ileride iyice motora alışınca elinden çıkartır güzel orta cc li 600 vs gibisinden bir motor alırsın ...
9784: Motor seni değil Sen motoru kullan ..
Motor tavsiyem GT250r
Şimdiden hayırlı olsun ..