Süpriiiiiiiz,nişanlandim!!!

Katılım
16 May 2006
Mesajlar
1,761
Hayırlara vesile olsun.
Hayırlı olsun.
Tebrikler. Bir ömür boyu birlikte olmanız dileği ile..
 
Katılım
14 Eyl 2006
Mesajlar
5,631
bir ömür boyu mesut olmanız dileğiyle,

allah tamamına erdirsin::alkiis::::biggrinn
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL
Tebrik ederim.... Allah tamamına erdirsin....

Enişte çok şanslı..... Kurabiyelerin hayalini kuruyordur şimdi.....:p
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
25 Haz 2007
Mesajlar
3
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Allah gönünüze göre versin. hayırlı olur insallah...
 
Katılım
11 Ocak 2006
Mesajlar
869
Çok teşekkür ederim arkadaşlar.
Şanslı olan sadece enişteniz değil ailesi de.
Onlar buradayken tiramisu ve babasıyla dedesi için süpriz doğum günü pastası yapmıştım çilekli muzlu:mrgreen:
Hatta az önce de limonlu cheese cake ile limonlu parfe yaptım.
Biraz sonra da limonlu dondurma yapıcam cheesecake in yanına koymak için:queen::queen::queen:

http://chaplincafe.blogcu.com
Tarifler için buraya bakabilirsiniz,sevgiler.:rendeer:
 
Katılım
12 Mar 2007
Mesajlar
1,166
çok güzel gözüküyorsunuz. ne mutlu sizlere :)
düğün fotoğraflarınızı da görmek ümidi ile tebrikler :rendeer:
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
2,748
Hayırlı olsun,hadi bakalım yolun yarısındasın sen daha ben o kısmı senin nişanlandıgın tarihte tamamını bitirdim,yani evlendim 17 haziranda,
allah mesut etsin.
güzel bişey bu evlilik,yanlızlıktan kurtuldum,darısı bekar arkadaşların başına.
 
Katılım
11 Ocak 2006
Mesajlar
869
Hayırlı olsun,hadi bakalım yolun yarısındasın sen daha ben o kısmı senin nişanlandıgın tarihte tamamını bitirdim,yani evlendim 17 haziranda,
allah mesut etsin.
güzel bişey bu evlilik,yanlızlıktan kurtuldum,darısı bekar arkadaşların başına.

TEBRİKLEEEEER:rendeer:
Eheheheh ne küsel yahu bekar motorcu kalmıyo hiç :cherry:
 
Katılım
12 Şub 2006
Mesajlar
312
öncelikle tebriklerimi sunuyorum...MT ailesi mutlu başlangıcını yaşıyor ..ALLAH tamamına erdirsin,mesut ,mutlu günler sizlerin olsun..dilerim bir yastıkta kocayın..
 
Moderatör
Katılım
20 Haz 2006
Mesajlar
7,511
Bir yastikta ya$lanip torun tombalaga karisin in$allah :)
 
Katılım
27 Mar 2006
Mesajlar
530
Burcucum tebrik ederim canım:rendeer:
Ömür boyu mutluluklar dilerim. Güzel yüzün hep gülsün inşallah :rendeer::rendeer:
 
Katılım
21 Mar 2007
Mesajlar
123
Tebriklerrr,daima mutluluk yanınızda olsun.Marmara yelkende olsaymış nişanınızda ben şarkı sölicekmişim :mrgreen:istanbul yelkende olmuş:mrgreen:
cheescake haa braaawooo
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst