- Katılım
- 29 Mar 2007
- Mesajlar
- 399
ölüm yarışın en heycanlı yerinde aldı onu...allah rahmet eylesin..
Bu sezon en sıkı yarışçılardan biriydi. Favorilerim arasındaydı. Çok yazık oldu. Motosiklet yarışlarının ölümle sonuçlanacağını pek düşünmezdim ama son birkaç senedir oldukça fazla ölüm haberi aldık. Bizim yarışlarda da çok tehlikeli durumlar söz konusu oluyor.
![]()