Supersport motor almak istiyorum.. Görüşlerinizi alabilirmiyim?

Katılım
13 Ara 2011
Mesajlar
20
Hep hayalimde şöyle 1000 lik motorum olsun isterdim.. sesine aşıktım onların ama biliyorsunuzki 1000 lik motorların fiyatı almış başını gidiyor.. bana sesi kalın, fazla yakıt tüketmeyen ve orta derece performanslı bir motor almayı düşünüyorum. Yalnız bütçem 5-6 binle kısıtlı..

Ben biraz araştırdım;

Honda cbr 125r 2011 güzel gibi ama sesi yüzünden nefret ediyorum bu motordan...

2) Yamaha yzf 125 r baktım.. ama bu 2sininde yakıt tüketimine , parça fiyatlarına bakmadm.. bu konuda bana yardımcı olursanız sevinirim.. Sizin önerileriniz varsa, söylerseniz sevinirim.. :)
 
Katılım
18 Eki 2011
Mesajlar
19
bende şubatta ehliyeti aldıktan sonra motosiklet alacağım .

yzf r125 temizi 5-6 bin liraya zor gibi araştırıyorum çünkü sürekli motorla yatıp kalkıyorum çok heyecan var :D

cbr 125 alacağım büyük ihtimal honda kalitesine güvenerek tabi kısmet olursa.

eğer ki motoru aldıktan sonra satmam ben 2. el piyasası önemli değil diyorsan megelli 125r leri araştır biraz

bende araştırıyorum gerçi ama net bilgilere ulaşamadım :)
 
Katılım
13 Ara 2011
Mesajlar
20
bu megelli ne oluyor parçaları nasıl tipe bittim.. :D performans yakıt parça nasıl durumda bilgin varmı ?
 
Katılım
8 Ağu 2007
Mesajlar
469
Allaaaah süper konu :)

Fırtınaya bak şimdi :)

Speed buff kardeşim bu söylediğin bu forumda en az 6 aydan başlıyor :) :)

Gönlüne göre olsun

Syg.
 
Katılım
18 Eki 2011
Mesajlar
19
bende zaten gördüğüm anda aşık oldum desem yeridir :D performansı cbr 125 den düşük 120-135 arası son hızı var yakıtı da fazla değildir cbr ile eşit olabilir

parça durumu hakkında bilgim yok ama http://www.camgoz.com.tr/ bu site türkiye distribütörü arayıp bilgi alabilirsin .

eğer ki bilgi alırsan banada haber edersin :)
 
Katılım
13 Ara 2011
Mesajlar
20
Yok allahın izniyle hepsini alıcam :D ehliyetide arkadaş gibi şubatta alıyorum allah nasip ederse :D biraz heycanlıyım erken açtım konuyu sanırım :D ama şu megelliye aşık oldum :S :D
 
Katılım
5 Şub 2011
Mesajlar
4,031
Bu konu çok tartışıldı.Öncelikle söyleyeyim yzf nin seside kat kat güzel değil cbr den.cbr kullanıyorum diye söylemiyorum hepsi için böyle bu sonuçta tek silindir.Beğenmezsen egzost atarsın.yzf 125 biraz daha fazla yakar.Biri 13.6,diğer 15 beygir.ama yzf 130'da devir kesiciye giriyo.cbr 125in son hızı daha iyidir fakat bu çokta önemli değil yzf nin ara hızlanmaları çok daha iyidir.
 
Katılım
18 Eki 2011
Mesajlar
19
Yok allahın izniyle hepsini alıcam :D ehliyetide arkadaş gibi şubatta alıyorum allah nasip ederse :D biraz heycanlıyım erken açtım konuyu sanırım :D ama şu megelliye aşık oldum :S :D

aynı durumdayız desene :cherry:

almasına alınacak bi motor gibi gözüküyor fakat arkasında sağlam birilerinin durması gerekir.
 
Katılım
8 Ağu 2007
Mesajlar
469
İlk mesajından "param olsa 1000'lik alırdım" anlaşılıyor :)

Korumaların tam ise fırtına geçene kadar çöm diyecektim :)

O yüzden :)

YZF çook güzel bir motor.

Hayırlısı olur inş.
 
Katılım
2 Ara 2010
Mesajlar
325
cbr 125 r ile yzf 125 r ın sesleri aynı biliyorsun değilmi senin istediğin ses 4 silindirli bir aletten çıkar ona da 5-6 bin tl yetmez hyosung gt 250 r a bakabilirsin bu arada şimdiki motorun nedir
 
Son düzenleme:
Katılım
13 Ara 2011
Mesajlar
20
inşallah kardeşim.. param olsa 1000lik alırım derken motor kullanmasını biliyorum orta derece tabi ehliyetsiz bir şekilde onu atlayalım :D ama dedigim gibi fiyatlar çok uçmuş :'( tavsiye ettigin başka motosiklet varmı ?

---------- Mesajlar birleştirildi - 17:57 ---------- bir önceki mesaj zamanı 17:53 ----------

Şuana kadar cbr 250 r kullandım.. tamam 1000lik biraz abartı kaçtı ama sesi çok hoşuma gidiyor onların.. ondan öyle yazdım :D cbr biraz daha basit su motoru gibi çıkıyor yzf azda olsa kalın gibime geldi.. hyosung 250r baktım biraz soruşturdumda.. geneli son alıcısı sen olursun parçası yok çabuk bozulur falan vaz geçmek zorunda kaldım bende .s
 
Katılım
7 Şub 2011
Mesajlar
363
Ben motosiklete ilk başlayanlara Hayabusa tavsiye ediyorum ama senin bütçen kısıtlıymış.O yüzden o fiyata 90-95 model CBR600-900 bulabilirsin.Çıkaracağı sesten hiç şüphen olmasın.Çok faça makinedir yolda herkes sana bakar.İlk motor diye hiç korkmana gerek yok kalkış dahil aç gazı sonuna kadar keyfine bak...
 
Katılım
18 Eki 2011
Mesajlar
19
[/COLOR]Şuana kadar cbr 250 r kullandım.. cbr biraz daha basit su motoru gibi çıkıyor yzf azda olsa kalın gibime geldi.. hyosung 250r baktım biraz soruşturdumda.. geneli son alıcısı sen olursun parçası yok çabuk bozulur falan vaz geçmek zorunda kaldım bende .s[/QUOTE]

kim söyledi onları ? alan ve memnun olan çok kişi var ve 2. el piyasası gayet iyi durumda.

bende yok ama o kadar araştırdım el insaf :p
 
Katılım
14 Kas 2011
Mesajlar
773
En az 600 lüklerin konuşulduğu bir konudur diye girdim ama yine 125-250. Sıkıldım yaw :)

Bu yoruma alınmayın forumda çok konu var böyle o yüzden... ;)
 
Katılım
13 Ara 2011
Mesajlar
20
Ben motosiklete ilk başlayanlara Hayabusa tavsiye ediyorum ama senin bütçen kısıtlıymış.O yüzden o fiyata 90-95 model CBR600-900 bulabilirsin.Çıkaracağı sesten hiç şüphen olmasın.Çok faça makinedir yolda herkes sana bakar.İlk motor diye hiç korkmana gerek yok kalkış dahil aç gazı sonuna kadar keyfine bak...

Dostum tamam farkındayım biraz abarttıgımında, daha önce kullandım yani ilk başlayan derken ehliyetle falan ilk kullanışım olucak o manada söyledim..
 
Katılım
2 Ara 2010
Mesajlar
325
o zaman elindeki paraya alabileceğin sıfır motor cbr 125 olur ses için binme motora aldığın zevke bakarak bin seni de tatmin edeceğini düşünüyorum ideal seyir sürati 110-115 tir rahat rahat sürersin
 
Katılım
8 Ağu 2007
Mesajlar
469
Speed Buff benim ehliyetim var 600 den 15 000 km tecrübe ile 1000 e geçeyim dedim de heyet kabul etmedi :)

O yüzden işin gırgırındayım alınma lütfen. Aslen üstadları kızdırmaya çalışıyorum :) Ama onlar da karda kışta evden kovulmuşlar dağlarda geziyorlar anladığım kadarıyla :) (üstüne de foto yolluyorlar foruma durumu çaktırmamak için :) )

İnternet yerine pazar gez (yani satış yapan dükkanları) ve 6-7000 bandında 250 ninja veya cbr 250 r almak istediğini söyle. Genelde takas yoluyla düşüyor motor bayiilerine. Acele etme ve internet pazarındaki fiyatları esas alma. Her halde dâhi sen de yoksa bile pazalık melekesi yüksek biri yanında olsun.

Syg.
 
Katılım
13 Ara 2011
Mesajlar
20
[/COLOR]Şuana kadar cbr 250 r kullandım.. cbr biraz daha basit su motoru gibi çıkıyor yzf azda olsa kalın gibime geldi.. hyosung 250r baktım biraz soruşturdumda.. geneli son alıcısı sen olursun parçası yok çabuk bozulur falan vaz geçmek zorunda kaldım bende .s

kim söyledi onları ? alan ve memnun olan çok kişi var ve 2. el piyasası gayet iyi durumda.

bende yok ama o kadar araştırdım el insaf :p[/QUOTE]


Bizim burda birtane usta var ona sordumda :D hepsine tırt dedi mondial yetkili servis mondial al en iyisi diye tutturdu :D
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst